Gå til innhold

Dagbok


Livsnyter-dama

Anbefalte innlegg

Hurtighet er ikke det viktigste nei, det som er viktig er at det går nedover 👏 Gjør man det på sikt, så klarer man også å leve samtidig. Bolle og pizza innimellom er på en måte en del av livet - de kommer!

Jeg kjenner suget etter å spise spesielt godt hvis jeg ikke har spist et godt sammensatt måltid. Men hvis jeg spiste en middag som både hadde protein, sunt fett, fyll som fine farger osv. så blir både kropp og sinn veldig fornøyd. Da tenker jeg ikke på mat engang før jeg kanskje får lyst på en frukt til kveldsmat. Men om middagen er "dårlig" så kikker jeg nesten etter sjokolade i det øyeblikket oppvaskmaskinen er satt på etter middagen :roll:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

64,0 kg i dag… 

huff, dette går jo nesten ikke på fram… litt sånn to «skritt fram, ett tilbake» 🙈 

De ekstra gram’ene siste uka skylder jeg på ekstra trening jeg har gjort den siste tida 🤔😅 jeg har ikke spist noe spesielt usunt, så da må det kanskje skyldes litt ekstra muskelmasse..? 
ja, ja, jeg får bare fortsette og håpe på at tallene kryper nedover etterhvert, og at tålmodigheten holder😆 Ha en fin uke!

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...