AnonymBruker Skrevet 10. mars #41 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vil gjerne ha mat ! Så ja ; jeg sier ja. Anonymkode: 9a481...178 Om du kommer bare for maten slutter jeg å invitere deg rimelig kjapt. Anonymkode: 0cee0...f4b 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #42 Del Skrevet 10. mars Da er jeg til ca kl 12. Alle kjenner meg og vet at ikke liket å være så sen. Til klokka er 12, da har jeg fått med meg oppturen. Anonymkode: 5d2f8...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #43 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du kommer bare for maten slutter jeg å invitere deg rimelig kjapt. Anonymkode: 0cee0...f4b Da er det bra du ikke kjenner meg da . Selvsagt går jeg fordi det er god mat, jeg er ikke flau for å innrømme det. Men er vertskapet utrivelige troll så går jeg ikke i selskapet selvsagt. Anonymkode: 9a481...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #44 Del Skrevet 10. mars Jeg pleier å si nei pga jeg blir så innmari sliten av mye folk. Jeg vil ikke gafle i meg og gå hjem liksom...tyner det til ca 01 om jeg takker ja til invitasjon. Som vert er jeg glad i å lage mat og se folk spise, og så ønsker jeg at de går faktisk. Anonymkode: e05b8...450 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #45 Del Skrevet 10. mars Jeg drar nok innen 23 i alle fall. Legger meg vanligvis rundt 22, så for meg er det lenge. Anonymkode: a5543...a89 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #46 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg drar nok innen 23 i alle fall. Legger meg vanligvis rundt 22, så for meg er det lenge. Anonymkode: a5543...a89 Fatter ikke at folk kan legge seg kl 22. Livet ditt må da kun bestå av jobb og soving? Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, ikke for å hetse. Du opererer med barne-tider på søvn vil jeg tro. Anonymkode: e05b8...450 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #47 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fatter ikke at folk kan legge seg kl 22. Livet ditt må da kun bestå av jobb og soving? Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, ikke for å hetse. Du opererer med barne-tider på søvn vil jeg tro. Anonymkode: e05b8...450 Ikke meg du svarer men svarer for meg selv ; deilig og få nok søvn og da er det perfekt å legge seg kl 22. Får en helt annen søvn når jeg legger meg på den tiden enn å gjøre som før ; sitte opp til midnatt og vel så det. Søvn er viktig for å fungere i hverdagen og jeg føler ikke jeg går glipp av noe om jeg legger meg så tidlig. Anonymkode: 9a481...178 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #48 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke meg du svarer men svarer for meg selv ; deilig og få nok søvn og da er det perfekt å legge seg kl 22. Får en helt annen søvn når jeg legger meg på den tiden enn å gjøre som før ; sitte opp til midnatt og vel så det. Søvn er viktig for å fungere i hverdagen og jeg føler ikke jeg går glipp av noe om jeg legger meg så tidlig. Anonymkode: 9a481...178 Helt fullstendig enig i at søvn er viktig. Føler bare majoriteten av voksne får oppvåkning om natta om de skal sove så lenge. Ergo dårlig søvn. Sammenhengende søvn er bedre enn lang avbrutt søvn. Anonymkode: e05b8...450 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mars #49 Del Skrevet 10. mars Sist jeg var i middagsselskap hvor maten sto på bordet så seint, takket jeg for meg før desserten... Nå har jeg uforutsigbar helse som spiller inn, så det var ikke helt frivillig - normalt sett ville jeg sagt at det er vanlig høflighet å bli til måltidet er ferdig. Men jeg er på fest for å hygge meg og går hjem når jeg har fått nok, helt uavhengig av hva klokka er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 10. mars #50 Del Skrevet 10. mars Jeg tenker at middagen er en selvfølge, men litt tid etter middagen er det helt greit å gå hjem, en trenger jo ikke lage noe stort nummer av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #51 Del Skrevet 10. mars Selvfølgelig koselig om folk blir en stund, men de må nesten få bestemme selv når de vil hjem da. I mine yngre dager var jeg gjerne den som gikk hjem sist,men med årene blir man mer og mer glad i sofaen og senga hjemme! Min nåværende helsesituasjon gjør at jeg trenger mye søvn og hvile,og det kan være ganske slitsomt å være sosial en hel kveld. Anonymkode: d4fb0...