AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Jeg er den eneste i 40 årene, de andre er enten rundt 20, 30 eller 50. Men hvem er jeg egentlig nærmest i alder de som er i 30 årene eller de i 50 årene? Jeg er 45. Anonymkode: cc7cb...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars du er nærmere 50 enn 30 hallloen Anonymkode: 78760...bf5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): du er nærmere 50 enn 30 hallloen Anonymkode: 78760...bf5 Men jeg føler meg alikevel for ung til de i 50 årene og for gammel til de i 30 årene. Anonymkode: cc7cb...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Hmm. En av mine beste venninner er 29🤷🏻♀️ Kjæresten er 48. Jeg er 42👀 For meg handler det om kjemi, ikke alder🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg føler meg alikevel for ung til de i 50 årene og for gammel til de i 30 årene. Anonymkode: cc7cb...22c Hehe, News flash. Alle føler seg yngre enn de er. Anonymkode: a2563...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava00 Skrevet 15. mars #6 Del Skrevet 15. mars jeg er 44, men har venninner fra 26 opp til 73. Alder har ikke alltid så mye å si, de har vel noe med hvor i livet man er og kjemien mellom oss mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Del Skrevet 15. mars Hvorfor er mange så redd for å ha venner som er yngre eller eldre enn seg selv? Det er jo berikende å se verden fra andre tiår sine synspunkter og. Anonymkode: f027a...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Del Skrevet 15. mars Jeg har og bare kolleger som er minst ti år yngre eller eldre, men har venner i begge de leirene, som så mange andre her sier jeg at det handler om kjemi og livssituasjon, ikke alder. Anonymkode: 2a5c2...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars du føler deg for ung og for gammel? Det er dine følelser, aldersmessig er du nermere 50 enn 30 uansett hva du føler.. Anonymkode: 74158...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 15. mars #10 Del Skrevet 15. mars 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er den eneste i 40 årene, de andre er enten rundt 20, 30 eller 50. Men hvem er jeg egentlig nærmest i alder de som er i 30 årene eller de i 50 årene? Jeg er 45. Anonymkode: cc7cb...22c Du bør bytte jobb der du har flere i din aldersgruppe. Når det er så langt fra deg til de andre så vil det aldri fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 15. mars #11 Del Skrevet 15. mars Hva i all verden driver dere med på jobben siden dette er et problem? Henger dere sammen 24/7? Jeg hadde alltid kolleger i alle aldre. Noen jobbet tettere sammen med oppgaver og andre gikk av og til på trening sammen i arbeidstiden. De som hadde småbarn satt ofte i nærheten av hverandre og pratet om det i pauser. Vi som tilhørte et team på 15, henvendte oss oftest til hverandre om jobbrelaterte ting. Ansvar for kaffemaskin og eventuelle kakebegivenheter gikk på omgang. Aldersforskjeller er naturlig. Det viktige er å følge litt med slik at ingen blir utstøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #12 Del Skrevet 15. mars Skjønner ikke problemet, jeg er yngst og de andre er fra 10 år eldre til 30 åt eldre enn meg. Vi klarer likevel å finne ting vi har til felles. Anonymkode: c1934...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #13 Del Skrevet 15. mars Tobias001 skrev (3 timer siden): Du bør bytte jobb der du har flere i din aldersgruppe. Når det er så langt fra deg til de andre så vil det aldri fungere. Jeg trives på jobb. Ingenting med det å gjøre. Anonymkode: cc7cb...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #14 Del Skrevet 15. mars 20 hours ago, AnonymBruker said: du er nærmere 50 enn 30 hallloen Anonymkode: 78760...bf5 😂😂 Anonymkode: defe4...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå