Gå til innhold

P20 solkrem. Er de på vei ut av markedet? Hvor kjøper dere den i tilfelle?

Fant80

Anbefalte innlegg

Er en som er stor fan og forbruker av P20 solkrem. Både ansikt og kropp versjonen. Nå skal jeg et lenger opphold til mer solrike strøk,så har vært inne på flere av de stedene jeg bruker å kjøpe den,men de har bare ikke merket lenger???? Spørte på ene stedet,men fikk bare til svar at de ikke hadde! Er de på vei ut av markedet eller hva? Hvor kjøper dere denne,om noen andre en meg gjør det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Merkelig. Var både på Vita og Boots,men de hadde ikke. Visste ikke de hadde det på XXL. Skal sjekke der.

Men takk for link. Får bare bestille online da,om de ikke har i fysisk butikk lenger. Trodde kanskje det var et utgående merke eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du innom Gardermoen så selger de disse på duty free. Dessverre ikke alle typene eller størrelsene, og de er svindyre, men de har de iallfall. Tror jeg bare fant faktor 30 spray og lotion (200 ml) da jeg kjøpte det i november der. Sist kjøpte jeg på duty free på Gatwick i London hvor de hadde mye større utvalg enn i Norge. Har også bestilt online fra norske butikker tidligere, mye billigere der enn i fysisk butikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...