AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #1 Del Skrevet 11. mars 2024 Kom til å tenke på noe som dere kloke damer kanskje vet noe om På siste forsøk var jeg på første «follikelinspeksjon» på dag 4 og det hadde nesten ikke skjedd noe. Klinikken økte dosen ganske drastisk, og også tidspunkt for sprøyte, og på neste ultralyd hadde det kommet flere follikler og en stor som ledet hele veien. Jeg måtte gå på sprøytene i 5 dager ekstra og det kom stadig flere follikler underveis og de vokste svært ujevnt med fortsatt en giga follikel. Tror dere dette kan ha noe å si for sluttresultatet? Hadde mange follikler men halvparten var tomme og resten var halvgode egg (som ikke ble blastocyst dessverre). Jeg bare ser for meg at det kanskje hadde blitt et bedre resultat med høyere dose fra start og mer jevne follikler? Noen som vet noe om dette? Anonymkode: d6a70...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #2 Del Skrevet 11. mars 2024 Ikke erfart det personlig, men har hørt det fra andre som har opplevd lignende som deg og fått dårlig resultat. Anonymkode: 15df4...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Del Skrevet 11. mars 2024 Jeg måtte gå sånn 16 dager på sprøyter da det ikke voks nok. Måtte også øke dosen, så du er ikke alene her ble mitt resultat bra, men det kan være ren flaks. Jeg tror at det er som du sier, at feil dose kan ødelegge 😊 Anonymkode: a8612...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå