Kikkisixx Skrevet 15. mars 2024 #61 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du vet at hårene i underlivet øker følsomheten slik at sexen faktisk blir bedre? Anonymkode: 1952d...9e6 Eg syns det er veldig motsatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #62 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 7.08): Selvfølgelig fjerner han håret ved kjønnsorganet, ikke på leggene. Jeg er 44, han 52. Jeg er jo veldig glad i å få oralsex og hadde aldri sluppet til noen der nede uten å være glatt. Har dere oralsex med hår? Anonymkode: c9b6e...1b1 Ja. Mannen digger å gi oral. Og jeg barberer ikke. Anonymkode: 528ee...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #63 Del Skrevet 15. mars 2024 Under armene annen hver dag, underliv tar bikinilinja når det er tid for bikini, legger når jeg plutselig har ork. Etter jeg slutter å barbere underlivet så gjør ikke sex vondt lenger, det blir ikke klamt og ekkelt, og bedre lukt. Sexen er veldig mye bedre og ja vi har oralsex også. Anonymkode: 6a330...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #64 Del Skrevet 15. mars 2024 Kikkisixx skrev (13 minutter siden): Eg syns det er veldig motsatt. Samme her. Sex med masse hår kjennes ut akkurat som om noen bare tar meg på hodehåret. En har jo ingen følelser i hår så det er bedre med hudkontakt på et slikt følsomt sted. Anonymkode: e0fad...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå