AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Del Skrevet 15. mars Hei! Jeg fikk svak positiv graviditetstest i dag morges, nå begynte jeg å blø litt rosa/lys rødt, kom litt på papiret og rant litt i do… Kan det bare være normalt/festeblødning, eller SA? 😭 Er 9 dpo Anonymkode: aae07...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #2 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg fikk svak positiv graviditetstest i dag morges, nå begynte jeg å blø litt rosa/lys rødt, kom litt på papiret og rant litt i do… Kan det bare være normalt/festeblødning, eller SA? 😭 Er 9 dpo Anonymkode: aae07...26f Har også litt mensenmurringer, men det har jeg hatt siden 5 dpo Anonymkode: aae07...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Del Skrevet 15. mars Det er desverre umulig å si.. Du må bare se det an. Anonymkode: 0252c...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Del Skrevet 15. mars Jeg hadde litt blødning på dagen jeg fikk svak, positiv test forrige gang jeg var gravid. Mer rosa enn rødt kanskje. Endte dessverre i SA her. Anonymkode: e7686...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Helt umulig å si dessverre. Ikke mye annet å gjøre enn å vente og se ❤️ Anonymkode: ebe2d...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars Jeg hadde negativ test 9 dpo, blødde litt brunt/lys rosa dagen etter, og var sikker på at mensen var på vei. men det kom aldri mer. Testet positivt et par dager etter og er nå 17 uker på vei. Anonymkode: f7d45...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Jeg fikk ca 3 dråper frisk rødt blod på papiret når jeg tørket meg, dagen jeg testet positivt på ikm dato. Har ikke hatt noe blødninger ellers. Tenker det kanskje var en liten festeblødning eller lignende jeg hadde. Er 15 uker på vei nå og alt er fint:) Som flere her skriver, så er det helt umulig å si. Hver og en graviditet er ulik. Opplevde SA i fjor, og da hadde jeg spotting av brun utflod fra ikm og ca 2 uker frem, før SA begynte. Det finst så mange forskjellige «historier» og erfaringer med dette, at du må nesten bare ta tiden til hjelp❤️ Anonymkode: beb8b...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Arrester meg om jeg tar feil, men blødning etter 9dpo kalles vel bare mensen? Man kan ikke spontanabortere om man aldri har vært gravid. Mensen kommer som regel 10-14 dpo trodde jeg🤷🏼♀️ Anonymkode: 08b12...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Arrester meg om jeg tar feil, men blødning etter 9dpo kalles vel bare mensen? Man kan ikke spontanabortere om man aldri har vært gravid. Mensen kommer som regel 10-14 dpo trodde jeg🤷🏼♀️ Anonymkode: 08b12...7df Dersom man har fått påvist graviditet på test- og får en blødning - er det en spontanabort sånn sett - det regnes som en kjemisk graviditet som stoppet opp så og si umiddelbart, men blødningen regnes som mensblødning og ny syklus og kroppen går rett tilbake til "normalen" fordi det ble avbrutt så tidlig. Så en graviditet oppdaget før forventet mens - er fremdeles en spontanabort selv om den avsluttes tidlig. Anonymkode: ebe2d...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars Fikk positiv test lille julaften. Fikk blødning i mengde og farge som en normal mens dagen etter. Er fortsatt gravid med en sprell levende baby. Anonymkode: 47095...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Del Skrevet 1. april Glemte å oppdatere, men det var en kjemisk ja… Anonymkode: aae07...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå