catlover99 Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Hei! Jeg har et barn fra før, som er født 2020. Ble gravid uten prøving, og har derfor lite erfaring med det. Sluttet på p plaster for 5 mnd siden. Har siden det hatt mens men noe uregelmessig. Før jeg fikk barn hadde jeg regelmessig mens. Jeg tok en sjekk til gynekolog nå nylig. Hun sa jeg hadde «for mye» egg, så det var vanskelig for ett egg å slippes ned ved eggløsning. Jeg fikk letrozol. Tar to piller. Det er vel dobbel dose? Ellers så alt helt perfekt ut. Jeg starta den dagen jeg var hos henne og er nå på dag 9 i syklusen. Har noen erfaring med samme situasjon og bruk av letrozol? hvor fort ble dere gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Pcos her..tok 8 mnd med letzerol for jeg ble gravid. Fikk vel eggløsning 4 ganger på de 8 gangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 11. mars Forfatter #3 Del Skrevet 11. mars Sofakona skrev (29 minutter siden): Pcos her..tok 8 mnd med letzerol for jeg ble gravid. Fikk vel eggløsning 4 ganger på de 8 gangene Ser mange skriver om Pcos, kan jeg ha det? Eller sier gynekologen det? Fordi hun sa ingenting om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars catlover99 skrev (7 minutter siden): Ser mange skriver om Pcos, kan jeg ha det? Eller sier gynekologen det? Fordi hun sa ingenting om det Om du eventuelt har mange cyster så er sjansen stor. Uregelmessig syklus, legger på deg lett, vokser hår på brystet, skjegg, bare noen symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finmia Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Fikk Letrozol pga uregelmessig syklus. Gikk på dobbel dose og den satt første PP og nå er jeg gravid 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 11. mars Forfatter #6 Del Skrevet 11. mars Sofakona skrev (22 minutter siden): Om du eventuelt har mange cyster så er sjansen stor. Uregelmessig syklus, legger på deg lett, vokser hår på brystet, skjegg, bare noen symptomer Mange cyster? Nei det har jeg ikke, så vidt jeg vet? Var ingen snakk om det på gyn undersøkelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 11. mars Forfatter #7 Del Skrevet 11. mars Finmia skrev (17 minutter siden): Fikk Letrozol pga uregelmessig syklus. Gikk på dobbel dose og den satt første PP og nå er jeg gravid 😁 Gratulerer så mye ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 11. mars Forfatter #8 Del Skrevet 11. mars Finmia skrev (17 minutter siden): Fikk Letrozol pga uregelmessig syklus. Gikk på dobbel dose og den satt første PP og nå er jeg gravid 😁 Hva betyr PP? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finmia Skrevet 11. mars #9 Del Skrevet 11. mars catlover99 skrev (1 time siden): Hva betyr PP? 😅 Prøveperiode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Del Skrevet 11. mars Jeg har "for mye egg" aka PCOS uten at jeg har forhøyede androgennivåer og har ikke EL naturlig. Er vel nå på runde 6 med letrozol. Ble gravid på runde 4 (runde 3 med dobbel dose), men mistet. Så krysser fingrene for at jeg blir gravid igjen med den. Anonymkode: f8fa9...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 11. mars Forfatter #11 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har "for mye egg" aka PCOS uten at jeg har forhøyede androgennivåer og har ikke EL naturlig. Er vel nå på runde 6 med letrozol. Ble gravid på runde 4 (runde 3 med dobbel dose), men mistet. Så krysser fingrene for at jeg blir gravid igjen med den. Anonymkode: f8fa9...b60 Krysser fingrene med deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå