Gå til innhold

90 day fiancee

dårligbrukernavn

Anbefalte innlegg

Hadde et spørsmål...
Har noen andre sett 90 day fiancèe (på Discovery+)? 
Tenker på sesong 10, den som går nå...

Hun Jasmine (?), som er sammen med Gino:
...er ikke hun rett og slett gal? Psykisk syk? 

Jeg blir helt skremt av hvordan hun oppfører seg... 
Men jeg forstår ikke at Gino fortsatt er med henne, og at ikke de rundt reagerer mer? 
Det er vel ikke normalt på noen som helst måte? 

Hvis noen andre har sett hadde det vært fint å høre hva andre tenker, for jeg føler meg nesten bekymret...
Syns jo egentlig og hun som er trans, og hun som er sammen med han med marsvinene, også er ganske spesielle?
Jeg skjønner liksom ikke hvorfor de er sammen i det hele tatt slik de holder på...
Altså, i normale forhold er jo å gifte seg etter 90 dager ganske sprøtt, men det virker jo bare enda sprøere når parene fungerer så utrolig dårlig sammen, personene i forholdene virker psykisk syke og ustabile, men likevel ender de fleste opp med å gifte seg likevel? Er det noe med at det er amerikanere/er de annerledes i forhold? Ligner disse forholdene deres forhold eller andre dere kjenner sine? 

Jeg blir bare helt... satt ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ca alle er skada i denne sesongen. Det eneste oppegående er der hvor han er fra Korea...

Jasmin er smågal ja, men mye skyldes et enormt temperament og mye er spill siden hun vet at Gino alltid gir etter når hun klikker. Gino er dessverre blendet av å få en vakker latina som utseendemessig er langt unna hans liga. (Men uten all sminken er hun faktisk helt gjennomsnittlig).

Når det gjelder marsvin-paret er det ikke hun som er rar, men han. Han har null antenner og selvinnsikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (1 time siden):

Sånn ca alle er skada i denne sesongen. Det eneste oppegående er der hvor han er fra Korea...

Jasmin er smågal ja, men mye skyldes et enormt temperament og mye er spill siden hun vet at Gino alltid gir etter når hun klikker. Gino er dessverre blendet av å få en vakker latina som utseendemessig er langt unna hans liga. (Men uten all sminken er hun faktisk helt gjennomsnittlig).

Når det gjelder marsvin-paret er det ikke hun som er rar, men han. Han har null antenner og selvinnsikt.

Han fra Sør-Korea som kaller dama si Piggy? Sjarmerende...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 minutt siden):

Han fra Sør-Korea som kaller dama si Piggy? Sjarmerende...

Ut av kontekst er det ikke det. Men det er en historie bak og hun har et tilsvarende kallenavn tilbake. Uten at jeg husker detaljene akkurat nå siden det er en stund siden de var med i sesongen.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (17 timer siden):

Hadde et spørsmål...
Har noen andre sett 90 day fiancèe (på Discovery+)? 
Tenker på sesong 10, den som går nå...

Hun Jasmine (?), som er sammen med Gino:
...er ikke hun rett og slett gal? Psykisk syk? 

Jeg blir helt skremt av hvordan hun oppfører seg... 
Men jeg forstår ikke at Gino fortsatt er med henne, og at ikke de rundt reagerer mer? 
Det er vel ikke normalt på noen som helst måte? 

Hvis noen andre har sett hadde det vært fint å høre hva andre tenker, for jeg føler meg nesten bekymret...
Syns jo egentlig og hun som er trans, og hun som er sammen med han med marsvinene, også er ganske spesielle?
Jeg skjønner liksom ikke hvorfor de er sammen i det hele tatt slik de holder på...
Altså, i normale forhold er jo å gifte seg etter 90 dager ganske sprøtt, men det virker jo bare enda sprøere når parene fungerer så utrolig dårlig sammen, personene i forholdene virker psykisk syke og ustabile, men likevel ender de fleste opp med å gifte seg likevel? Er det noe med at det er amerikanere/er de annerledes i forhold? Ligner disse forholdene deres forhold eller andre dere kjenner sine? 

Jeg blir bare helt... satt ut... 

I 90 days fiancèe, before the 90 days, the other way, single life osv så går produksjonen bevisst etter litt "gale" mennesker. Den sesongen som går nå er langt ifra den verste. De bruker også ofte de samme deltagerne om igjen (hvis de er lager nok støy første gang de deltar) i de ulike konseptene. Gino og Jasmine har medvirket flere ganger. Og ja Jasmine er ei dramaqueen og Gino en tøffel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (8 minutter siden):

Ut av kontekst er det ikke det. Men det er en historie bak og hun har et tilsvarende kallenavn tilbake. Uten at jeg husker detaljene akkurat nå siden det er en stund siden de var med i sesongen.....

Hun liker det jo ikke, ei heller gjør familien hennes. På "tell all" har hun gått betydelig ned i vekt, mon tro om det har noe med mannen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Tell all i går. Jasmine fikk et sammenbrudd pluss raserianfall under sendingen. Hun forlot studiet, og Gino satt igjen skjelvende. Han hadde aldri giddet å fortsette å date en kvinne på " hans "nivå" som hadde den oppførselen, så føler litt forakt for ham der.  Hun ligger flere hakk over ham utseendemessig, så det er vel årsaken til at han tåler det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter ikke Gino med potensen? Syns å huske at Jasmine sa de bare har hatt samleie 7 ganger de årene de har vært sammen. Hvorfor gidder hun det? Hun må jo være rar. Ufattelig slitsom dame med mye drama, men skjønner ikke hva hun skal med han. Mye kjekkere han Dane, exen hennes. Gino går nok mest etter utseendet her, forstår ikke helt hva han får ut av dette forholdet heller. Og ikke ok at hun bruker så insane mye penger på ny rumpe + masse andre operasjoner. Virker ikke som J helt forstår at det koster å leve. 

Jeg syns det er veldig spesielt med Rob og Sophie, der han bor på et gammelt lager og har do og dusj ute.. Ikke veldig fresht. Og han er ganske frekk mot moren hennes. Skjønner ikke hva Sophie skal med han, finnes vel menn som har ordentlig bosted i California? 

90 days er min guilty pleasure, syns det er så gøy. Han i Moldova var ordentlig hot! Virket som han bare var ukomfortabel med å bli sett sammen med hun transedama offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (19 minutter siden):

Så Tell all i går. Jasmine fikk et sammenbrudd pluss raserianfall under sendingen. Hun forlot studiet, og Gino satt igjen skjelvende. Han hadde aldri giddet å fortsette å date en kvinne på " hans "nivå" som hadde den oppførselen, så føler litt forakt for ham der.  Hun ligger flere hakk over ham utseendemessig, så det er vel årsaken til at han tåler det. 

Så bare litt av Tell All, så kom ikke så langt ut i programmet. Men å få raserianfall, hyle og skrike er typisk Jasmine. Mens Gino står igjen og ser stakkarslig ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De neste som er normale er nok Sam og Citra 🤣 

men likte kommentaren til han ene husker ikke navnet på som er med anali  med at Yasmin burde brukt de 2000 dollar på sinnemestringkurs 🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (4 timer siden):

Ja... Jeg er enig i at denne sesongen har vært ille. 

Ja, jeg har tenkt det samme... Men syns også det er sykt at han gidder om det bare/mest er pga utseendet/for å ha et "trofè" å vifte med når hun er såpass ekstrem. At hun "tar til takke" med Gino er mer forståelig. SÅ pen er hun ikke, at det rettferdiggjør atferden hennes, dvs. INGEN er SÅ pene. :P 

Haha, selvfølgelig er han helt utrolig snål han også. Jeg syns de begge er snåle og de heller forstår jeg ikke helt hva gjør med hverandre. Eller, dvs. jo litt: Jeg tror jo mye av grunnen til at de er sammen skyldes at begge to ville slitt med å skulle finne seg noen andre. Føler vel det er mer derfor de er sammen enn fordi akkurat de to passer så utrolig godt sammen eller har det så bra nødvendigvis.

JaVel skrev (2 timer siden):

Har tenkt i samme baner... Trist hvis det er sånn egentlig, men ja, det er jo slik det fremstår. 

Ellie Italia skrev (2 timer siden):

Sliter ikke Gino med potensen? Syns å huske at Jasmine sa de bare har hatt samleie 7 ganger de årene de har vært sammen. Hvorfor gidder hun det? Hun må jo være rar. Ufattelig slitsom dame med mye drama, men skjønner ikke hva hun skal med han. Mye kjekkere han Dane, exen hennes. Gino går nok mest etter utseendet her, forstår ikke helt hva han får ut av dette forholdet heller. Og ikke ok at hun bruker så insane mye penger på ny rumpe + masse andre operasjoner. Virker ikke som J helt forstår at det koster å leve. 

Jeg syns det er veldig spesielt med Rob og Sophie, der han bor på et gammelt lager og har do og dusj ute.. Ikke veldig fresht. Og han er ganske frekk mot moren hennes. Skjønner ikke hva Sophie skal med han, finnes vel menn som har ordentlig bosted i California? 

90 days er min guilty pleasure, syns det er så gøy. Han i Moldova var ordentlig hot! Virket som han bare var ukomfortabel med å bli sett sammen med hun transedama offentlig. 

Oi, det også..!? Det kan jo kanskje forklare noen ting litt eventuelt da... Ja, det fremstår slik, men jeg kan bare ikke skjønne at hun (eller noen i det hele tatt) ser bra ut at det gjør det verdt å stå ut med det levenet av et menneske hun er. Ikke for det, jeg vet jo at det finnes "grunne" mennesker, at trofèkoner og tøffelhelter finnes, men det er jo trist. Huff. 

Jeg føler litt både og med de. Sånn både ifht. hva de gjør med hverandre, føler liksom ikke det er noe som virker så bra at noen av de skulle egentlig ville stå ut med hverandre... På den ene siden er han kanskje litt frekk, men samtidig er ikke hun moren så raus med han heller. Jeg vet ikke, jeg syns den er vrien, jeg er jo enig i at det er forstyrrende at de ikke har do og dusj inne og at han sikkert kunne prioritert bedre før hun kom, men føler litt med han innimellom også når hun og moren "rotter" seg litt sammen. Føler liksom litt for begge sider, og aller mest tenker jeg begge kunne hatt det bedre på hver sitt hold egentlig. 

Hehe, jeg syns han er ganske kjekk jeg også. Ja, det er min oppfatning også. Jeg har faktisk datet en moldover, og det er ikke noe som overrasker meg ved han sånn sett. Ikke at det er en unnskyldning for å være kjip, men mye har med kulturen der å gjøre, og så har man jo venner og familie til han i tillegg. Jeg mener ikke å forsvare alt, det er jo absolutt ting ved han og oppførsel som ikke har vært så grei, men samtidig kan jeg forstå det pga omstendighetene. Jeg tror nok han har kjempet mye med seg selv og det at hun er trans, og kampen inni han er reell nok, åpenbart sliter han og vingler frem og tilbake. Det kan jeg egentlig forstå uansett. Ingenting vondt mot transer, virkelig ikke, men jeg kan jo forstå at noen kan syns det er utfordrende. I en ideell verden hadde alt vært greit og ingen hadde kjent på vanskeligheter rundt det, men ja, jeg kan forstå det også liksom. Syns dog han må bestemme seg nå, og slutte å "fucke rundt" med henne. Får vondt av begge, og det er selvfølgelig trist at det at hun er trans skaper så mye vanskeligheter for de. 

K_mb skrev (1 time siden):

Så bare litt av Tell All, så kom ikke så langt ut i programmet. Men å få raserianfall, hyle og skrike er typisk Jasmine. Mens Gino står igjen og ser stakkarslig ut.

Ja... Jeg får for øvrig litt rare vibes av Gino innimellom også da, men wow for en oppførsel på henne på Tell All... Huff.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nonish91 said:

De neste som er normale er nok Sam og Citra 🤣 

men likte kommentaren til han ene husker ikke navnet på som er med anali  med at Yasmin burde brukt de 2000 dollar på sinnemestringkurs 🤣🤣

Det var vel ClayTON det 😅

Som forøvrig er litt av en skrue...

Er vel litt skruer hele gjengen egentlig. Personlig favoritt par denne sesongen er vel Rob the knob og dama.. Han bare spacer ut,å ser totalt miserabel ut heeele tiden. Hun virker jo veldig normal da. Etter min mening. Mora derimot er riktignok morsom,men alt for involverende..

90 Days er gøy. Ser det med dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun transen er ganske dramaqueen hun også, skjønner jo godt at han ikke vil mere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...