Gå til innhold

Venn som ikke er så nær som jeg trodde.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker deres perspektiv på denne venninnen :)

Jeg har en venn som jeg trodde var nær, men det viser seg at det ikke er tilfelle i det hele tatt. 

Jeg har stilt opp for henne mange ganger, å det er alltid jeg som har tatt turen til henne stort sett. 

Nå som jeg står i en krise i livet så trekker hun seg unna. Ikke bare det, hun avlyser avtaler å gjør det i siste liten. Hun legger planer med andre, helt ok det men det må jo gå litt begge veier her. Kommer på unnskyldninger over alt som feiler henne og hvor dårlig hun har det. 

Vi prater sammen på sosiale medier men det er kun for å snakke om sine problemer. Hun spør hvordan går det, selv om jeg sier det går bra så legger hun ut om seg selv. Hver gang. Å jeg for aldri noe feedback på mine ting, om jeg velger å være ærlig om at jeg har en tung dag. Da er det bare off. 

Hun er interessert å prates på sms og sosiale Medier, for å bruke meg som en søppelkasse men ikke interessert i å møtes om dagene. Veldig lite givende når jeg selv står i mitt. Jeg trenger jo venner rundt meg. Og for meg blir det bare feil å sitte å gi henne sympati når hun ikke er der for meg fysisk.

De siste gangene jeg har vært på besøk hos henne har jeg følt meg jaget hjem. Hun spør hvor lenge tenker du å bli? Da snakker vi etter knappe to timer. Unnskylder seg selvsagt med at hun ikke ønsker å jage meg hjem, men når dette skjer hver gang så har jeg begynt å bli lei. 

Det er ikke slik at jeg bare sitter å klager når jeg er rundt henne, men vi prater selvfølgelig litt om mitt og hennes og. Men vi fokuserer jo på positive ting og så derfor det blir veldig spesielt for min del. 

Jeg har spurt henne om hun vil komme på besøk til meg, men det orker hun ikke. 

På toppen av alt dette føler jeg at hun lyver om sykdom på seg selv. For det er jo alltid noe. For at jeg skal appellere til henne med sympati.

Jeg er lei. Å har forsøkt å tatt opp at det er viktig å møtes på midten tidligere. Hun går kun i forsvar.

Jeg opplever at hun kun tar kontakt når hun trenger noe å ikke har noe bedre å gjøre.

Jeg er begynt å bli rimelig lei.

Anonymkode: 7797b...be8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lett sklidd ut av en slik relasjon. Ghoste heter det vel. Håper det går fint med deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vafle skrev (2 minutter siden):

Hadde lett sklidd ut av en slik relasjon. Ghoste heter det vel. Håper det går fint med deg ❤️

Takk ♥️ det går fint. Men er såra og skuffet men bedre å finne det ut slik at jeg kan bruke tiden min på andre.

Ja jeg prøver så godt jeg kan. Men personen skal stadig prate. Jeg prøver å gå lengre mellom før jeg svarer og gi kortere svar. 

Anonymkode: 7797b...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...