AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Del Skrevet 15. mars 2024 Anonymkode: 30fbb...3c2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 15. mars 2024 #2 Del Skrevet 15. mars 2024 Litt kjedelig, synes jeg. Ikke stygg e.l, men ja, litt kjedelig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Del Skrevet 15. mars 2024 Helt vanlig den der Anonymkode: 1ccfa...413 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Del Skrevet 15. mars 2024 chi skrev (2 minutter siden): Litt kjedelig, synes jeg. Ikke stygg e.l, men ja, litt kjedelig 🙂 Har du tips til noe som ikke er kjedelig? Gjerne bilde. Anonymkode: 30fbb...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #5 Del Skrevet 15. mars 2024 Synes det ser fint ut, jeg. Men nå er jeg mann, da... Anonymkode: cc558...a02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 15. mars 2024 #6 Del Skrevet 15. mars 2024 Denne likte jeg. Fant mange fine bilder på Google, da jeg søkte, med stor variasjon på looken, så smaken min sprikte i mange retninger så jeg 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 15. mars 2024 #7 Del Skrevet 15. mars 2024 (endret) chi skrev (14 minutter siden): Denne likte jeg. Fant mange fine bilder på Google, da jeg søkte, med stor variasjon på looken, så smaken min sprikte i mange retninger så jeg 😃 Den der var litt Karen/kjerring/"Berit ble ny med Allers og fikk en rocka sveis" i min ydmyke mening. No offense, smaken er som baken Og alt kommer jo an på hvem den er på. Hvilken stil har du TS, ansiktsform, alder? Jeg likte den første veldig godt! Det er jo "bare" en vanlig sveis liksom så jeg skjønner hvorfor folk sier kjedelig, men det er jo noe kult og laid back i det også. Endret 15. mars 2024 av Cuntzilla 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #8 Del Skrevet 15. mars 2024 chi skrev (14 minutter siden): Denne likte jeg. Fant mange fine bilder på Google, da jeg søkte, med stor variasjon på looken, så smaken min sprikte i mange retninger så jeg 😃 Den blir for kort. TS Anonymkode: 30fbb...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #9 Del Skrevet 15. mars 2024 Cuntzilla skrev (8 minutter siden): Den der var litt Karen/kjerring/"Berit ble ny i Allers og fikk en rocka sveis" i min ydmyke mening. No offense, smaken er som baken Og alt kommer jo an på hvem den er på. Hvilken stil har du TS, ansiktsform, alder? Jeg likte den første veldig godt! Det er jo "bare" en vanlig sveis liksom så jeg skjønner hvorfor folk sier kjedelig, men det er jo noe kult og laid back i det også. Jeg har egentlig ikke noen spesiell stil, går i jeans og genser. Jeg er 44, har ovalt ansikt. Anonymkode: 30fbb...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #10 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Anonymkode: 30fbb...3c2 Syns denne er veldig fin, jeg Anonymkode: 01d54...3df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 15. mars 2024 #11 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 30fbb...3c2 Synes det va fint jeg 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annas1992 Skrevet 15. mars 2024 #12 Del Skrevet 15. mars 2024 Jeg liker den 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 15. mars 2024 #13 Del Skrevet 15. mars 2024 Enig det er en klassisk og kledelig klipp som ikke kan bli feil! En sveis som kler de aller aller fleste og ser fresh og velpleid ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #14 Del Skrevet 15. mars 2024 Alle sveiser som er fine er i grunnen ganske kjedelige.. av en grunn.. mange har de for de kler så mange. Der øverste bildet her synes jeg er finest. Personlig så liker jeg mer myke frisyrer på damer 40+ det er mer kledelig en korte «tøffe» frisyrer en del får seg for å være rocka. Missforstå meg rett, noen få med nok personlighet og stilen ellers kan kle disse kule rocka sveisene…men det går fort over i kjerring om man er en vanlig dame ellers. Spør frisøren om å få en sveis som passer håret ditt og deg. Det er uansett viktigere enn hva vi på kg mener.. men du spurte sååå😄 Anonymkode: a0b53...f2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #15 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Anonymkode: 30fbb...3c2 Fint, men mer jobb enn det ser ut til. Her har de brukt krølltang på midten og kanskje rettetang og føning før det. Er ikke som om man våkner opp slik. Anonymkode: 19402...b9f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #16 Del Skrevet 16. mars 2024 Veldig fin! Anonymkode: 37a62...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 16. mars 2024 #17 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fint, men mer jobb enn det ser ut til. Her har de brukt krølltang på midten og kanskje rettetang og føning før det. Er ikke som om man våkner opp slik. Anonymkode: 19402...b9f Det er nettopp det. Det er en helt vanlig klipp til skuldrene med litt kortere i front. Krever mye styling for å bli som på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #18 Del Skrevet 16. mars 2024 Liker det ikke. Haddd angret om jeg klippet det lange håret mitt.. Mye jobb for å style det korte håret der. Anonymkode: e8943...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå