Gå til innhold

Tatoveringer eller clean?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er mest tiltrekkende?

Identifiser gjerne kjønn.

Anonymkode: 73a0a...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har masse tatoveringer, og jeg elsker at samboer ikke har noen💗

Anonymkode: 5f0c0...480

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jenta er uten idiotiske 90talls tribal og ikke har trampstamp, så jo mer jo bedre :)

ps:har tattoveringer selv også. (Men som kan skjules) 

Endret av endo
Litt mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallet har ikke så innmari mye å si, altså.

Anonymkode: 4405d...0f1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker egentlig menn uten. Har ikke noe imot tatoveringer. Det kan være veldig attraktivt, men jeg er veldig kresen på hva og hvor hvis jeg skal ha sex med personen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter clean. Menn kan ha noen få og lite Harry noen men helst ikke 

Anonymkode: 63cc2...e66

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns kvinner er mye finere uten tatoveringer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg fint lite sånn egentlig - altså velger ikke partner basert på tatoveringer. 
Men tiltrekkes tatoveringer mer enn ikke. 

Anonymkode: 68ae3...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker en viss type tatoverte menn, men det er få av dem i Norge hvor alt skal være så pretensiøst og dypt og stort. Så når det gjelder norske menn; helst ingen, men da er jeg litt selvmotsigende siden jeg selv er tatovert, så jeg bryr meg ikke så veldig.

Anonymkode: 72425...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er dramatisk penere uten tatoveringer. Ødelegger inntrykket totalt, jeg liker kvinner med myk og "ren" hud.

Hud er noe av det viktigste av de overfladiske tingene på kvinner, få ting er mer feminint enn ren hud.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske irrelevant for meg. Syns det kan være fint, men det er ikke noe must.

Anonymkode: f6d75...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er finest uten tatoveringer...... menn kler det noe bedre, på damer er det stort sett harry.....men de fleste kler det bare ikke........ du må ha det rette "utseende" ( være ganske brun, ha en flott kropp, tøff/ fin på håret, klær, sminke mm.

Anonymkode: 734eb...c43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance

Kvinne her. Jeg har et par tatoveringer og vil ha flere. (Tar kun i utlandet).

Hvis en mann er attraktiv i utgangspunktet så gir det et pluss at han er tatovert. Kanskje det er tanken på at dette er en mann som tåler smerte, ikke vet jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvinner, har tatoveringer. Når det kommer til menn bryr jeg meg ikke, men like barn leker best. 

Anonymkode: 771e6...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann.

Synes normalt at tatoveringer trekker ned. 

Sterkt negativ til tatoveringer i ansikt. Samme gjelder piercinger. 

Anonymkode: 74373...0e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her, mannen min har masse tatoveringer og jeg har endel. Vi trives med hverandres tatoverte kropper 🤩 

Anonymkode: 21c28...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer helt an på tatoveringene. Hvis de passer til personen, og er fine: Topp.  Men jeg har sett noen folk med skikkelige dårlige tatoveringer som tror de er kule, og det er en skikkelig turn-off for meg, i alle fall. (Gjelder alle, uansett kjønn. For meg.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
KCM skrev (1 minutt siden):

Kommer helt an på tatoveringene. Hvis de passer til personen, og er fine: Topp.  Men jeg har sett noen folk med skikkelige dårlige tatoveringer som tror de er kule, og det er en skikkelig turn-off for meg, i alle fall. (Gjelder alle, uansett kjønn. For meg.)

Hva mener du med dårlige tatoveringer? At de er dårlig utført,  eller at det er en spesiell type tatoveringer du ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KCM skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke sikkert de syns at de er kule selv engang. 

Jeg selv har en som er kjempestygg og jeg skjems av den, for den er ikke «meg» (påprakket av en manipulerende eks)  men den er ikke mulig å skjule på sommeren da den er på armen.

Blir laser når får råd. 

Anonymkode: a94db...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her. Det kommer an på personen og stilen. Veltrente og stelte personer; ok👍🏼 Overvektige og dvaske personer; 🤢 Feks David Beckham👌🏼👌🏼 Folka fra de syden-seriene ser helt jæ… ut.

Anonymkode: 2fe38...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...