Gå til innhold

Har aldri med andre barn i bilen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje han har grunner du ikke vet om?

Jeg har Asperger og blir fort overstimulert. Skal jeg konsentrere meg og kjøre bil er det veldig greit å ikke ha bilen full av gira barn.

Du hadde garantert reagert på at jeg ikke tok med noen i SUVen min også.

Jeg på min side synes jeg har en svært god grunn som du ikke har noe med :) 

Anonymkode: 48ed7...3c4

Isolert sett god grunn det . Problemet er jo at om alle da har en grunn om det er autisme, klaustrofobi , migrene, angst, lydsensetiv osv så ender vi opp med at ingen kommer noen steder. Er jo kjedelig det også.

Anonymkode: 64f43...55e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo litt vanskelig. Jeg og mannen kjører alltid til kamp og trening, og er ikke komfortabel med å la barna våre sitte på med andre, vi gjør det bare ikke. Vi liker å dra alle fire i én bil, og da er det bare plass til én til. Det er jo koselig å ha familietid og, dra å spise etter shoppe i forbindelse med reisen.

Vi har to vi gjerne lar sitte på oss når det passer, men vi har en vi vet har tissa seg ut i baksete hos andre (og sliter med dette generelt, lukter ofte urin) og vi har forsiktig unngått å ha dette barnet på lange turer. Syns det er fælt å innrømme, men man vil jo helst ikke ha dette ekstraarbeidet. 

Alle har sine ting, og det bli vanskelig å lage en regel. Noen vil alltid bidra mindre enn andre. Det er også viktig å ikke brenne ut de foreldrene som bidrar litt mer enn gjennomsnittet, men slik blir det ofte....

Anonymkode: 1f966...c28

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Isolert sett god grunn det . Problemet er jo at om alle da har en grunn om det er autisme, klaustrofobi , migrene, angst, lydsensetiv osv så ender vi opp med at ingen kommer noen steder. Er jo kjedelig det også.

Anonymkode: 64f43...55e

Så utrolig vanskelig folk skal være da!

Det må da være lov til å sette grenser for seg selv for å klare å fungere skikkelig. Forstår du det ikke får du heller lære deg litt om autisme eller godta at sånn er det! 

Anonymkode: e3f8b...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...