AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars Jeg har Tinnitus og sliter med å få med meg hva andre sier. Det går fint hvis personen ser på meg og snakker rolig, men hvis det er mye støy i rommet, eller personen sier noe i det han/hun passerer meg eller står bak meg og snakker har jeg null sjanse å få det med meg. Jeg fortalte dette til noen i dag og fikk til svar "Skal vi liksom ta hensyn til det da?" Hva ville dere svart om noen sa dette til dere? Anonymkode: 7eab0...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har Tinnitus og sliter med å få med meg hva andre sier. Det går fint hvis personen ser på meg og snakker rolig, men hvis det er mye støy i rommet, eller personen sier noe i det han/hun passerer meg eller står bak meg og snakker har jeg null sjanse å få det med meg. Jeg fortalte dette til noen i dag og fikk til svar "Skal vi liksom ta hensyn til det da?" Hva ville dere svart om noen sa dette til dere? Anonymkode: 7eab0...0aa Alle tar hensyn til dette, bortsett fra deg. Du gjør som du vil, selvsagt. Og smilt Anonymkode: 7409f...99f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Del Skrevet 12. mars «Hvis du er interessert i at jeg skal høre hva du sier tar du hensyn til det» Anonymkode: 5fefa...3dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Eh... Bare hvis du vil snakke med meg så ✌️ Anonymkode: 2eb50...863 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Lat som du ikke hørte det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars Det er helt opptil deg, men om du ikke tar hensyn kan du ikke forvente at jeg hører deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har Tinnitus og sliter med å få med meg hva andre sier. Det går fint hvis personen ser på meg og snakker rolig, men hvis det er mye støy i rommet, eller personen sier noe i det han/hun passerer meg eller står bak meg og snakker har jeg null sjanse å få det med meg. Jeg fortalte dette til noen i dag og fikk til svar "Skal vi liksom ta hensyn til det da?" Hva ville dere svart om noen sa dette til dere? Anonymkode: 7eab0...0aa "Ja, hvis du vil at jeg skal få med meg det du sier, må du nesten ta hensyn til det". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars Da hadde jeg på faen bare hørt hva alle andre bortsett fra denne kjipe personen hadde sagt. Anonymkode: 22046...08b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Del Skrevet 12. mars Hvis du vil jeg skal høre deg, må du nesten tilpasse deg mitt fysiske handikapp. Det er her uansett hva du eller meg måtte ønske. Anonymkode: 2e001...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har Tinnitus og sliter med å få med meg hva andre sier. Det går fint hvis personen ser på meg og snakker rolig, men hvis det er mye støy i rommet, eller personen sier noe i det han/hun passerer meg eller står bak meg og snakker har jeg null sjanse å få det med meg. Jeg fortalte dette til noen i dag og fikk til svar "Skal vi liksom ta hensyn til det da?" Hva ville dere svart om noen sa dette til dere? Anonymkode: 7eab0...0aa Ja det er et handikap for meg så det hadde vært greit. Anonymkode: b2601...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Del Skrevet 12. mars Eg ville ha drege til han. Anonymkode: 69860...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Del Skrevet 12. mars Det bestemmer du helt selv. Og hvis du ikke tar hensyn så får jeg ikke med meg hva du sier. Anonymkode: ac1af...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå