AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #41 Skrevet 12. mars 2024 Stort sett Kiwi og Rema, de er nærmest oss uansett. Blir Meny hvis jeg skal ha noe spesielt derfra. Og en sjelden gang Coop Extra fordi den er på vei fra a til å. Anonymkode: 6535c...497
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #42 Skrevet 12. mars 2024 Oda, Meny, Rema 1000, Extra. Har alle dagligvarebutikker innen 3 km rekkevidde. Anonymkode: 053ef...b9d
Perelandra Skrevet 12. mars 2024 #43 Skrevet 12. mars 2024 Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette Perelandra, mod. 1
Ellah Skrevet 12. mars 2024 #44 Skrevet 12. mars 2024 Ukeshandler på Oda. Mangler vi noe mellom blir det somregel Rema eller Meny.
Bombasi Skrevet 12. mars 2024 #45 Skrevet 12. mars 2024 Jeg handler noen matvarer på Rema og noen på Extra. Pris-, kvalitet- og tilbudsavhengig. Tidligere handlet jeg ALT på Rema, men dette har blitt ca halvvert etter at de fjernet 10-på-10-listen min på Æ for å erstatte dette med totalt irrelevante tilbud på ting jeg ikke kjøper. 2
Kittykat Skrevet 12. mars 2024 #46 Skrevet 12. mars 2024 Jeg handler mest på Coop Obs! og Meny. Vi har et kjøpesenter i gåavstand (ca 3-5 min å gå). Vi handler også enkelte ganger på Rema 1000, Kiwi og Coop Extra, men det er sjeldent. Vi kjøper som oftest "merkevarer" i butikken, da vi føler at de smaker bedre enn butikkens eget billigere merke. Vi har også en innvandrerbutikk på kjøpesenteret, men jeg kan ikke si at frukt og grønt er av god kvalitet i den butikken. Det er gjerne litt billigere ja, men det er ikke bedre enn det som selges på Obs eller Meny, i min mening. Pluss at innvandrerbutikken har veldig lite utvalg når det gjelder frukt og grønt.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #47 Skrevet 12. mars 2024 Rema 1000 pga det er billig og er vår nærbutikk. Praktisk. Anonymkode: 97a81...2bb 1
Pawn Hearts Skrevet 12. mars 2024 #48 Skrevet 12. mars 2024 Her omkring har vi bare Coop Prix og Bunnpris. På førstnevnte handler jeg mest øl (jeg liker Pokal) og enkelte tilbudsvarer. Bunnpris er jevnt over mye billigere, og de har større utvalg. Av og til forundrer jeg meg over prispolitikken til Coop Prix. En av kupongene jeg har fått, gir meg avslag på gule epler. Med kupongen vil de koste 37,90/kg. Kiloprisen for de samme eplene på Bunnpris er 34,90 uten at de er på tilbud. Men på Coop får jeg jo en hel prosent i kjøpeutbytte, da. Jippi. Ellers irriterer det meg litt at en Grandis skal koste mindre enn en bunt bladpersille.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #49 Skrevet 12. mars 2024 Meny, det har jeg faktisk råd til. Anonymkode: 180b7...b80
Gjest Puzen Skrevet 12. mars 2024 #50 Skrevet 12. mars 2024 Veksler mellom Rema og Kiwi (sjekker alltid hva som er på tilbud og i 40%-50% disken 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #52 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 15.15): Jeg ser at Coop Xtra har videreført den lave prisen på Pizza Grandiosa. Kiwi hadde en plakat i den lokale butikken der jeg handler der det stod at tilbudet/kampanjen på 29,90 for Pizza Grandiosa varte til den 29. februar. Nå kjører de fortsatt den samme prisen på Grandis. Dette er vel ene og alene fordi Xtra viderførte denne prisen. Dette synes jeg er suspekt, og lurer på hvor mye avanse de store dagligvarekjedene egentlig har på de forskjellige varene. Kiwi har jo sin egen merkevare kalt "Eldorado", og en liten pizza med samme innhold som Grandiosa selges for akkurat samme pris (29 kroner omtrent).....Blir vi lurt? Finnes det noen reelle alternativer til disse store, dominante kjedene? Anonymkode: 15c3c...f3f 70% av tiden handler jeg på Kiwi kun fordi dem har en del 50% varer. Fyller opp fryseren med kjøttdeig og ting jeg måtte finne som vi spiser til halv pris. Kjøper også kun brød der til 50% som jeg fryser. Ellers handler jeg der det er tilbud. Har de tilbud på norvegia går jeg på Spar, har de tilbud på sjokolade på obs går jeg der, har de tilbud på light brus på Bunnpris går jeg der. Så utenom 50% varene på kiwi er det alt etter tilbud. Handler aldri på Meny,kun boller eller slikt bakst om vi har lyst på en dag. ☺ Anonymkode: 85220...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå