Gå til innhold

Norges tøffeste 2024


OppNedPåAlt

Anbefalte innlegg

Noen som skal se på? 
Har sett de to episodene som er ute nå, og kommer fortsatt ikke over hvor lite karismatisk Jørgine er som programleder😅 

Ellers virker de jo som en fin gjeng. Ser fram til presentasjonen av råneren, det er jo ikke av råning hun blir sterk og rask🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønte heller ikke det med råning. Men ja, synes Jørgine var litt bedre i år enn i fjor!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er befriende å se en programleder som er litt mer nedpå og tilbakeholden, ikke sånn overdrevent positiv og empatisk. Ellers synes jeg deltagerne fremstår veldig barnslige? Ja, de er veldig unge, men det er SÅ mye fjas og tull. Setter heller ikke pris på at deltagere prøver å sabotere andre (den henge-øvelsen, hvor råneren prøver å riste de andre av)...

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset også på «råner», hun ser jo unektelig fit ut..så måtte se om det var noe mer info om deltakerne på nett, og det var det😃

Det kommer sikkert mer info når det er hennes tur til å bli presentert i programmet men her kommer det iallefall frem styrketrening i tillegg til råning:

https://www.nrk.no/trondelag/xl/funkygine-presenterer-deltakerne-i-norges-toffeste-2024-1.16762989

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller123 skrev (2 timer siden):

Ellers synes jeg deltagerne fremstår veldig barnslige? Ja, de er veldig unge, men det er SÅ mye fjas og tull. 

Hehe, samme jeg tenkte. Når alderen deres popper opp så blir jeg litt forvirret, for i hodet mitt så er de i vgs.alder

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker konseptet, og at det ikke er enda et program med kjendiser. Men, synes det er veldig dumt at det er satt en øvre aldersgrense. Som 35+ selv skulle jeg gjerne sett deltakere i 30- og 40-årene. Skjønner ikke hvorfor de skal ekskluderes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvem som blir programleder neste år. Kan det bli Isak mon tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der Rebecka var ufyselig, misfornøyd med alt og alle, prater dritt om andre deltakere allerede i første program! Håper hun ryker kjapt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OppNedPåAlt skrev (På 10.3.2024 den 21.56):

Noen som skal se på? 
Har sett de to episodene som er ute nå, og kommer fortsatt ikke over hvor lite karismatisk Jørgine er som programleder😅 

Ellers virker de jo som en fin gjeng. Ser fram til presentasjonen av råneren, det er jo ikke av råning hun blir sterk og rask🙈

Hun driver aktivt med styrketrening og driver sitt eget treningssenter, så det er blir for teit å presentere seg som råner i en treningskonkurranse når hun har treningsgrunnlaget sitt fra treningssenter 🙄.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (På 12.3.2024 den 13.10):

Hun der Rebecka var ufyselig, misfornøyd med alt og alle, prater dritt om andre deltakere allerede i første program! Håper hun ryker kjapt.

Ja, det var jammen til pass at det var hun ramlet ned selv, da hun begynte med den ristinga av stanga for å få gutta til å falle. Usportslig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så rart at det var Hedda som vant den hinderløypekonkurransen med dekkene: hun hadde jo bare ligget på båra og slappet av og samlet krefter dagen i forveien mens de andre fortsatt kjente bære-etappen på toglinja i både armer, bein og rygg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/10/2024 at 9:56 PM, OppNedPåAlt said:

Noen som skal se på? 
Har sett de to episodene som er ute nå, og kommer fortsatt ikke over hvor lite karismatisk Jørgine er som programleder😅 

Ser på serien for første gang denne sesongen, og det første jeg la merke til er hvor unaturlig Jørgine er i rollen. Høres konstant ut som hun leser fra et manus. Forferdelig

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at Jørgine sier "No ska me ta burpeees".

Man burde i det minste prøve å gjøre det litt ukomfortabelt om man skal kåre norges tøffeste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eplepai1 skrev (På 12.3.2024 den 0.29):

Lurer på hvem som blir programleder neste år. Kan det bli Isak mon tro? 

Det har jeg og hatt det litt gøy med å spekulere i, og Isak var også min første tanke. Men det krever vel en programleder som evner å være litt inderlig. Tenkte også på hun Victoria som var med. Amalie Olsen kan være en ganske aktuell kandidat. 

Jeg håper i alle fall de tar inn en "ung og ukjent" (relativt). Er sikkert en haug med karismatiske treningsprofiler jeg som kvinne (42) ikke kjenner til 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasper Kvello hadde jeg likt å se som programleder. Mulig han blir litt for «jovial», men har kompetansen og utstrålingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 hours ago, refill said:

Det har jeg og hatt det litt gøy med å spekulere i, og Isak var også min første tanke. Men det krever vel en programleder som evner å være litt inderlig. Tenkte også på hun Victoria som var med. Amalie Olsen kan være en ganske aktuell kandidat. 

Jeg håper i alle fall de tar inn en "ung og ukjent" (relativt). Er sikkert en haug med karismatiske treningsprofiler jeg som kvinne (42) ikke kjenner til 😅

Sikkert Martin Jonsrud Sundby til dette og 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer også på hvorfor hun som lever av å være treningsinstruktør og driver et treningssenter blir presentert som råner, mens de andre blir presentert som "crossfit" osb, selv om det for flere bare er en fritidsaktivitet...

Selv om jeg liker Jørgine godt, ser hun ut med sine solariumsrynker ser ut som hun er passert 50 år. Ble litt sjokka over at hun bare er noen og tredve...

Og tradisjonen tro har de med ei sutreguri fra Sunnmøre i år også 😫

Sånn. Måtte bare få det ut. Synes det er et strålende flott program som gir mye motivasjon til å komme seg ut og trene selv 😉

Endret av Hensatt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (8 timer siden):

 

Sikkert Martin Jonsrud Sundby til dette og 🙄

Orker ikke at det blir verken han eller broren 🫣

Hensatt skrev (7 minutter siden):

Lurer også på hvorfor hun som lever av å være treningsinstruktør og driver et treningssenter blir presentert som råner, mens de andre blir presentert som "crossfit" osb, selv om det for flere bare er en fritidsaktivitet...

Har lurt litt på det, og jeg tror det er det som er grunnen kanskje? At de i hovedsak blir presentert med "hobby/fritidsaktivitet". Stemmer iaf nesten. 

Inga har sikkert trening som jobb og hobby. 

https://www.nrk.no/presse/dette-er-de-nye-deltakerne-i-norges-toffeste-1.16760845

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (56 minutter siden):

Lurer også på hvorfor hun som lever av å være treningsinstruktør og driver et treningssenter blir presentert som råner, mens de andre blir presentert som "crossfit" osb, selv om det for flere bare er en fritidsaktivitet...

Selv om jeg liker Jørgine godt, ser hun ut med sine solariumsrynker ser ut som hun er passert 50 år. Ble litt sjokka over at hun bare er noen og tredve...

Og tradisjonen tro har de med ei sutreguri fra Sunnmøre i år også 😫

Sånn. Måtte bare få det ut. Synes det er et strålende flott program som gir mye motivasjon til å komme seg ut og trene selv 😉

Lurer på om de selv kan velge hva de presenteres som? I så tilfelle tror jeg hun har valgt det for å høres spesiell og tøff ut, også kan hun være en underdog som imponerer. Liksom.. 

 

Jeg synes Jørgine ser helt rå ut. Men jeg må innrømme at jeg også trodde hun var eldre 😅 Måtte Google nå. Men, det endrer ikke at jeg synes hun er utrolig naturlig pen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre en meg som synes det er VELDIG mye prompe-humor. Blitt lutt flau for å si det mildt. Jeg er nå litt eldre, men oppførte meg da ikke slik når jeg var 20 😳

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...