AnonymBruker Skrevet 11. mars #21 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Må bare få dette ut. Men har kjent noen Bipolare folk i løpet av årene, vært både venner og kjærester. Dem har alle vært forskjellige men har hatt noen felles trekk som har gjort at det er forferdelig å forholde seg til dem. Jeg gav alle sjanser og trodde jeg kunne stole og tro på dem, men det kunne jeg ikke. Opplevd mye løgn, har ikke vært ærlige mot meg, har prøvd å styre meg og gitt meg dårlige følelser sammen med dem. Og den manien og ustabiliteten har vært vond. Nei jeg skal holde meg unna folk med den diagnosen. Ble også lurt av en som ikke sa han hadde den diagnosen før det var for sent. Jeg har aldri opplevd så egoistiske folk som dem før heller. Er snakk om 7 ulike med Bipolar diagnose. Anonymkode: 774f9...db6 Nå er ikke alle med bipolar slik. Jeg har bipolar selv, men jeg juger ikke, jeg prøver heller ikke å styre folk, og har ikke maniske episoden, kun hypomaniske perioder som gjør meg lettere oppstemt. Hvordan funger jeg, medisin og behandling. Her høres det ut som du har vært så uheldig å bare tiltrekke deg bipolare mennesker som ikke tar vare på egen mentale helse. Det er synd, men det betyr ikke at alle med den diagnosen er slik ❤️ Anonymkode: b8b91...239 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #22 Del Skrevet 12. mars Synes det er rart folk tror på slike diagnoser, alt handler å klare å styre seg selv. Disiplin, er jo i oppveksten det går galt for mange. Samme med ADHD-hysteriet, blitt en mote å ha diagnoser. Anonymkode: 0bbb8...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #23 Del Skrevet 12. mars Min exdame er bipolar og har gått på medisiner, men likevel et helvete av manipulasjon og løgner 🤮 Anonymkode: 6f8cf...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #24 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nå er ikke alle med bipolar slik. Jeg har bipolar selv, men jeg juger ikke, jeg prøver heller ikke å styre folk, og har ikke maniske episoden, kun hypomaniske perioder som gjør meg lettere oppstemt. Hvordan funger jeg, medisin og behandling. Her høres det ut som du har vært så uheldig å bare tiltrekke deg bipolare mennesker som ikke tar vare på egen mentale helse. Det er synd, men det betyr ikke at alle med den diagnosen er slik ❤️ Anonymkode: b8b91...239 Hvis man ikke har selvinnsikt forstår man jo ikke at man er et kaos for andre å være med Anonymkode: 6f8cf...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 12. mars #25 Del Skrevet 12. mars Tenner du på menn med lidelser? Litt sånn jeg kan redde han syndrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #26 Del Skrevet 12. mars For en stygg tråd. Bipolare har 20-30 ganger større selvmordsrate enn resten av befolkningen. Jeg er ikke bipolar selv, men er det noe jeg er lei av, så er det mangel på empati og forståelse mellom mennesker. Drittlei av hvordan samfunnet er i ferd med å bli,og at det er de svakere stilte/utsatte som skal få dritten først. Anonymkode: 3dc15...eb5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #27 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man ikke har selvinnsikt forstår man jo ikke at man er et kaos for andre å være med Anonymkode: 6f8cf...594 Det gjelder alle mennesker, både friske og syke. Anonymkode: 8f8c3...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #28 Del Skrevet 12. mars Jeg har bare kjent en bipolar person, og hun var mildt sagt vanskelig å forholde seg til, noe som viste seg ved brutte familierelasjoner. Jeg forstår at man ikke kan noe for at man er bipolar, men hvorfor bruker ikke folk medisiner når det er en mulighet? Er bivirkningene virkelig så store og vanskelige å leve med at det er bedre å leve uten, noe som igjen fører til at familie og venner ikke orker mer kontakt? Anonymkode: 444d3...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #29 Del Skrevet 14. mars Hoia skrev (På 11.3.2024 den 16.57): Er det ikke forstyrrelser og psykopater/sosiopater som ofte er i konflikt med andre? Nei. Der vell stort sett de med veldig alvorlige personlighetsforstyrrelser som innehar de karaktertrekkene. Anonymkode: bd997...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #30 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 15.25): Man er ikke helt stabil om man legger ut et slik innlegg på KG, hvis det ikke bare er for å trolle eller provosere heller. Tror du generelt kan holde deg unna folk, så gjør du alle en tjeneste. Anonymkode: de8fd...3b3 Hilsen bipolar mann 42. Anonymkode: d8a13...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31 Del Skrevet 15. mars Kjenner bare en jeg vet er bipolar og hun er moren til min ekskjæreste. Hun var en drit dårlig mamma som manipulerte barna med skyldfølelse og har faste regler på hva en godt menneske er. Lite rom for å være annerledes eller gå egne veier. Der kan man aldri være glad for å få en gave, for det handler om å være skyldig noe. Penger er det viktigste i livet og hun giftet seg for å få "kloa" i pengene til mennene. Hun har fått sin nye mann til å skive hennes voksne barn inn som arvinger av han, feks. Masse egoisme. Anonymkode: 01c2f...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #32 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 12.24): For en stygg tråd. Bipolare har 20-30 ganger større selvmordsrate enn resten av befolkningen. Jeg er ikke bipolar selv, men er det noe jeg er lei av, så er det mangel på empati og forståelse mellom mennesker. Drittlei av hvordan samfunnet er i ferd med å bli,og at det er de svakere stilte/utsatte som skal få dritten først. Anonymkode: 3dc15...eb5 La meg gjette, du er egentlig bipolar? Det er greit med forståelse men enkelte diagnoser gjør enkelte mennesker ufyselig å ha omgang med. Har en søster som mest sannsynlig har noe i den kategorien. Kutter meg ut for tulleting i et halvt år om gangen, vrir og vender på ting jeg sier, slenger dritt hele tiden og tåler ikke en gang man selv prater normalt høflig tilbake. Humøret går fra topp til bunn på 10 sekunder. Jeg har alltid vist empati, latt være å si jeg er såret eller lei meg for ting hun sier osv, men et sted går grensen... Anonymkode: ddd31...225 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #33 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): La meg gjette, du er egentlig bipolar? Det er greit med forståelse men enkelte diagnoser gjør enkelte mennesker ufyselig å ha omgang med. Har en søster som mest sannsynlig har noe i den kategorien. Kutter meg ut for tulleting i et halvt år om gangen, vrir og vender på ting jeg sier, slenger dritt hele tiden og tåler ikke en gang man selv prater normalt høflig tilbake. Humøret går fra topp til bunn på 10 sekunder. Jeg har alltid vist empati, latt være å si jeg er såret eller lei meg for ting hun sier osv, men et sted går grensen... Anonymkode: ddd31...225 Nei. Det er forresten også en uting å sette diagnose på folk. Anonymkode: 3dc15...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #34 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): La meg gjette, du er egentlig bipolar? Det er greit med forståelse men enkelte diagnoser gjør enkelte mennesker ufyselig å ha omgang med. Har en søster som mest sannsynlig har noe i den kategorien. Kutter meg ut for tulleting i et halvt år om gangen, vrir og vender på ting jeg sier, slenger dritt hele tiden og tåler ikke en gang man selv prater normalt høflig tilbake. Humøret går fra topp til bunn på 10 sekunder. Jeg har alltid vist empati, latt være å si jeg er såret eller lei meg for ting hun sier osv, men et sted går grensen... Anonymkode: ddd31...225 det du beskriver høres mer ut som borderline symptomer enn bipolar. Anonymkode: de207...6d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #35 Del Skrevet 16. mars Jaja, da var det igjen noen som er ute og lufter fordommene sine. Anonymkode: cf9cb...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #36 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei. Det er forresten også en uting å sette diagnose på folk. Anonymkode: 3dc15...eb5 Da kan jeg heller si mentalt ustabil, giftig, manisk, forvirrende, frekk, nedlatende, sarkastisk. AnonymBruker skrev (21 timer siden): det du beskriver høres mer ut som borderline symptomer enn bipolar. Anonymkode: de207...6d5 Det kan stemme. Blander sammen de to hele tiden. Anonymkode: ddd31...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #37 Del Skrevet 16. mars Rart hvordan enkelte brukere på KG stigmatiserer andre mennesker som sliter med noe. Det gjelder spesielt ADHD, Borderline, Bipolar og Autisme. Tror at det er flere som ikke forstår at de som lider av dette, er like forskjellige og individuelle mennesker som resten av befolkningen. Noen sliter mye, andre sliter mindre, noen er medisinert osv, og alle har forskjellig personlighet. Anonymkode: e376b...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natterravn Skrevet 16. mars #38 Del Skrevet 16. mars Lykkedykker skrev (På 11.3.2024 den 15.20): Litt av en magnet du ja Jeg kan skrive under på at det absolutt går an å være en magnet for syke mennesker. Hvis du har store problemer med selvrespekt/trauma fra barndom osv. er det lett å ende opp med syke personer pga. ens egne problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #39 Del Skrevet 16. mars Har vært sammen med en bipolar mann og har bipolare venner. Det største problemet med han er at han isolerer seg i depressive perioder og skjøv meg unna. Han har også kort lunte i forkant av slike perioder. Han prøver å leke seg gjennom verden og for meg virker det som om han selv ikke tror han kan ha et "normalt" liv og heller trekker seg unna folk, noe som er grunnen til at vi ikke er et par lengre. Han er ellers Kjempesnill og omtenksom som virkelig ønsker folk det beste. Har aldri opplevd at de få jeg kjenner med bipolar lidelse har vært manipulerende eller på personer som har behandlet meg dårlig på noen som helst måte. Anonymkode: 6d5f1...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #40 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 7.07): Kjenner bare en jeg vet er bipolar og hun er moren til min ekskjæreste. Hun var en drit dårlig mamma som manipulerte barna med skyldfølelse og har faste regler på hva en godt menneske er. Lite rom for å være annerledes eller gå egne veier. Der kan man aldri være glad for å få en gave, for det handler om å være skyldig noe. Penger er det viktigste i livet og hun giftet seg for å få "kloa" i pengene til mennene. Hun har fått sin nye mann til å skive hennes voksne barn inn som arvinger av han, feks. Masse egoisme. Anonymkode: 01c2f...414 Kjenner meg ikke igjen i dine beskrivelser i det hele tatt. Jeg er bipolar. Du omtaler en jeg heller ville ansett som psykopat. De egenskapene henger ikke nødvendigvis sammen med bipolaritet.. Anonymkode: dca32...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå