Gå til innhold

Biff og blowjob-dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bombasi skrev (38 minutter siden):

Ah, satiredagen biff og blowjob-dagen er her igjen. 

Den mest idiotiske dagen i sitt slag, som ingen bryr seg om. Men det er vel det som er meningen, er det ikke, som motsvar til valentinesday :) 

Det er vel aldri feil å kunne leke seg litt ekstra og sette litt krydder på hverdagen? 

Anonymkode: 4baaf...d8f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (5 timer siden):

B&B-dagen er noe oppkonstruert vrøvl. Dette er π-dagen, og da spiser man selvsagt pai.

Er vel ikke mer oppkonstruert enn: kvinnedagen, valentine, halloween, navnedag osv

Flott dag b&b😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en blowjob samtidlig som jeg spilte litt playstation.

[Ikke mine beste runder på cod akkurat]

Anonymkode: 8d8fd...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er laget som en spøk. Satire heter det, for de som ikke skjønner sånt...

Anonymkode: 4dfd8...405

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt…

Anonymkode: 02af9...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et eksempel på trashy og plump amerikansk kulturimport. Oser av mannssjåvinisme, og navnekombinasjonen gir dessuten assosiasjoner som er direkte kvalmende; både rent konkret og mer prinsipielt.

Anonymkode: 241d0...636

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nok et eksempel på trashy og plump amerikansk kulturimport. Oser av mannssjåvinisme, og navnekombinasjonen gir dessuten assosiasjoner som er direkte kvalmende; både rent konkret og mer prinsipielt.

Anonymkode: 241d0...636

Heeelt "enig". 😅

Nei la oss trekke de røde strømpene godt opp og vise at man ikke skal påvirkes til å tilfredsstille menn seksuelt. 🤣

Anonymkode: 4baaf...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerte en med den dagen i går. Og lurte på om det ble biff i heimen i går kveld?😂han er sambo. Fikk til svar: er på hotell du er velkommen på rom 315 og fikse den biten😂
Så ikke den komme men men😂. Dro ikke da. 

Anonymkode: d5b8d...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Utfordringen er at kona kan ikke lage mat, og liker ikke å bli slikket ... Så kansje vi er nødt å slå dem sammen til kake og blowjobb dager ...

Anonymkode: 67b4a...7f1

Har samme problem hos oss, så på biff og blåsejobb dagen står jeg for biffstekingen og hun står for blåsejobben.

Anonymkode: 6bbb7...52b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerte en med den dagen i går. Og lurte på om det ble biff i heimen i går kveld?😂han er sambo. Fikk til svar: er på hotell du er velkommen på rom 315 og fikse den biten😂
Så ikke den komme men men😂. Dro ikke da. 

Anonymkode: d5b8d...588

Hva har hudfargen hans med saken å gjøre?

Anonymkode: 6bbb7...52b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Heeelt "enig". 😅

Nei la oss trekke de røde strømpene godt opp og vise at man ikke skal påvirkes til å tilfredsstille menn seksuelt. 🤣

Anonymkode: 4baaf...d8f

Du skjønte åpenbart nada av det du kommenterte.

Anonymkode: 241d0...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har blitt kjip med blowjobene, men jeg lagde biff med bearnaise, til henne. Lurte henne til å svelge en brukbar ladning sæd som jeg hadde i bearnaisen, som hun synes var veldig god 😁

Anonymkode: 5313e...87d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har hudfargen hans med saken å gjøre?

Anonymkode: 6bbb7...52b

Så morsom du er, du vet ts mener samboer. Fuck off me woke sjhitte ditt 😂

Anonymkode: e5362...bce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markerer verken Valentines eller B&B. Synes begge deler er like oppkonstruert og tåpelig. 

Anonymkode: 19951...dae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Heeelt "enig". 😅

Nei la oss trekke de røde strømpene godt opp og vise at man ikke skal påvirkes til å tilfredsstille menn seksuelt. 🤣

Anonymkode: 4baaf...d8f

Hva er sammenhengen? Man kan mislike dagen og fortsatt tilfredsstille mannen. Hver dag, ikke bare 14.mars, som forøvrig er pi-dagen.

Anonymkode: 2e761...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han gjorde meg oppmerksom på dagen samme dag, så da endret vi selvsagt menyen. Det ble både biff og blowjob her i huset. Skulle egentlig bare mangle, jeg er så heldig at vi har Cake and Cunnilingus Day minst et par ganger i måneden, dog i en litt mer kinky variant enn det de fleste har; enten kommer jeg hjem med/ eller ligger klar i sengen med  "fresh creampie" (om han kommer hjem eller ropes inn fra stuen) som han får gleden av å spise/slikke i seg.😈 💧

Endret av A_Cuckoldress
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest romantiske dagen i året (satirisk..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke behov for å markere noen av disse dagene, men vet at kona forventer en liten oppmerksomhet på valentinesdagen. Hvis ikke så blir det  litt dårlig stemning, når «alle andre» får en oppmerksomhet. Likevel så blir det ikke noe B&B når den dagen kommer, og slik virker det å være for mange menn.  For B&B er jo bare noe tull, ikke sant? Feires ingen av delene så er det greit nok, men når det kun går en vei, så svir det litt. Lenge leve dobbeltmoralen.

Anonymkode: 8a56f...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har egentlig ikke behov for å markere noen av disse dagene, men vet at kona forventer en liten oppmerksomhet på valentinesdagen. Hvis ikke så blir det  litt dårlig stemning, når «alle andre» får en oppmerksomhet. Likevel så blir det ikke noe B&B når den dagen kommer, og slik virker det å være for mange menn.  For B&B er jo bare noe tull, ikke sant? Feires ingen av delene så er det greit nok, men når det kun går en vei, så svir det litt. Lenge leve dobbeltmoralen.

Anonymkode: 8a56f...c93

Jeg tror det er fordi endel kvinner føler at hver dag er en B&B-dag;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...