Gå til innhold

Anbefal meg noen gode pc spill


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Har noen noen gode pc spill de kan anbefale? Jeg liker "skrekk" spill ala Alone in the Dark, 11th Hour osv. Det er viktig at det er spill hvor jeg må bruke hodet litt og ikke bare går og skyter på alt som rører seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrekk:

System Shock 1/2,

Thief 1,

Elvira 1(gammelt skrive/action spill :) Har ikke fått tak i det i det siste)

Phantasmagoria(litt dårlig amerikansk p.a.c. spill men morsomt bygd opp med historie og scener)

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phantasmagoria(litt dårlig amerikansk p.a.c. spill men morsomt bygd opp med historie og scener)

...

Er toern oppbygd på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silent Hill 4!

http://www.silenthill4.net/

Henry Townshend is living in South Ashfield, a town a day's drive away from Silent Hill, one day finds himself mysteriously locked in his own apartment. He cannot escape through either the windows or his front door, which has been chained shut from the inside. No one, not even people standing directly outside his front door, can hear him when he pounds on the door and cries for help. After five days of entrapment Henry finds a hole that has opened up in his bathroom wall. Armed only with a steel pipe that broke loose when the wall opened, he is about to venture into the hellish madness of Silent Hill.

http://en.wikipedia.org/wiki/Silent_Hill_4:_The_Room

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane
Civilization kan vel neppe sies å være et skrekk spill.

Nei, sier du det? ;)

Så at Hawkeye likte skrekk, men jeg må anbefale Civ allikevel - det er så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg holder meg unna - ellers blir huset enda mer bomba. :(

Sånn er det når du vil ha all makten i huset vettu :fy_fy::ler: Neida.

Når vi er innpå andre spill, anbefaler jeg igjen Final Fantasy VII. Er og blir det beste du får tak i, om kanskje ikke spillmessig. Ikke direkte skrekk men er veldig involverende. Er i tillegg til et spill en type blanding av opera og interaktiv film mener jeg. Musikken er en verdens sensasjon :)

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sier du det? ;)

Så at Hawkeye likte skrekk, men jeg må anbefale Civ allikevel - det er så bra!

Ops, den var jo ikke til meg. Tror alt er til meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm er ikke så mange av dem vil jeg tro. Kanskje System Shock 2. Det er litt gammelt men fortsatt en klassiker. Jeg syntest i hvertfall det var passe skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Fahrenheit være et alternativ?

Er en type adventure/actionspill dersom jeg husker rett. Har fått god kritikk.

"All over New York regular people are killing total strangers. The only link between the killings is that they all show the same ritual patterns."

Kan jo høres ut som om det er litt skrekk her da ;)

Endret av Persille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har spilt Fahrenheit. Kun på PS2 da. Men det finnes vel på pc også? Et nyskapende og meget bra spill, basert på å skremme litt ja. Selv om det ikke er så skremmende, så er det meget stemningsfullt og kjempebra laga. Bra historie i spillet. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kommende drømmefall kan være noe. Det er laget av funkom som er Norske. De har forøvrig laget Den lengste reisen og Anarchy Online også.

Her er en link til litt ny informasjon samt en video. Videoen er veldig stemningsfull.

http://gamer.no/video/pc/drommefall:_den_l...te_reisen/23355

Dette spillet skulle nok passe for både han og hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kommende drømmefall kan være noe. Det er laget av funkom som er Norske. De har forøvrig laget Den lengste reisen og Anarchy Online også.

Og "Den lengste reisen" kan absolutt anbefalles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...