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #52 Del Skrevet 10. mars Du må gjerne gå tidlig, men si ifra når du kommer eller på forhånd hvorfor og at du går tidlig så de ikke tror det er fordi du syntes det var kjedelig. Anonymkode: 45c0f...520 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #53 Del Skrevet 11. mars Er klokka 20 virkelig sent å invitere til middag? Helt normalt tidspunkt i min omgangskrets, i hvert fall. Til spørsmålet i HI vil jeg si at jeg forventer at folk blir minst til midnatt om jeg inviterer til middag kl. 20. Jeg har én venninne som er så innbarka a-menneske at hun knapt er bevisst etter kl. 22, så det hadde vært greit om hun gikk tidlig; om andre hadde forlatt før midnatt ville jeg tenkt de var kjipinger som AB...178 som bare kom for et gratis måltid og ikke var interessert i mitt selskap i det hele tatt. Anonymkode: 96ce0...73f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #54 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er klokka 20 virkelig sent å invitere til middag? Helt normalt tidspunkt i min omgangskrets, i hvert fall. Til spørsmålet i HI vil jeg si at jeg forventer at folk blir minst til midnatt om jeg inviterer til middag kl. 20. Jeg har én venninne som er så innbarka a-menneske at hun knapt er bevisst etter kl. 22, så det hadde vært greit om hun gikk tidlig; om andre hadde forlatt før midnatt ville jeg tenkt de var kjipinger som AB...178 som bare kom for et gratis måltid og ikke var interessert i mitt selskap i det hele tatt. Anonymkode: 96ce0...73f Ja, er alt for sent å spise middag da. Anonymkode: 6cb1f...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #55 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er alltid den som går tidlig om det er alkohol med i bildet. Hater å være sammen med latterlige påvirka folk! Anonymkode: 9a481...178 Du er virkelig en party pooper. Gud så kjedelig å være sammen med folk som deg Anonymkode: 4a830...593 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #56 Del Skrevet 11. mars Skal dette virkelig være noe å diskutere også? Hva er "sosial akseptabel tid å forlate et selskap" liksom... ? Kan ikke folk få være så lenge eller kort de vil selv? Jeg hadde gått når det hadde passet meg. Hadde det vært gøy, hadde jeg nok blitt litt lenger enn ventet. Hadde det vært dritkjedelig, hadde jeg hatt før jeg ble lei. Anonymkode: f5dc8...09f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #57 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du er virkelig en party pooper. Gud så kjedelig å være sammen med folk som deg Anonymkode: 4a830...593 Vel, det er gjensidig så helt greit. Jeg syns som sagt de som drikker er lavmål. Anonymkode: 9a481...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #58 Del Skrevet 11. mars I vår gjeng er det alltid noen som må dra tidlig, så ingen tenker egentlig noe mye over det... Vi legger oss ikke borti årsaken, om det er fordi man må opp tidlig, er kveldstrøtt, ikke orker full fest, må jobbe, eller hva som helst... Anonymkode: e407f...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mars #59 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du må gjerne gå tidlig, men si ifra når du kommer eller på forhånd hvorfor og at du går tidlig så de ikke tror det er fordi du syntes det var kjedelig. Anonymkode: 45c0f...520 Si fra? Om hva? I min verden og omgangskrets er det en selvfølge at man drar når man vil, uten at det er noe man må forhåndsvarsle eller forklare. Det var bare barneselskapene som hadde fastsatt og forventet sluttid, i voksen alder styrer den enkelte det selv. Hvis man er så selvopptatt at man ikke ser andre grunner til at noen drar tidlig enn at festen man har arrangert er kjedelig, er det på tide å rekalibrere virkelighetsoppfatningen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #60 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fatter ikke at folk kan legge seg kl 22. Livet ditt må da kun bestå av jobb og soving? Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, ikke for å hetse. Du opererer med barne-tider på søvn vil jeg tro. Anonymkode: e05b8...450 Ikke meg du siterer, men kan svare for meg selv. Etter år med søvnproblemer, der jeg innimellom knapt fikk sove i det hele tatt, har jeg lagt meg til en rytme som fagfolk mener jeg bør følge ganske strengt selv når jeg har fri. Jeg legger meg før 22 og står opp ca. 04.30. Uten masse oppvåkninger. Anonymkode: f5bf2...4b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå