AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Kompisen til samboer fikk seg kjæreste for tre år siden. Vi har flere ganger vært på "pardate" med dem. Samboeren min synes det alltid er kjempehyggelig og de maser alltid om at vi snart må finne på det og det......Jeg derimot synes vi bør treffes sjeldnere. Dette er fordi jeg ikke liker dama. Hun er dominerende, avbryter i annenhver setning og jeg blir trøtt i hode av alt "maset" hennes. Hun har alltid en kommentar på alt, og har det alltid mye verre enn alle andre (om noen har opplevd noe tung). Nå har de foreslått at vi skal på Escaperoom sammen, noe jeg ikke har lyst til. Synes dette er vanskelig da jeg liker kompisen til samboer godt. Skal jeg si i fra til samboer om dette, eller bare overleve alle disse middagene og aktivitetene? Anonymkode: e524a...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars Jeg hadde sagt det litt forsiktig; at hun ikke er helt din type menneske. Om han ikke er av typen som kan risikere å si det til kompisen:) Også hadde jeg oppfordret han til å møte kameraten alene litt også. Det er viktig for vennskapet. Men jeg hadde strukket meg litt noen ganger, og iallefall gjennomført det som tydeligvis er en avtale nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars Du bør absolutt snakke med typen din om det. Og for alt du vet så kan det hende han har merket det. Synes det er helt rimelig å be om å få gire ned denne "dobbeldatingen" iallfall. Han kan jo alltids møte han ofte, og så kan dere møtes innimellom. Hvis du ikke har lyst til å gå på escaperoom, så gjør du ikke det. Det er viktig å sette grenser innimellom, og ikke bare ta imot kameler. For tar du imot for mange kameler så går det tilslutt ut over dere som par. Så det bør være i hans interesser at du blir mer hensyntatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Kan be han henge med kompisen alene mer da du synes hun er slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå