Gå til innhold

Tatoveringer eller clean?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig så synes jeg menneskekroppen er finest uten blekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker tatoveringer jeg. Har noen selv. Men liker at mannen min ikke har noen. 

Anonymkode: b1d7c...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo ikke sikkert de syns at de er kule selv engang. 

Jeg selv har en som er kjempestygg og jeg skjems av den, for den er ikke «meg» (påprakket av en manipulerende eks)  men den er ikke mulig å skjule på sommeren da den er på armen.

Blir laser når får råd. 

Anonymkode: a94db...bb4

Jeg tenker konkret på de som stolt viser dem frem og er stolt. Altså oppførsel, ikke hvordan tatoveringen ser ut i seg selv.

Bromance skrev (6 minutter siden):

Hva mener du med dårlige tatoveringer? At de er dårlig utført,  eller at det er en spesiell type tatoveringer du ikke liker?

Dårlig utført. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være ekstremt fint, men da må hele stilen være gjennomtenkt. Har man en gjennomsnitlig stil ellers så er det som oftest stygt eller harry.

Jeg snakker om kvinner. Er mann.

Anonymkode: 00ef2...a5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naken kropp er finest naturlig. Tatoveringer er jo ikke som klær, som kan tas av og på. Ekskona hadde en liten tatovering som var ok da den uansett fremstilte noe jeg liker, men jeg synes på generell basis at å ha tatoveringer heller mot å være stygt.

Anonymkode: 6d7c4...2b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten.

Anonymkode: a8b00...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke så veldig godt tatoveringer på kvinner. Noen kvinner kler det godt, men jeg er ikke tiltrukket av det. Tatoveringer på brystet er turn-off for meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne som som liker kvinner og jeg elsker tatoveringer på partner.Har en del selv og kommer til å ta flere

Anonymkode: 7aada...89c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er mest tiltrekkende?

Identifiser gjerne kjønn.

Anonymkode: 73a0a...259

Helst ingenting. Det er noe usjarmerende over det å rable masse tull på huden sin. Men til syvende og sist er det personligheten som teller, og ofte henger dette litt sammen mener jeg. Tatoveringer har tatt helt av, og det er ikke noe spesielt med det uansett. Mer spesielt i dag og ikke ha noe som helst. Og der forblir jeg til jeg flytter inn i en trang ettroms uten noen utsikt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatto-fri 🥰

Men altså, har du en her og der så gjør det ingenting. 

Blir verre om du har dekket hele kroppsdeler med tatoveringer. Det synes jeg ikke er fint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes generelt det er ulekkert, nesten uansett motiv og plassering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke tatoveringer er pent. Jeg elsker nakne naturlige kvinner i alle former og størrelser, og en liten tatovering på ankelen eller liknende er OK, men store tatoveringer er total avtenning for meg. Store tatoveringer tildekker og kamuflerer kvinnens naturlige former og skjønnhet.

Anonymkode: 82608...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker tatoveringer. Synes som oftest sleeve er nydelig. Kvinne 22.

Anonymkode: 0aa07...5fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer og piercinger på damer er skikkelig turn off for meg (mann). Jo mer jo verre. Er det mye så er det deal breaker 

Anonymkode: d8c30...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tatoveringer er sexy jeg. Men det spørs veldig på hvordan de ser ut og hvordan mannen ser ut. En mann kan kle en tatovering mens en annen kler ikke den samme. 
Har selv to tatoveringer som representerer meg, begge er i samme stil, en på underarmen og en litt større under brystet. Har ikke fått høre noe annet enn at de kler meg og er fine på meg, og det synes jeg selv også;)

Anonymkode: 5fab7...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette kommer vel helt ann på hva slags tatoveringer det er snakk om, og hvor de er plassert da. 

Store tatoveringer over hele ansiktet er selvfølgelig turn-off..      

Anonymkode: 25c0e...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatovert "Save the planet!" eller "Nei til rasisme!" i panna, så er det turn off. Mange har det uten at det vises. Det er like mye turn off.

Anonymkode: 486cd...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har du tatovert "Save the planet!" eller "Nei til rasisme!" i panna, så er det turn off. Mange har det uten at det vises. Det er like mye turn off.

Anonymkode: 486cd...fac

Har mange det? Jeg har ikke sett en eneste slik tatovering jeg (og jeg følger godt med, for digger tatoveringer både på kvinner og menn). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe direkte i mot at folk har det,men når jeg spør hvorfor de tok den,eller hva den betyr. Så dør jeg inni meg av svarene 90% av tilfellene. Enkelte bare tar for å ta. Det er jeg i mot. Tatovering er ikke så pent. Så for meg om jeg skulle tatt,så ville den ihvertfall ha en betydning for meg. Det er dessuten så ekstreeeeeeeemt vanlig nå,at føler det har mistet hele identiteten. 

De kjærestene jeg har hatt har stort sett vært tatoveringsfrie. På det meste har de gjerne hatt en eller 2. Da gjerne en liten på ankel eller håndledd.

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...