AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Jeg så en boligannonse i dag, og med en gang jeg så kjøkkenet der, følte jeg at jeg hadde sett det før! https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=336993738&ci=5 Jeg tror det må ha vært i en norsk film eller tv-serie, men klarer ikke komme på hvilken! Jeg har for meg at det par bor der, de er kanskje ikke helt på bølgelengde. De har et vennepar over på middag, og han kommer for sent eller noe, og hun blir ganske sur på ham. Jeg føler at han fyren er i noe trøbbel, er det kanskje noe på jobben hans eller er han utro? Ser litt for meg Nicolai Cleve Broch, men det trenger ikke være ham. Ringer det noen bjeller hos noen av dere når dere ser bildet i lenka over? Anonymkode: 9c8c3...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitrefugl Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg så en boligannonse i dag, og med en gang jeg så kjøkkenet der, følte jeg at jeg hadde sett det før! https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=336993738&ci=5 Jeg tror det må ha vært i en norsk film eller tv-serie, men klarer ikke komme på hvilken! Jeg har for meg at det par bor der, de er kanskje ikke helt på bølgelengde. De har et vennepar over på middag, og han kommer for sent eller noe, og hun blir ganske sur på ham. Jeg føler at han fyren er i noe trøbbel, er det kanskje noe på jobben hans eller er han utro? Ser litt for meg Nicolai Cleve Broch, men det trenger ikke være ham. Ringer det noen bjeller hos noen av dere når dere ser bildet i lenka over? Anonymkode: 9c8c3...715 Er ikke det en villa fra Exit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars 5 minutter siden, Glitrefugl said: Er ikke det en villa fra Exit? Nei, det er et annet hus, om du tenker på der Pål Sverre Hagens karakter bodde i: https://e24.no/naeringsliv/i/yRwJQR/selger-exit-hus-for-24-millioner-ny-eier-slipper-klausul-om-tredje-sesong Anonymkode: 9c8c3...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Har ikke peiling, men lurer på om jeg har sett lignende kjøkken i en skrekkfilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavmålet Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Full dekning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars Made In Oslo, kanskje? Anonymkode: 9818a...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Jeg tenker Exit, siste sesongen der barnevernet kommer på besøk til hun blonde alkoholiserte kona. Det ligner, i hvert fall. Anonymkode: e824f...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker Exit, siste sesongen der barnevernet kommer på besøk til hun blonde alkoholiserte kona. Det ligner, i hvert fall. Anonymkode: e824f...2f2 Det ligner ikke synes jeg. Innvendig har det visse likheter med svensken sitt hus, men det er ikke det heller. Anonymkode: 0f41b...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker Exit, siste sesongen der barnevernet kommer på besøk til hun blonde alkoholiserte kona. Det ligner, i hvert fall. Anonymkode: e824f...2f2 Nei, det er dette: https://e24.no/naeringsliv/i/yRwJQR/selger-exit-hus-for-24-millioner-ny-eier-slipper-klausul-om-tredje-sesong Anonymkode: 9c8c3...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars lavmålet skrev (8 timer siden): Full dekning? Tenkte jeg og Anonymkode: 9f178...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars 8 hours ago, lavmålet said: Full dekning? Nei, der ser det sånn ut: Anonymkode: 9c8c3...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 29. april #12 Del Skrevet 29. april Jeg tenkte på frikjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå