Gå til innhold

Norges tøffeste 2024

OppNedPåAlt

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (11 timer siden):

Fant ut vinneren. Smart å legge ut intervjuer før finalen. 🙄

Vinneren av sesongen? Hvilket intervju?  Link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Real Virtuality skrev (1 minutt siden):

Vinneren av sesongen? Hvilket intervju?  Link? 

Ja, søk Norges tøffeste så kommer linker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (17 timer siden):

Fant ut vinneren. Smart å legge ut intervjuer før finalen. 🙄

Hvis du sikter til intervjuet met Styrk - sier han ikke at han vant finalen, men en av konkurransene. Men det var kanskje ikke det du siktet til?

– Med det samme jeg vant, ble jeg 20 kilo lettere. Da slipper man å tenke på neste konkurranse, og man vet man skal videre uansett. At det ikke var jeg som røk ut i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤Pippilotta¤ skrev (3 timer siden):

Hvis du sikter til intervjuet met Styrk - sier han ikke at han vant finalen, men en av konkurransene. Men det var kanskje ikke det du siktet til?

– Med det samme jeg vant, ble jeg 20 kilo lettere. Da slipper man å tenke på neste konkurranse, og man vet man skal videre uansett. At det ikke var jeg som røk ut i dag.

Ja, mente det slik. Men nrk har lagt ut intervju med taperen før programmet ble sendt. Skjedde med Inga og de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Men nrk har lagt ut intervju med taperen før programmet ble sendt. Skjedde med Inga og de andre. 

Men i så fall vet vi jo ikke mer enn at Styrk taper finalen? Og vinneren kan være enten Hedda, Magnus eller Torstein? For det er ikke lagt ut intervjuer med noen av dem ennå? 

Hadde vært fint om du la ved link til intervjuet du tenker på, hvis det er et spesielt et som faktisk bekrefter hvem vinneren er. Inkluder gjerne et sitat også. Det fins vel spoilertags her inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble skikkelig irritert da det på NRK appen røper hvem som har vunnet før programmet ble sent for oss som kanskje  så fram til finalen. Håper hun som skrev artikkelen får seg ei skrape. Lurer på hva som hadde skjedd om noen av deltakerene hadde røpet dette før finalen, da hadde det nok blitt bråk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (56 minutter siden):

Ble skikkelig irritert da det på NRK appen røper hvem som har vunnet før programmet ble sent for oss som kanskje  så fram til finalen. Håper hun som skrev artikkelen får seg ei skrape. Lurer på hva som hadde skjedd om noen av deltakerene hadde røpet dette før finalen, da hadde det nok blitt bråk.

Selv trodde jeg NRK hadde spoilet vinneren for meg, for jeg kastet ved et uhell en veldig rask kikk på et bilde på NRKs forside, og jeg trodde jeg så vinneren i champagneøyeblikket. Men nå som jeg har sett episoden viste det seg at det var en annen person som vant likevel. 

Jeg syns det var en verdig vinner. Sympatisk person, virker det som. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang litt bak og unngikk alle nyhetssaker frem til jeg tok igjen episodene. Har de sagt noe om hva som var grunnen til at flere av dem ble så syke? Ble genuint bekymret når de viste frem en panne med ris som "sikkert var på tide å kaste" etter å ha ha stått fremme i fire(??) dager. De har vel ikke spist sånn mat? Det er jo livsfarlig! 😱 

Uansett utrolig imponert av han som vant konkurranse etter konkurranse mellom spyinga. Det er automatisk førsteplass spør du meg! Jeg klarer nesten ikke snu meg i senga engang når jeg er kvalm.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (1 time siden):

Jeg hang litt bak og unngikk alle nyhetssaker frem til jeg tok igjen episodene. Har de sagt noe om hva som var grunnen til at flere av dem ble så syke? Ble genuint bekymret når de viste frem en panne med ris som "sikkert var på tide å kaste" etter å ha ha stått fremme i fire(??) dager. De har vel ikke spist sånn mat? Det er jo livsfarlig! 😱 

Uansett utrolig imponert av han som vant konkurranse etter konkurranse mellom spyinga. Det er automatisk førsteplass spør du meg! Jeg klarer nesten ikke snu meg i senga engang når jeg er kvalm.

Spoiler

Ja, jeg tenkte også på den kokte risen som var lagret i romtemperatur i flere dager, og koblet spyingen deres til den. Tydeligvis er det ikke allmennkunnskap at man ikke skal spise ris/pasta som har stått slik i flere døgn.

Synd for Torstein at han var så svekket, men han sa jo at han var i ganske bra form igjen den siste dagen. Og Styrk hadde noen fordeler pga bakgrunnen sin, mtp knutene og klatringen. 

De to siste sesongene er altså vunnet av fiskeoppdrettere, og sesongen før det ble vunnet av en fisker.

Endret av Real Virtuality
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Er det bare meg som er hinsides irritert over de hjernedøde kommentarene til Jørgine? Spesielt når hun hele tiden kommenterer det åpenbare, og i tillegg så bytter de kamera hver gang hun sier noe. 

Grusomt!!!!

Hun ødelegger hele programmet

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (På 19.6.2024 den 22.30):

Er det bare meg som er hinsides irritert over de hjernedøde kommentarene til Jørgine? Spesielt når hun hele tiden kommenterer det åpenbare, og i tillegg så bytter de kamera hver gang hun sier noe. 

Grusomt!!!!

Hun ødelegger hele programmet

Ja hun har ikke noe erfaring i dette. Lager de ny sesong nå tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jørgine takket egentlig nei til en ny sesong men ombestemte seg, dessverre.
 Jeg hadde håpet på en ny programleder med litt mer positivitet og engasjement enn det Jørgine har vist til nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...