Anonym38 Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Hei dere! Vi venter trillingjenter i oktober🌸🌸🌸 Vil bare lage et innlegg hvor jeg kunne fått tips om navn til dem?❤️ Jeg vet ikke hva som passer sammen, om jeg bare skal velge hva som helst sammen eller om de må gå sammen også videre🩷 har dere tips til navn på trillinger? Vi har heller ikke bestemt om de skal ha enkelt navn eller dobbelt🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Anonym38 skrev (4 minutter siden): Hei dere! Vi venter trillingjenter i oktober🌸🌸🌸 Vil bare lage et innlegg hvor jeg kunne fått tips om navn til dem?❤️ Jeg vet ikke hva som passer sammen, om jeg bare skal velge hva som helst sammen eller om de må gå sammen også videre🩷 har dere tips til navn på trillinger? Vi har heller ikke bestemt om de skal ha enkelt navn eller dobbelt🌸 Anja. Alexandra. Aurora. 🙂 🌸 Anonymkode: a8231...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Del Skrevet 12. mars Hetti, Letti og Netti. Gratulerer! Anonymkode: 31f74...153 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Elida, Frida og Julie Jeg hadde valgt enkle navn framfor dobbel navn. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Hvilke type navn liker du da? Mathilde, Martine og Mia. Emma, Olivia og Aurora, Kristine, Viktoria og Vilde. Astrid, Solveig og Lisbeth. Sofie, Ida og Johanne. Alexandra, Emilie og Isabell. Maren, Iselin og Elise. Ingrid, Nora og Frøya. Elisabeth, Marianne og Benedikte. Tomine, Therese og Tuva. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars Hedda, Ingeborg, Solveig Anonymkode: 59d98...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars Eh..kan en se at det blir trillinger så tidlig og at det blir jenter? Er jo over 6 måneder til oktober.. Lukter troll! Anonymkode: cf51f...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 13. mars Forfatter #8 Del Skrevet 13. mars Freyja Valkyrie skrev (På 12.3.2024 den 11.01): Hvilke type navn liker du da? Mathilde, Martine og Mia. Emma, Olivia og Aurora, Kristine, Viktoria og Vilde. Astrid, Solveig og Lisbeth. Sofie, Ida og Johanne. Alexandra, Emilie og Isabell. Maren, Iselin og Elise. Ingrid, Nora og Frøya. Elisabeth, Marianne og Benedikte. Tomine, Therese og Tuva. Gratulerer Likte godt Emma, Olivia og Aurora, Alexandra, Emilie og Isabell og Ingrid, Nora og Frøya❤️ skal bruke dem som forslag tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 13. mars Forfatter #9 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 11.59): Eh..kan en se at det blir trillinger så tidlig og at det blir jenter? Er jo over 6 måneder til oktober.. Lukter troll! Anonymkode: cf51f...7e3 Hørt om nipt?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 13. mars Forfatter #10 Del Skrevet 13. mars Anonym38 skrev (På 11.3.2024 den 23.55): Hei dere! Vi venter trillingjenter i oktober🌸🌸🌸 Vil bare lage et innlegg hvor jeg kunne fått tips om navn til dem?❤️ Jeg vet ikke hva som passer sammen, om jeg bare skal velge hva som helst sammen eller om de må gå sammen også videre🩷 har dere tips til navn på trillinger? Vi har heller ikke bestemt om de skal ha enkelt navn eller dobbelt🌸 Alle sammen som blir forvirret av at de blir født i oktober og jeg vet alt dette. Jeg tok nipt ikke UL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #11 Del Skrevet 13. mars Unngå dobbeltnavn, det blir nok med å skulle rope tre forskjellige navn. Selv ville jeg valgt navn fra samme sjanger, men ulike nok, feks Agnes, Solveig og Johanne. Anonymkode: 29576...831 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Del Skrevet 14. mars Ikke la navnene bli altfor like, typ Ella, Emma og Elea. Likevel burde det være navn det er enkelt å si i samme setning når du f.eks, skal rope på dem. Og ikke la ett navn være veldig ulikt de andre, slik som Knut, Jens og Maximillian Chrisander Johannes. Ellers bør du bare velge de navnene du liker best😊 De er individer, så navnene trenger for så vidt ikke matche. Anonymkode: ab0ef...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #13 Del Skrevet 14. mars Anonym38 skrev (18 timer siden): Likte godt Emma, Olivia og Aurora, Alexandra, Emilie og Isabell og Ingrid, Nora og Frøya❤️ skal bruke dem som forslag tusen takk❤️ Emma har vært topp 3 i over 20 år, så hvis du ikke vil at ungen skal bli en av mange med samme navn i en klasse, hadde jeg droppet det navnet(egentlig de fleste navnene du lister opp). Isabel burde også skrives med én L eller som Isabella. Isabell høres så feil ut. Uansett, flere navn; Mille, Oline, Amalie, Mina, Hermine, Theodora, Idunn, Mali, Henny, Anine, Eira, Eivor, Esther, Judith, Elisa, Nikoline, Ida, Ingvild, Runa, Estelle, Stella, Wilma, Jenny, Fredrikke, Mari, Alise, Pernille, Sol, Solvår, Luna, Elida, Edwina, Sanna, Lilly, Tomine, Embla, Lotte, Lotta, Linnea. Anonymkode: f0310...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 14. mars Forfatter #14 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Emma har vært topp 3 i over 20 år, så hvis du ikke vil at ungen skal bli en av mange med samme navn i en klasse, hadde jeg droppet det navnet(egentlig de fleste navnene du lister opp). Isabel burde også skrives med én L eller som Isabella. Isabell høres så feil ut. Uansett, flere navn; Mille, Oline, Amalie, Mina, Hermine, Theodora, Idunn, Mali, Henny, Anine, Eira, Eivor, Esther, Judith, Elisa, Nikoline, Ida, Ingvild, Runa, Estelle, Stella, Wilma, Jenny, Fredrikke, Mari, Alise, Pernille, Sol, Solvår, Luna, Elida, Edwina, Sanna, Lilly, Tomine, Embla, Lotte, Lotta, Linnea. Anonymkode: f0310...333 Enig i den❤️ liker de fleste navnene som er i den populære listen, så finner mer der som er for meg. Jeg likte godt mange av de du skrev, tusen takk for forslag🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #15 Del Skrevet 14. mars Emma, Olivia, Aurora, Leah, Emma, Marie, Stine, Oktavia Anonymkode: 279ae...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 15. mars Forfatter #16 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Emma, Olivia, Aurora, Leah, Emma, Marie, Stine, Oktavia Anonymkode: 279ae...07c Tar med meg, Leah, Emma og Olivia🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #17 Del Skrevet 15. mars Anne Madelen✨ Pia Christine✨ Ines Mathilde✨ Anonymkode: 2379f...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #18 Del Skrevet 15. mars Agnes, Alva og Saga Anonymkode: fb728...bd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #19 Del Skrevet 15. mars Ellinor, Hedvig og Agnes. Hedda, Sonja og Iben. Anonymkode: edbc1...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Del Skrevet 15. mars Hanna, Alva, Fride, Emmelin, Eira, Mie, Emmy Anonymkode: 9426f...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå