AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Del Skrevet 12. mars 2024 Mannen min har en FSH på 20. Noen som har noen erfaringer/kunnskap å dele her ift å bli gravid. Anonymkode: 70f38...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #2 Del Skrevet 12. mars 2024 Hva viser sædanalyse da? Anonymkode: 474f8...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Del Skrevet 12. mars 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hva viser sædanalyse da? Anonymkode: 474f8...c07 Moderate oligospermia Anonymkode: 70f38...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Moderate oligospermia Anonymkode: 70f38...21c Da regner jeg med dere har fått beskjed om at det er sjanser for å bli gravid med icsi? Anonymkode: 474f8...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #5 Del Skrevet 12. mars 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Da regner jeg med dere har fått beskjed om at det er sjanser for å bli gravid med icsi? Anonymkode: 474f8...c07 Nei. Det de sa til mannen min, var at han må aller mest sannsynlig må via IVF for å gjøre en kvinne gravid. Har satt opp felles time hos fertilitetsklinikk, så vil vel komme mer informasjon da. Lurer på om det er noe som de vil forsøke å korrigere. Leser det stort sett ikke er til å behandle, men ser også eksempel i litteraturen der det er korrigert med østrogen-testosteron terapi hvor kvinnen er blitt naturlig gravid etter to måneder. Anonymkode: 70f38...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #6 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Det de sa til mannen min, var at han må aller mest sannsynlig må via IVF for å gjøre en kvinne gravid. Har satt opp felles time hos fertilitetsklinikk, så vil vel komme mer informasjon da. Lurer på om det er noe som de vil forsøke å korrigere. Leser det stort sett ikke er til å behandle, men ser også eksempel i litteraturen der det er korrigert med østrogen-testosteron terapi hvor kvinnen er blitt naturlig gravid etter to måneder. Anonymkode: 70f38...21c ICSI er bare er mer avansert versjon av IVF, hvor sædcellene injiseres direkte i egget fremfor at de finner hverandre i en skål som ved IVF. ICSI brukes når mannen har nedsatt sædkvalitet Anonymkode: ed7ed...521 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå