AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Lurer på hvor gammel hunden min må være for at jeg kan starte å ta den med på sykkelturer og skiturer. Har en bordercollie på 13 mnd. Vil prøve å begrense trekkingen til minst mulig selvsagt, men vet det blir vanskelig uten noe trekking, da ho er veldig gira. Hva tenker dere? Anonymkode: 4fdb3...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Jeg har gått på skitur med min DP på 8 mnd. Anonymkode: 5bd20...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars 2 år er en grei regel for en hund av den størrelsen (BC), og godt trent selvsagt. Anonymkode: 3088f...9fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 10. mars #4 Del Skrevet 10. mars Fra 12 mnd begynner jeg pent, korte økter i starten. Forutsetter selvfølgelig at hunden er i grei fysisk form fra før av. Også lurt å få rønget AD/HD før man trekker for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå