AnonymBruker Skrevet 11. mars #81 Del Skrevet 11. mars Dersom TS ikke har fått noe skriftlig så kan man jo lure på om eksen kjenner noen i politiet, eller driver et slags spill med litt hjelp fra andre, det er iallfall noe merkelig. Anonymkode: 27618...c8c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #82 Del Skrevet 11. mars 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke kona hans... De hadde vært sammen knappe 4 mnd når det holdt på. Å være utro er ikke en straffesak uansett. Det var jeg som fortalte det til hun fordi jeg var lei av at han fikk bak ryggen på oss begge. Fortalte meg en ting.. Så hun en ting. Anonymkode: 99e81...e74 Du hadde sex med typen hennes. Du fikk han ikke tilbake ved å gjøre det, så da tok du hevn ved å fortelle henne om det i håp at det skulle bli slutt. Det ble det ikke og du fikk besøksforbud som er veldig alvorlig og noe man ikke får med mindre det er tungtveiende årsaker til det (jeg gjetter på at du trakasserte dem i ettertid, men det blir jo bare spekulasjoner). For så å dra dit han jobber... La det gå... Anonymkode: 6ec78...973 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #83 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fordi jeg fikk det uten at vold har vært inni bilde... Uten at trusler har vært inni bildet... Uten at trakassering har vært inni bildet. Hvorfor ellers skal man gi et besøksforbud? Jeg trodde man gav det på bakgrunn av disse punktene? At "personen" som har blitt ilagt dette det skal være til fare for den motsatte. Dette fikk jeg for min forrige eks da han var voldelig, stalket meg osv. Ikke for alle de utallige krangle e vi hadde. Anonymkode: 99e81...e74 Når du ikke skjønner at å møte opp på arbeidsplassen hans, mens besøksforbudet gjelder, er trakassering, mangler du nok noe så elementært at du nok ikke forstår bakgrunnen for selve besøksforbudet. Anonymkode: 8761c...26f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 12. mars #84 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg fikk et besøksforbud ja, et jeg ikke var enig i. Jeg tok ikke den kampen fordi jeg ikke vil ha noe med de å gjøre. Jeg har gått videre og dater en annen person... Alt det her er bare surr, men greit nok. Da skal alle være veldig forsiktig i dagens samfunn.. Hvor besøksforbud bare blir slengt ut der. Jeg får vel bare ta fengselsdommen da🤷🏻♀️ Anonymkode: 99e81...e74 Hvorfor later du som du er TS? TS har anonymkode c6a. Synes du det er morsomt? Historien din henger ikke sammen. Først har du sex med en mann som har dame, så ringer du dama for å skryte av det. Så får du besøksforbud fordi du fortsetter å krangle med en mann som har dame og som bare hadde sex med deg. Det er svært vanskelig å få besøksforbud i Norge. Det vet jeg som har to venninner med voldelige ekser som banket dem opp etter at det ble slutt, og likevel nølte politiet. I tillegg oppsøker du eksen din på jobb, til tross for at du VET at du har besøksforbud. Du synes det er artig, ikke sant? Masse drama og spetakkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 12. mars #85 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): En jeg kjenner fikk besøksforbud mot eksen. Han nektet godta det, og gikk rettens vei. Fikk medhold. Eksen var bare sjalu, og han hadde bevis skriftlig. Det er lettere enn man tror å få besøksforbud. Men du kan som sagt også bestride det. Anonymkode: 49652...56d Men hva får han ut av å kontakte henne, når det er slutt? Hvorfor var det så viktig å oppheve dette besøksforbudet? Selvfølgelig kan man bestride det. Noe TS ikke har gjort, i tillegg til å bryte besøksforbudet med vilje. Drama, drama, drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #86 Del Skrevet 12. mars Sitat Hva skal til for å få et besøksforbud? For å få innvilget et besøksforbud må følgende vilkår være oppfylt: 1) den personen som søker besøksforbud må være utsatt for vold, trusler, trakassering, forfølgelse eller annen utilbørlig adferd, 2) det må foreligge en konkret fare for at slik adferd vil fortsette, og 3) det må være nødvendig å ilegge besøksforbudet ...11. mai 2023 Jeg tror ikke det kun var "krangling" som lå til grunn for å få en slik for eksen din TS, jeg tror du har unnlatt å fortelle noe - spesielt siden du påtar deg "stakkars meg" rollen etter at du bevisst har dratt til det verkstedet HAN jobber.. Anonymkode: bcdc5...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #87 Del Skrevet 12. mars Enten pynter du veldig på sannheten er så er du fullstendig blottet for selvinnsikt. Anonymkode: d0e21...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #88 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): NÅ må jeg gå med påkjenning i flere dager om hva som blir ut av dette! Er redd. Vil ikke ha noe med de å gjøre, men har havnet i en slik knipe pga dama hans er sjalu😭 Anonymkode: 24c5f...c6a AnonymBruker skrev (17 timer siden): NÅ må jeg gå med påkjenning i flere dager om hva som blir ut av dette! Er redd. Vil ikke ha noe med de å gjøre, men har havnet i en slik knipe pga dama hans er sjalu😭 Anonymkode: 99e81...e74 Hvorfor har du flere ulike anonym-koder, ts, og bruker dem om hverandre når du skriver? Veldig forvirrende. Anonymkode: 04d2f...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #89 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er veldig vanskelig å i det hele tatt tro på dette når du skriver med forskjellige anonymkoder. Troll. Anonymkode: 87040...679 Hun skriver med samme AB-kode ...e74. Anonymkode: feef3...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #90 Del Skrevet 12. mars Har du snakket med advokat om besøksforbudet? Send en venn med bilen din eller velg et annet verksted, f.eks samme type verksted i annen by. Du kan vente 3-6 mnd avhengig av lengde på besøksforbud når du kun skal forhøre deg om riper på ei rute. Når du tar kontakt med advokat, vis den at eksens dame tar kontakt med deg og spør advokat hva som bør gjøres med det. Anonymkode: 10fd2...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #91 Del Skrevet 12. mars Fy faen så mye psykiatri det er på dette forumet.... Anonymkode: 52d28...40d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #92 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så du er i rettssak med en eks som du sier har vært voldelig mot deg. Og så har du besøksforbud mot en annen eks, som da også har en «gal» kjæreste. Du har vært utro med eks. Og nå har du gått videre med ny kjæreste. Har du en dramatiserende personlighetsforstyrrelse? Anonymkode: cfc60...ba7 Evt borderline og ikke helt klar over det. Noen med dramatisk pf vil elske dette uten å gjøre seg til et offer på et anonymt forum. Anonymkode: 10fd2...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #93 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har du flere ulike anonym-koder, ts, og bruker dem om hverandre når du skriver? Veldig forvirrende. Anonymkode: 04d2f...a0d To tråder er slått sammen, som informert av annen på en annen side i denne tråden. Da vil det se slik ut. Anonymkode: 10fd2...1f3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #94 Del Skrevet 12. mars Rosalilje84 skrev (2 timer siden): Hvorfor later du som du er TS? TS har anonymkode c6a. Synes du det er morsomt? Historien din henger ikke sammen. Først har du sex med en mann som har dame, så ringer du dama for å skryte av det. Så får du besøksforbud fordi du fortsetter å krangle med en mann som har dame og som bare hadde sex med deg. Det er svært vanskelig å få besøksforbud i Norge. Det vet jeg som har to venninner med voldelige ekser som banket dem opp etter at det ble slutt, og likevel nølte politiet. I tillegg oppsøker du eksen din på jobb, til tross for at du VET at du har besøksforbud. Du synes det er artig, ikke sant? Masse drama og spetakkel? To tråder er slått sammen Anonymkode: 10fd2...1f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #95 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dersom TS ikke har fått noe skriftlig så kan man jo lure på om eksen kjenner noen i politiet, eller driver et slags spill med litt hjelp fra andre, det er iallfall noe merkelig. Anonymkode: 27618...c8c Jeg tenkte dette også, at noen har ringt henne og utgitt seg for å være fra politiet. Ts, ring politiet og hør. Og om historien ellers er som du forteller, så bestrider du hele forbudet. Om jeg ikke tar feil, så vil jo dette stå ved deg videre, og det er jo dumt om det egentlig ikke er grunnlag for det. Anonymkode: d8815...26c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #96 Del Skrevet 13. mars Hvorfor svarer du ikke dem som kommenterer at du kan blokkere henne? Om du ikke velger å blokkere, så ønsker du jo drama. Anonymkode: d5175...e55 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #97 Del Skrevet 13. mars Du trenger en advokat. Anonymkode: 5288a...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #98 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 15.29): Og ja kanskje jjeh var dum som risikerte dette også å gå til det verkstedet..... Men jeg gikk til bilforhandleren og ikke verkstedet. Jeg trodde oppriktig ikke at vi kom til å møtes. Han jobber i min by også... Der hvor han ikke bor. Men jeg var ikke ute etter å se eller snakke med han. Det har jeg forklart. Han så meg først når jeg skulle kjøre derifra. Naivt av meg ja... Og nå sitter jeg i saksa. Men så kan man lure... En annen eks av meg som brøt besøksforbudet 10 ganger fikk aldri noe straff. Og han var voldelig i tillegg.. Anonymkode: 99e81...e74 Kanskje du trenger å bytte ut omgangskrets. Jeg kjenner ingen som har fått eller gitt besøksforbud. Du har det med alle ekser? Strekk deg til en hylle litt høyere opp, kjære deg. Anonymkode: f650c...d33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #99 Del Skrevet 13. mars Veldig rart!! Er ikke akkurat lett å få besøksforbud. Anonymkode: c0261...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #100 Del Skrevet 13. mars Flytt! Anonymkode: d6517...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå