Gå til innhold

Samme lokale som vennepar?


Cipher

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i et titalls bryllup, og med enkelte unntak husker jeg svært lite av både mat og pynt. God mat er et pluss, pynt er fint, men som gjest er det ikke noe jeg husker og sammenlikner fra bryllup til bryllup. Jeg forventer heller ikke at hvert bryllup skal være en ny og original opplevelse, det er ikke det det handler om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg mener det er nødvendig fordi det er så mange kvinner som ikke har noen annen mening med livet enn ekteskap.

Anonymkode: a5531...390

Så rart. Jeg kjenner ingen kvinner som har ekteskap som eneste mening med livet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hæ?! Hva er problemet med dette da? Regner med det er et lokale som leies ut, og da tviler jeg på at noen blir overraska over at andre også leier det?

Anonymkode: a6fad...896

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønner jeg ikke problemet.

Dere leier et lokale dere liker, ferdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cipher skrev (På 11.3.2024 den 14.24):

Jeg vil nok se på meg selv som en people pleaser, så er veldig opptatt av andres meninger og tanker. Vi har ikke samme krets, så det blir totalt forskjellige gjester. Men når så mange av dere ikke ser noe problem med det, så er jo alt i boks! 
 

Om det blir samme pynt/mat er vi dog usikre på, for vi vet ikke hva de skal ha før vi er i bryllupet. Vi, derimot, er ganske sikre på at vi vil ha høstfarger (brun, oransje, grønn), og gjerne vilt til mat. 

Høres helt ok ut å ha samme lokale med et års mellomrom! Jeg hadde iallefall ikke reagert på det om jeg var vennene deres! 

Anonymkode: 8af39...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke det som noe problem.

Jeg var i bryllup til min eks-svoger/svigerinne i Mai og 5 mnd etter giftet jeg meg i samme lokale

Var flere som foreslo dobbelbryllup, men det ønsket ingen av oss.

Det var andre lokaler her jeg bor, men med gjestelisten så hadde de ikke plass til alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/11/2024 at 1:05 PM, Cipher said:

Problemstillingen er som følger: 

 

Ikkeeksisterende. Mange gifter seg jo i samme lokale. Kunne dere ikke giftet dere i en kirke eller et rådhus noen kjente hadde giftet seg i før heller?

Anonymkode: b4b5c...8e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe? Regner med du ikke skal kopiere alt annet. Der vi bor er det ikke kjempeutvalg i lokaler og det er de samme som går igjen, og ingen som tenker noe over det på den måten. Men om du er redd for å tråkke bruden på tærne så snakk med henne tenker jeg

Anonymkode: 8f9b8...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hva som kan problematiseres. På små steder er det jo helt vanlig at alle bruker det samme lokalet. Når dere er året etterpå har det nå IHVERTFALL ingenting å si.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...