Gå til innhold

Oscar 2024

Gjest Lykkedykker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

I år synes jeg Bradley Cooper fortjener å vinne, men er 99% sikker på at det blir Cillian Murphy. Ikke dårlig han heller, for all del, men Bradley Cooper BLE Bernstein i mye større grad enn Murphy ble Oppenheimer. 

Anonymkode: fb3d8...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen bombe (!) at jeg fikk rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

I år synes jeg Bradley Cooper fortjener å vinne, men er 99% sikker på at det blir Cillian Murphy. Ikke dårlig han heller, for all del, men Bradley Cooper BLE Bernstein i mye større grad enn Murphy ble Oppenheimer. 

Å vinne Oscar handler uansett mye om markedsføring.  Barbie og Mario-filmen handlet begge om leketøy, begge spilte inn omtrent like mye og begge hadde populær sang . Likevel vasset Barbie i nominasjoner og Mario-filmen fikk ingen. 

Barbie-produsentene kjørte en kampanje hvor man nærmest ble stemplet som kvinnehater om man ikke ville gi alle Oscar-prisene til deres film.  Selv Oscar-verten Jimmy Kimmel  spilte jo med på dette og ønsket å fremstille seg som feminist ved å snakke om hvor ufortjent det var at Barbie-filmen ikke hadde blitt nominert til samtlige av prisene. 

Anonymkode: 89964...9a7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anonymkode: 4249a...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så endel av showet. Ingen overraskelser egentlig. Syv priser for Oppenheimer. Var ganske enig i det meste av priser. Beste film, regi, beste kvinnelige/mannlige hovedrolle,  beste birolle osv. 

Hyggelig å se Danny Devito og Schwarzenegger sammen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Leste at verken Oscar-Akademiet eller filmstudioene  ønsket å betale for Ryan Goslings fremførelse av I'm just Ken. Endte med at Matte(de som eier Barbie-merkenavnet)l tok mesteparten av regningen. Lurt av Mattel og gjerrig av de andre. 

Anonymkode: 89964...9a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...