Gå til innhold

Biff og blowjob-dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere damer i gang med tilberedelsene av kjøttstykket i kveld?

Tygger dere stykket godt før svelging? 

Anonymkode: 33b47...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke mulighet til å være med kjæresten min i dag. Tror dere det kan være lurt å minne henne på dagen i dag, og heller legge det til helgen når vi kan treffes igjen? 

Anonymkode: 82e94...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste hjem til Oslo i går, så ingen bj i dag 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B&B-dagen er noe oppkonstruert vrøvl. Dette er π-dagen, og da spiser man selvsagt pai.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen er jo bare tull. Valentinsdag også, for så vidt, men at det liksom er kvinnens dag gjør meg litt småprovosert. Dersom det het "sjokolade og slikking-dagen", så :P 

 

Anonymkode: a1bdc...047

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkaker og ronk blir det i år å.

Anonymkode: 28c8a...b77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spiser ikke biff... ser ikke på "blow" som en jobb heller. 

Anonymkode: 27599...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir feiret i morgen her, da vi bor ett stykke unna hverandre per nå :)

Anonymkode: 34de2...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bursdagen min også i dag. I år ble jeg omtrent sengeliggende og er sykmeldt, i dag er den første dagen siden søndag at jeg har energi til å tømme oppvasmaskinen uten å måtte sove to timer både før og etterpå. De fleste høytider og merkedager(morsdag, påske, pinse, jul, vinterferie, halloween, you name it) resten av året må jeg dele med moren hans "så hun slipper å føle seg ekskludert", og til Valentinsdagen er sjokolade til mannen like selvfølgelig som roser til meg.

 

Så beklager narsissismen min, men hvis bursdagen min også skal gå til å feire/please noen andre ...? Skal det liksom være det eneste poenget med min eksistens; å holde spotlyset på alle de andre?

Anonymkode: 342bb...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er bursdagen min også i dag. I år ble jeg omtrent sengeliggende og er sykmeldt, i dag er den første dagen siden søndag at jeg har energi til å tømme oppvasmaskinen uten å måtte sove to timer både før og etterpå. De fleste høytider og merkedager(morsdag, påske, pinse, jul, vinterferie, halloween, you name it) resten av året må jeg dele med moren hans "så hun slipper å føle seg ekskludert", og til Valentinsdagen er sjokolade til mannen like selvfølgelig som roser til meg.

 

Så beklager narsissismen min, men hvis bursdagen min også skal gå til å feire/please noen andre ...? Skal det liksom være det eneste poenget med min eksistens; å holde spotlyset på alle de andre?

Anonymkode: 342bb...84d

Gratulere med dagen💙🎈🍾.. og håper du får det bedre utover våren.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes biff kan fort bli litt kjedelig. Blowjobs også som frittstående aktivitet. Har aldri sett på Valentines day som en kvinnedag, så for min del synes jeg hele konseptet er litt tullete.

Skal høre med kona da, hvis hun insisterer på å feire så skal jeg selvsagt ikke stå i veien for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal det liksom være det eneste poenget med min eksistens; å holde spotlyset på alle de andre?

Sånn er det for alle.

Det var mye grunnforståelsen psykologen min ønskte å få fram: at det var det som var meningen med livet og som skulle gi ditt liv mening.

Anonymkode: 67b4a...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den dagen er jo bare tull. Valentinsdag også, for så vidt, men at det liksom er kvinnens dag gjør meg litt småprovosert. Dersom det het "sjokolade og slikking-dagen", så :P 

Anonymkode: a1bdc...047

Problemet er jo at selv om det er en dag for å feire romantikken, så er fokuset på kvinners oppfatning av romantikk, ikke menns.

Så ut av dette har B&B dag oppstått som en satirisk reaskjon mot alle hjertene, blomstene og sjokoladene, som er mye mindre relevant i forhold til en romantisk relasjon enn en B&O dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sånn er det for alle.

Det var mye grunnforståelsen psykologen min ønskte å få fram: at det var det som var meningen med livet og som skulle gi ditt liv mening.

Anonymkode: 67b4a...7f1

Ja, jo, jeg ser hva han vil frem til. Og en gang i tiden var nettopp det med omsorg for og hjelpsom mot andre som gav meg mening og som dem rundt meg omtalte som mine positive egenskaper, paradoksalt nok. Helt til jeg havnet i en giftig svigerfamilie med en dynamikk som minner mer om en hønseflokk, og jeg havnet på den nederste og skitneste vaglen. (Jeg og samboer har hatt høns i noen år nå, så jeg har sett hakkeordenen og hierarkiet i praksis ... Brutalt!)

 

Beklager avsporingen, folkens!

 

Han får blowjob flere ganger i måneden ellers, (hjorte)biff blir det også gjerne en gang i mnd eller så i snitt. Er jeg i form til det kan han sikkert få bj i dag også. Men da blir det fordi jeg har lyst til å gjøre det, ikke fordi noen har funnet på at jeg skal bruke bursdagen min på å feire manndommen, liksom.

Anonymkode: 342bb...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (33 minutter siden):

Gratulere med dagen💙🎈🍾.. og håper du får det bedre utover våren.

Tusen takk! 🥰🎈🎉

Anonymkode: 342bb...84d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Den dagen er jo bare tull. Valentinsdag også, for så vidt, men at det liksom er kvinnens dag gjør meg litt småprovosert. Dersom det het "sjokolade og slikking-dagen", så :P 

 

Anonymkode: a1bdc...047

Så hvem er det som må fikse dates og gaver hovedsaklig på valentine? 😘 Den dagen er uten tvil laget for damene.

Anonymkode: e5362...bce

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den dagen er jo bare tull. Valentinsdag også, for så vidt, men at det liksom er kvinnens dag gjør meg litt småprovosert. Dersom det het "sjokolade og slikking-dagen", så :P 

 

Anonymkode: a1bdc...047

Bare slapp av. Den kvinnelige versjon finnes også. 😋😅 En måned seinere. 😋

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cake_and_Cunnilingus_Day

Anonymkode: 4baaf...d8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, satiredagen biff og blowjob-dagen er her igjen. 

Den mest idiotiske dagen i sitt slag, som ingen bryr seg om. Men det er vel det som er meningen, er det ikke, som motsvar til valentinesday :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bare slapp av. Den kvinnelige versjon finnes også. 😋😅 En måned seinere. 😋

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cake_and_Cunnilingus_Day

Anonymkode: 4baaf...d8f

Utfordringen er at kona kan ikke lage mat, og liker ikke å bli slikket ... Så kansje vi er nødt å slå dem sammen til kake og blowjobb dager ...

Anonymkode: 67b4a...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...