Anjatapinjata Skrevet 12. mars 2024 #1 Del Skrevet 12. mars 2024 Fikk idag innkalling til utredning for assistert befruktning. Jeg er enslig😊 Var gynekolog som sendte henvisningen så hun tok en sjekk av meg i februar og jeg tok blodprøvene som kreves da. Hva skjer på første timen? Er det bare en samtale med evt tanker og ønsker om fremgangsmåte ol? Det gikk veldig fort å få time så ble nesten litt satt ut😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #2 Del Skrevet 12. mars 2024 Jeg har bare erfaring med å gjøre dette med partner. Men første timen var egentlig ganske kort, og intetsigende. Dekker kun det som gjelder meg. Ble henvist til blodprøver jeg manglet (ikke alt gyn tar, blant annet hiv og hepatitt), de stilte en del spørsmål, og fikk generell informasjon om hva vi kunne vente oss videre. Derfra gikk alt veldig fort. Hvilken behandling som passer er det de som avgjør. For oss ble det besluttet ICSI, uten at vi hadde så mye å si selv. Anonymkode: 0e433...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 12. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har bare erfaring med å gjøre dette med partner. Men første timen var egentlig ganske kort, og intetsigende. Dekker kun det som gjelder meg. Ble henvist til blodprøver jeg manglet (ikke alt gyn tar, blant annet hiv og hepatitt), de stilte en del spørsmål, og fikk generell informasjon om hva vi kunne vente oss videre. Derfra gikk alt veldig fort. Hvilken behandling som passer er det de som avgjør. For oss ble det besluttet ICSI, uten at vi hadde så mye å si selv. Anonymkode: 0e433...2d2 Så dere fikk forsøk ganske kjapt etter første samtale?😊 går kanskje noe fortere når man ikke har behov for donor. Fikk forespeilet 6-12 mnd før første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Del Skrevet 12. mars 2024 Anjatapinjata skrev (1 minutt siden): Så dere fikk forsøk ganske kjapt etter første samtale?😊 går kanskje noe fortere når man ikke har behov for donor. Fikk forespeilet 6-12 mnd før første forsøk. Vi ventet over 6 måneder på første time, derfra var i vi gang, og kjørte forsøk løpende. Men som sagt, jeg hadde jo "donoren" klar hjemme, så vet jo ikke hvor mye det betydde i dette. Anonymkode: 0e433...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå