Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. februar 2006 #21 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Thief 3 - ikke skrekk, men det har en bane som er skumlere enn det skumleste spillet jeg noengang har spilt. Uansett er hele spillet genialt. Resident Evil 4 + et ekstra spill som bør testes: Fatal Frame II: Crimson Butterfly. Man veksler mellom å være to japanske tvillingjenter som jakter spøkelser med kamera. Eh.... sorry, så ikke før nå at det var *pc*-spill du søkte.... Thief finnes til PC, vet ikke med de to andre. Endret 10. februar 2006 av *Snart medlem*
Gjest Gutt24 Skrevet 10. februar 2006 #22 Skrevet 10. februar 2006 Finnes ett som heter Fear. Jeg har ikke spilt det, men det skremte vannet av en kamerat. ← Fear er skummelt, ja, men det er også et ganske rent skytespill..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå