AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Må bare få dette ut. Men har kjent noen Bipolare folk i løpet av årene, vært både venner og kjærester. Dem har alle vært forskjellige men har hatt noen felles trekk som har gjort at det er forferdelig å forholde seg til dem. Jeg gav alle sjanser og trodde jeg kunne stole og tro på dem, men det kunne jeg ikke. Opplevd mye løgn, har ikke vært ærlige mot meg, har prøvd å styre meg og gitt meg dårlige følelser sammen med dem. Og den manien og ustabiliteten har vært vond. Nei jeg skal holde meg unna folk med den diagnosen. Ble også lurt av en som ikke sa han hadde den diagnosen før det var for sent. Jeg har aldri opplevd så egoistiske folk som dem før heller. Er snakk om 7 ulike med Bipolar diagnose. Anonymkode: 774f9...db6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Hvorfor kommer du i kontakt med så mange med bipolar lidelse? Det er en relativt sjelden sykdom. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars Litt av en magnet du ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars It takes one to know one…. Har møtt én med den diagnosen. Hun var er helvete å være sammen med, ja. Holder meg langt unna hvis jeg kan velge… Anonymkode: b659f...0c6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Lykkedykker skrev (Akkurat nå): Litt av en magnet du ja Ja har dessverre tiltrukket meg slike. Anonymkode: 774f9...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars Man er ikke helt stabil om man legger ut et slik innlegg på KG, hvis det ikke bare er for å trolle eller provosere heller. Tror du generelt kan holde deg unna folk, så gjør du alle en tjeneste. Anonymkode: de8fd...3b3 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7 Del Skrevet 11. mars Jeg er bipolar og har mange venner. Jeg er aldri konflikt. Med noen. Ikke familie heller. Men jeg har gått i terapi og er medisinert. Det kan være det. Så undersøk om eventuelle bipolare venner og kjærester er under behandling. Det tror jeg nok er lurt. Anonymkode: 81322...25d 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 11. mars #8 Del Skrevet 11. mars Så leit du har opplevd løgn og manipulasjon❤️ er vondt når det gjelder sine nærmeste. Min aller beste venninne er bipolar. Hun er ett fantastisk menneske og verdens beste❤️ hun lyver ikke og er på ingen måter vanskelig å være med, selv om hun ofte har det vanskelig. Jeg kjenner flere andre bipolare også, men ikke så nært som henne. Kan godt forstå det er vanskelig for pårørende i maniske episoder, ikke noen vits i å late som noe annet. Likevel vil jeg si det positive langt overgår det negative. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #9 Del Skrevet 11. mars Fountaine skrev (5 minutter siden): Hvorfor kommer du i kontakt med så mange med bipolar lidelse? Det er en relativt sjelden sykdom. Vært sammen med 2 menn som var bipolare og hatt noen venner som var det. Men kuttet dem ut når det ble så mye tull med dem. Fikk dårlig følelse av å være med dem, prøvde å styre og manipulere meg. Spilte på sex og følelser når dem var maniske. Anonymkode: 774f9...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er ikke helt stabil om man legger ut et slik innlegg på KG, hvis det ikke bare er for å trolle eller provosere heller. Tror du generelt kan holde deg unna folk, så gjør du alle en tjeneste. Anonymkode: de8fd...3b3 Jeg har dessverre blitt påvirket av slike da. Men jeg er ingen bipolar heldigvis. Måtte bare få det ut så beklager hvis det plaget deg. Anonymkode: 774f9...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #11 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er bipolar og har mange venner. Jeg er aldri konflikt. Med noen. Ikke familie heller. Men jeg har gått i terapi og er medisinert. Det kan være det. Så undersøk om eventuelle bipolare venner og kjærester er under behandling. Det tror jeg nok er lurt. Anonymkode: 81322...25d Dem har selv gått i behandling og terapi de fleste, men opplevd at dem har vært vanskelige å hatt kontakt med selvom. Anonymkode: 774f9...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #12 Del Skrevet 11. mars Jeg lyver ikke, jeg går også på medisiner og mine hypomanefaser så fungerer jeg bare litt bedre enn andre. Jeg kan trene, vaske ned huset, gjør masse fint med barna, fungere på jobb, ta til og med ekstra vakter. Er ikke mer irritert, aldri kjeftet på fremmede. Mine problemer som bipolar er at jeg store deler av året mangler energi, er lengre i depresjon ( men går på jobb, deltar i dagliglivet, og prøver å fungere så godt jeg kan. Synes det er svært synd at du skriver dette, du lager stigma over oss alle, men du har egentlig møtt drittsekker. Det har ikke noe med bipolar å gjøre, vi er like ulike som alle andre mennesker. Anonymkode: fe3db...c4f 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #13 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg lyver ikke, jeg går også på medisiner og mine hypomanefaser så fungerer jeg bare litt bedre enn andre. Jeg kan trene, vaske ned huset, gjør masse fint med barna, fungere på jobb, ta til og med ekstra vakter. Er ikke mer irritert, aldri kjeftet på fremmede. Mine problemer som bipolar er at jeg store deler av året mangler energi, er lengre i depresjon ( men går på jobb, deltar i dagliglivet, og prøver å fungere så godt jeg kan. Synes det er svært synd at du skriver dette, du lager stigma over oss alle, men du har egentlig møtt drittsekker. Det har ikke noe med bipolar å gjøre, vi er like ulike som alle andre mennesker. Anonymkode: fe3db...c4f Jeg forstår hva du mener. Jeg har bare opplevd mye dritt med mange bipolare, og ja da er det lett å tenke likt om alle. Men jeg vet det er ikke svart/hvitt. Selvfølgelig fins det dem som er mer stabile og ordentlige og har god selvinnsikt osv. Bare sliten av dem så derfor skrev jeg dette. Men glad for at du er en som fungerer bra med din sykdom. Ja er vel egentlig bare drittsekker dem jeg har hatt kontakt med. Men dem har hatt fellestrekk alle som har vært like, som jeg har lest er vanlig hos bipolare. Men nå tenker jeg ikke at absolutt alle med bipolar er slik. Så vær så snill ikke ta til deg det jeg skrev om mine opplevelser om dem. Mener ikke såre noen med dette. Selv om dem har vært vonde mot meg. Anonymkode: 774f9...db6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #14 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår hva du mener. Jeg har bare opplevd mye dritt med mange bipolare, og ja da er det lett å tenke likt om alle. Men jeg vet det er ikke svart/hvitt. Selvfølgelig fins det dem som er mer stabile og ordentlige og har god selvinnsikt osv. Bare sliten av dem så derfor skrev jeg dette. Men glad for at du er en som fungerer bra med din sykdom. Ja er vel egentlig bare drittsekker dem jeg har hatt kontakt med. Men dem har hatt fellestrekk alle som har vært like, som jeg har lest er vanlig hos bipolare. Men nå tenker jeg ikke at absolutt alle med bipolar er slik. Så vær så snill ikke ta til deg det jeg skrev om mine opplevelser om dem. Mener ikke såre noen med dette. Selv om dem har vært vonde mot meg. Anonymkode: 774f9...db6 Det du gjør er at vi med denne sykdommen må gjemme oss og aldri si det til noen for du lager forestillinger om at dette er vanlig. Nei det er ikke vanlig, nei bipolar er ikke lik drittsekk. Og klart når man er mani så er det vanskelig for alle, men det er det vel med all andre sykdommer også. Snakker du sånn om de som sitter i rullestol også om du hadde møtt noen med det, eller de som får kroniske sykdommer. Jeg blir faktisk både sint og lei meg for at man kan skrive slik og lage et slikt stigma blant oss med bipolar. Drittsekker kan ha bipolar, de kan ha ad/hd, de kan mangle et bein, de kam være psykopater, de kan også være friske personer. Det er ikke diagnosen, men noen tiltrekker seg drittsekker, mulig du kan finne ut hvorfor? Anonymkode: fe3db...c4f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 11. mars #15 Del Skrevet 11. mars Er det ikke forskjell på bipolare? De som har 1,2 og mange forskjellige former? Noen kjenner ikke på depresjoner i det hele tatt, mange er kreative og har mange jern i ilden? De er forskjellige som alle andre? Noen justerer seg fint sett hen til livserfaring, andre har medisiner? Jeg hadde vært mer redd for sosiopater, forstyrrelser og psykopater. De er på min nei-liste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #16 Del Skrevet 11. mars Fountaine skrev (1 time siden): Hvorfor kommer du i kontakt med så mange med bipolar lidelse? Det er en relativt sjelden sykdom. I blant er man magnet for hva man har vokst opp med. Anonymkode: ce028...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 11. mars #17 Del Skrevet 11. mars Du kan ikke skylde på diagnosen. Ihvertfall ikke den alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 11. mars #18 Del Skrevet 11. mars (endret) Det er 1,2 prosent av befolkningen som har disse lidelsene, så du møter dem ikke rundt hvert gatehjørne. Endret 11. mars av Hoia 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. mars #19 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er bipolar og har mange venner. Jeg er aldri konflikt. Med noen. Ikke familie heller. Men jeg har gått i terapi og er medisinert. Det kan være det. Så undersøk om eventuelle bipolare venner og kjærester er under behandling. Det tror jeg nok er lurt. Anonymkode: 81322...25d Jeg er også bipolar, men får gode medisiner så jeg ligger jevnt akkurat på midten. Det herligste er at jeg gir lettere blaffen i ting som jeg tidligere, før jeg ble diagnostisert og medisinert, ble helt hysterisk over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 11. mars #20 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er bipolar og har mange venner. Jeg er aldri konflikt. Med noen. Ikke familie heller. Men jeg har gått i terapi og er medisinert. Det kan være det. Så undersøk om eventuelle bipolare venner og kjærester er under behandling. Det tror jeg nok er lurt. Anonymkode: 81322...25d Er det ikke forstyrrelser og psykopater/sosiopater som ofte er i konflikt med andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå