Gå til innhold

Navn på baby🌸


Anonym38

Anbefalte innlegg

Hei dere! Vi venter trillingjenter i oktober🌸🌸🌸 Vil bare lage et innlegg hvor jeg kunne fått tips om navn til dem?❤️ Jeg vet ikke hva som passer sammen, om jeg bare skal velge hva som helst sammen eller om de må gå sammen også videre🩷 har dere tips til navn på trillinger? Vi har heller ikke bestemt om de skal ha enkelt navn eller dobbelt🌸

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym38 skrev (4 minutter siden):

Hei dere! Vi venter trillingjenter i oktober🌸🌸🌸 Vil bare lage et innlegg hvor jeg kunne fått tips om navn til dem?❤️ Jeg vet ikke hva som passer sammen, om jeg bare skal velge hva som helst sammen eller om de må gå sammen også videre🩷 har dere tips til navn på trillinger? Vi har heller ikke bestemt om de skal ha enkelt navn eller dobbelt🌸

Anja. Alexandra. Aurora. 🙂 🌸

Anonymkode: a8231...999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetti, Letti og Netti.

Gratulerer! 

Anonymkode: 31f74...153

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elida, Frida og Julie 

Jeg hadde valgt enkle navn framfor dobbel navn.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke type navn liker du da?

Mathilde, Martine og Mia.

Emma, Olivia og Aurora,

Kristine, Viktoria og Vilde.

Astrid, Solveig og Lisbeth.

Sofie, Ida og Johanne.

Alexandra, Emilie og Isabell.

Maren, Iselin og Elise.

Ingrid, Nora og Frøya.

Elisabeth, Marianne og Benedikte.

Tomine, Therese og Tuva.

Gratulerer :babyjente::babyjente::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda, Ingeborg, Solveig

Anonymkode: 59d98...623

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh..kan en se at det blir trillinger så tidlig og at det blir jenter? Er jo over 6 måneder til oktober.. Lukter troll!

Anonymkode: cf51f...7e3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 12.3.2024 den 11.01):

Hvilke type navn liker du da?

Mathilde, Martine og Mia.

Emma, Olivia og Aurora,

Kristine, Viktoria og Vilde.

Astrid, Solveig og Lisbeth.

Sofie, Ida og Johanne.

Alexandra, Emilie og Isabell.

Maren, Iselin og Elise.

Ingrid, Nora og Frøya.

Elisabeth, Marianne og Benedikte.

Tomine, Therese og Tuva.

Gratulerer :babyjente::babyjente::babyjente:

Likte godt Emma, Olivia og Aurora, Alexandra, Emilie og Isabell og Ingrid, Nora og Frøya❤️ skal bruke dem som forslag tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 11.59):

Eh..kan en se at det blir trillinger så tidlig og at det blir jenter? Er jo over 6 måneder til oktober.. Lukter troll!

Anonymkode: cf51f...7e3

Hørt om nipt?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym38 skrev (På 11.3.2024 den 23.55):

Hei dere! Vi venter trillingjenter i oktober🌸🌸🌸 Vil bare lage et innlegg hvor jeg kunne fått tips om navn til dem?❤️ Jeg vet ikke hva som passer sammen, om jeg bare skal velge hva som helst sammen eller om de må gå sammen også videre🩷 har dere tips til navn på trillinger? Vi har heller ikke bestemt om de skal ha enkelt navn eller dobbelt🌸

Alle sammen som blir forvirret av at de blir født i oktober og jeg vet alt dette. Jeg tok nipt ikke UL.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå dobbeltnavn, det blir nok med å skulle rope tre forskjellige navn.

Selv ville jeg valgt navn fra samme sjanger, men ulike nok, feks Agnes, Solveig og Johanne. 

Anonymkode: 29576...831

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la navnene bli altfor like, typ Ella, Emma og Elea. Likevel burde det være navn det er enkelt å si i samme setning når du f.eks, skal rope på dem. Og ikke la ett navn være veldig ulikt de andre, slik som Knut, Jens og Maximillian Chrisander Johannes. Ellers bør du bare velge de navnene du liker best😊 De er individer, så navnene trenger for så vidt ikke matche.

Anonymkode: ab0ef...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym38 skrev (18 timer siden):

Likte godt Emma, Olivia og Aurora, Alexandra, Emilie og Isabell og Ingrid, Nora og Frøya❤️ skal bruke dem som forslag tusen takk❤️

Emma har vært topp 3 i over 20 år, så hvis du ikke vil at ungen skal bli en av mange med samme navn i en klasse, hadde jeg droppet det navnet(egentlig de fleste navnene du lister opp). Isabel burde også skrives med én L eller som Isabella. Isabell høres så feil ut.

Uansett, flere navn; Mille, Oline, Amalie, Mina, Hermine, Theodora, Idunn, Mali, Henny, Anine, Eira, Eivor, Esther, Judith, Elisa, Nikoline, Ida, Ingvild, Runa, Estelle, Stella, Wilma, Jenny, Fredrikke, Mari, Alise, Pernille, Sol, Solvår, Luna, Elida, Edwina, Sanna, Lilly, Tomine, Embla, Lotte, Lotta, Linnea.

Anonymkode: f0310...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Emma har vært topp 3 i over 20 år, så hvis du ikke vil at ungen skal bli en av mange med samme navn i en klasse, hadde jeg droppet det navnet(egentlig de fleste navnene du lister opp). Isabel burde også skrives med én L eller som Isabella. Isabell høres så feil ut.

Uansett, flere navn; Mille, Oline, Amalie, Mina, Hermine, Theodora, Idunn, Mali, Henny, Anine, Eira, Eivor, Esther, Judith, Elisa, Nikoline, Ida, Ingvild, Runa, Estelle, Stella, Wilma, Jenny, Fredrikke, Mari, Alise, Pernille, Sol, Solvår, Luna, Elida, Edwina, Sanna, Lilly, Tomine, Embla, Lotte, Lotta, Linnea.

Anonymkode: f0310...333

Enig i den❤️ liker de fleste navnene som er i den populære listen, så finner mer der som er for meg. Jeg likte godt mange av de du skrev, tusen takk for forslag🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma, Olivia, Aurora, Leah, Emma, Marie, Stine, Oktavia

Anonymkode: 279ae...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Emma, Olivia, Aurora, Leah, Emma, Marie, Stine, Oktavia

Anonymkode: 279ae...07c

Tar med meg, Leah, Emma og Olivia🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anne Madelen

Pia Christine

Ines Mathilde

Anonymkode: 2379f...42f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes, Alva og Saga

Anonymkode: fb728...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellinor, Hedvig og Agnes. 

Hedda, Sonja og Iben. 

Anonymkode: edbc1...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna, Alva, Fride, Emmelin, Eira, Mie, Emmy

Anonymkode: 9426f...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...