AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars Ser ingen grunn til å være grei og hyggelig mot folk lenger, siden det er så mye kvalme og dårlige holdninger fra folk generelt. Det er helt utrolig hvordan folk elsker å uttale seg om ting de ikke har greie på,og samtidig ikke gidder å høre på de som de faktisk sitter å snakker om. Det er så jævlig mye dumt og motbydelig som foregår oppe i hodene på folk at man får lyst til å flykte fra samfunnet og bare holde seg langt unna andre mennesker. Men siden dette egentlig er helt umulig i praksis, så ser jeg ikke lenger noen grunn til å være hyggelig mot folk. Hva faen er vitsen med å være det når man kun taper på det uansett? Anonymkode: e4f12...59a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars Det finnes fremdeles en god del snille, intelligente, fine folk der ute. Hold deg unna sosiale medier, kommentarfelt og dårlige aviser, så slipper du å se så mye av drittfolka. Anonymkode: c6455...873 6 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes fremdeles en god del snille, intelligente, fine folk der ute. Hold deg unna sosiale medier, kommentarfelt og dårlige aviser, så slipper du å se så mye av drittfolka. Anonymkode: c6455...873 Problemet er at de som virker hyggelige utad kan være egentlige drittfolk. Og jeg tror det er mange av dem. Anonymkode: e4f12...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Jeg tenker det er mellomstadier. Er hverken det ene eller andre, men mer eller mindre nøytral. Blir naturlig hyggeligere med hyggelige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Du virker jo ikke så hyggelig selv da Anonymkode: 4f228...aeb 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du virker jo ikke så hyggelig selv da Anonymkode: 4f228...aeb Det er ikke noe rart. Jeg er fortsatt hyggelig mot tilfeldige folk jeg møter, men orker egentlig ikke lenger. Anonymkode: e4f12...59a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars Jeg er så fasinert over hvor dere som klager finner alle disse menneskene med kvalme og dårlige holdninger, jeg kan med hånda på hjerte si at gjennom hele mitt liv så har jeg kanskje møtt 3 sånne mennesker, og jeg har rest mye rundt i verden. Så det er helt utrolig godt jobba hvis man er omringa av bare sånne mennesker. Anonymkode: 3f8e5...e56 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars Skal du begynne å være uhyggelig? Anonymkode: 73e7f...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er så fasinert over hvor dere som klager finner alle disse menneskene med kvalme og dårlige holdninger, jeg kan med hånda på hjerte si at gjennom hele mitt liv så har jeg kanskje møtt 3 sånne mennesker, og jeg har rest mye rundt i verden. Så det er helt utrolig godt jobba hvis man er omringa av bare sånne mennesker. Anonymkode: 3f8e5...e56 Da må jeg si det er helt utrolig og kun ha møtt 3 sånne mennesker gjennom hele ditt liv, og i tillegg har reist mye. Hvor gammel er du da i så fall, 15 år og ikke har opplevd så mye enda? Eller har det vært mye overfladiske bekjentskaper Anonymkode: 13917...46f 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er så fasinert over hvor dere som klager finner alle disse menneskene med kvalme og dårlige holdninger, jeg kan med hånda på hjerte si at gjennom hele mitt liv så har jeg kanskje møtt 3 sånne mennesker, og jeg har rest mye rundt i verden. Så det er helt utrolig godt jobba hvis man er omringa av bare sånne mennesker. Anonymkode: 3f8e5...e56 Har du opplevd at folk har meninger om "sånne som deg" som du blir tvunget til å høre på da? Anonymkode: e4f12...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Del Skrevet 12. mars Du omringer deg med feil folk. Prøv å oppsøk mennesker og situasjoner som du føler du har mer til felles med. Man kan ikke like eller komme overens med alle, men det finnes garantert mange flotte mennesker der ute som du vil kunne ha fine, meningsfulle samtaler og interaksjoner med. Ikke gi opp. Anonymkode: 01162...ae9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du virker jo ikke så hyggelig selv da Anonymkode: 4f228...aeb Er det ikke nettopp det ts selv skriver da, at hn ikke ser noen grunn til å være så hyggelig lenger Anonymkode: 13917...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du opplevd at folk har meninger om "sånne som deg" som du blir tvunget til å høre på da? Anonymkode: e4f12...59a Men hvorfor bruker du tid på disse menneskene hvis de ikke tilfører noe positivt i ditt liv? Anonymkode: 3f8e5...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 12. mars #14 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ser ingen grunn til å være grei og hyggelig mot folk lenger, siden det er så mye kvalme og dårlige holdninger fra folk generelt. Det er helt utrolig hvordan folk elsker å uttale seg om ting de ikke har greie på,og samtidig ikke gidder å høre på de som de faktisk sitter å snakker om. Det er så jævlig mye dumt og motbydelig som foregår oppe i hodene på folk at man får lyst til å flykte fra samfunnet og bare holde seg langt unna andre mennesker. Men siden dette egentlig er helt umulig i praksis, så ser jeg ikke lenger noen grunn til å være hyggelig mot folk. Hva faen er vitsen med å være det når man kun taper på det uansett? Anonymkode: e4f12...59a Er du snill mot andre er som regel andre snille tilbake. Du er du lei av at folk er stygge, slemme, «motbydelige», vel da graver du bare din egen grav med å ikke være hyggelig selv, for da kan jeg bare garantere deg med en gang, det vil bare bli verre. Er man ikke hyggelig selv, da er som regel folk stygge, ekle, dumme, slemme, «motbydelige» tilbake. Du får det slik som du lager det selv. Lykke til. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #15 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor bruker du tid på disse menneskene hvis de ikke tilfører noe positivt i ditt liv? Anonymkode: 3f8e5...e56 Disse menneskene er over alt. De er i familien,på arbeidsplassen,i nabolaget og..ja you name it. Anonymkode: e4f12...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #16 Del Skrevet 12. mars Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Er du snill mot andre er som regel andre snille tilbake. Du er du lei av at folk er stygge, slemme, «motbydelige», vel da graver du bare din egen grav med å ikke være hyggelig selv, for da kan jeg bare garantere deg med en gang, det vil bare bli verre. Er man ikke hyggelig selv, da er som regel folk stygge, ekle, dumme, slemme, «motbydelige» tilbake. Du får det slik som du lager det selv. Lykke til. Stemmer ikke. Anonymkode: e4f12...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #17 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Disse menneskene er over alt. De er i familien,på arbeidsplassen,i nabolaget og..ja you name it. Anonymkode: e4f12...59a Jeg har veldig vondt for å tro at alle du kjenner er kjipe mot deg, da må det isåfall ligge noe mer bak det som du ikke forteller. Anonymkode: 3f8e5...e56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 12. mars #18 Del Skrevet 12. mars (endret) Trist, men sant: på mange måter lønner det seg ikke å være hyggelig med alle rundt seg. Alt du får igjen er dritt og krav, og blir en "pushover" der du blir tatt for gitt. Noen gang må man si imot eller si ifra. Man må sette grenser for hva man tåler å høre. Så til neste gang så sluker folk rundt deg heller i seg ordene i fare for å tenne lunten din, og sådan slipper du å høre på det du mener er oppgulp. Og ja, i dag har folk en mening om alt og alle selv ting, tang og folk de ikke har noe innsikt i. Så føler du deg overkjørt på en eller annen måte så må du ta et oppgjør. Men bli for all del ikke en tikkende bombe av et menneske. Du må finne en balansegang. Så er det også en fordel å luke bort usunne relasjoner. Det er ikke alle du behøver å ha kontakt med. Endret 12. mars av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 12. mars #19 Del Skrevet 12. mars (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er så fasinert over hvor dere som klager finner alle disse menneskene med kvalme og dårlige holdninger, jeg kan med hånda på hjerte si at gjennom hele mitt liv så har jeg kanskje møtt 3 sånne mennesker, og jeg har rest mye rundt i verden. Så det er helt utrolig godt jobba hvis man er omringa av bare sånne mennesker. Anonymkode: 3f8e5...e56 Problemet er at samfunnet og folk har blitt ekstremt raske til å stemple alle som er uenige med eller ikke har de riktige meningene som onde og kvalme. Selv om folk ønsker å gi inntrykk av det motsatte, lever vi i et svært lite tolerant samfunn. Endret 12. mars av Traktor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #20 Del Skrevet 12. mars Blueberrymuffin skrev (7 minutter siden): Er du snill mot andre er som regel andre snille tilbake. Du er du lei av at folk er stygge, slemme, «motbydelige», vel da graver du bare din egen grav med å ikke være hyggelig selv, for da kan jeg bare garantere deg med en gang, det vil bare bli verre. Er man ikke hyggelig selv, da er som regel folk stygge, ekle, dumme, slemme, «motbydelige» tilbake. Du får det slik som du lager det selv. Lykke til. Hva med folk som utnytter snille mennesker? Er veldig mange av dem. Det du skriver er ganske naivt. Anonymkode: 13917...46f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå