Gå til innhold

Hva er den beste følelsen med å røyke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

. Anonym. skrev (53 minutter siden):

Røyking øker risikoen flere kreftformer

Årlig dør rundt 5000 personer i Norge på grunn av røyking. Røyking er årsak til cirka 80 prosent av all lungekreft. Lungekreft er den kreftformen som tar flest liv både blant menn og kvinner i Norge. 5 års relativ overlevelse har økt blant begge kjønn, men er fortsatt lav.

Huff! Det er jaggu ikke lite. Før i gamle dager hadde ikke folk peiling på hvor skadelig det var å røyke. Det ble brukt til medisin, og leger reklamerte hvor bra det var for helsa å ta seg en sigarett om dagen. I dag vet folk bedre. Det står jo til og med på røykpakker hvor skadelig det er, men alikevel er det mange som røyker (don't get it) Alle (bortsett fra meg og mor) i familien røyker, min far er den som røyker mest. Han røyker minst en 20-pakkning for dagen. Jeg er redd han kommer til å ende opp som en av dem som dør av lungekreft til slutt hvis han ikke slutter å røyke snart. Har mast på ham utallige ganger før, men jeg snakker til døve ører. Jeg skal ihvertfall aldri begynne å røyke, livet er pinadø kort nok som det er! -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiuren skrev (På 12.3.2024 den 13.53):

Om det ikke var noe bra ville ingen gjort det.  

442970e1-1327-4708-837a-c47a12160fac?fit

Les på pakkene :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Oi, har du virkelig funnet ut av dette selv Sherlock?

Lurer på hvor mange av besserwisserne på KG som dør årlig. Finnes det noen statistikk på dette?

Anonymkode: 

👎🏻

Anonymkode: 9d777...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at folk som ikke røyker føler seg nødt til å bidra med stort sett ingenting i denne tråden. 

Anonymkode: 38711...a0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er røykfri på 12 året, men savner enda nikotin. Det som var det beste , som alle andre rusmidler, var når nikotin dosen traff hjernen i et stresset øyeblikk. Bang, der var nikotin, sånn 10 ganger sterkere enn hva koffein er.  

Anonymkode: 9072c...cbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med å røyke er å klare å slutte.Det krever viljestyrke!

Anonymkode: ce088...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jinx_lol skrev (På 13.4.2024 den 3.38):

442970e1-1327-4708-837a-c47a12160fac?fit

Les på pakkene :filer:

Åååå savner de fine røykpakkene!

Anonymkode: 643af...e67

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jinx_lol skrev (På 13.4.2024 den 3.33):

Huff! Det er jaggu ikke lite. Før i gamle dager hadde ikke folk peiling på hvor skadelig det var å røyke. Det ble brukt til medisin, og leger reklamerte hvor bra det var for helsa å ta seg en sigarett om dagen. I dag vet folk bedre. Det står jo til og med på røykpakker hvor skadelig det er, men alikevel er det mange som røyker (don't get it) Alle (bortsett fra meg og mor) i familien røyker, min far er den som røyker mest. Han røyker minst en 20-pakkning for dagen. Jeg er redd han kommer til å ende opp som en av dem som dør av lungekreft til slutt hvis han ikke slutter å røyke snart. Har mast på ham utallige ganger før, men jeg snakker til døve ører. Jeg skal ihvertfall aldri begynne å røyke, livet er pinadø kort nok som det er! -.-

Hvem har du i familien din som røyker da? Aldri vært fristet selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvem har du i familien din som røyker da? Aldri vært fristet selv?

Som jeg skrev: Alle (bortsett fra meg og mor) i familien røyker.

Nei, har aldri vært fristet. Livet er kort nok som det er uten den gifta! :fornøyd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jinx_lol skrev (6 timer siden):

Som jeg skrev: Alle (bortsett fra meg og mor) i familien røyker.

Nei, har aldri vært fristet. Livet er kort nok som det er uten den gifta! :fornøyd:

Tror du overdriver når du sier alle! Søsken? Kusiner? Fettere? Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...