Gå til innhold

Overnatting inne på Gardermoen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste tog er inne 00:47 i dag i hvert fall. Skien-Eidsvoll-toget. Går vel fra Oslo S 00:24 da tror jeg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må da være mye bedre å sove på hotellet, eller ta taxi dersom man bor på Østlandet. 

Anonymkode: 88c3f...f74

Taxi er dyrt, hotell er dyrt. Ingen offentlig transport på natta på Gardermoen. Noe det hadde vært behov for både ved tidlig avreise og sen ankomst. 

Anonymkode: 5a56b...217

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar…. 😀

Bor i Bergen, og må være på Gardermoen før klokka fire.
Tror nok det blir til at vi kjører øst over. Det høres alt for usikkert og komplisert ut. Særlig dette med sikkerhetskontrollen og åpningstider. 

Hadde vært annerledes om ting var åpent, og om vi kunne ordnet oss tilgang på liggestoler.

Har familie der borte, men ser ikke poenget i å be om en seng, eller ta hotellrom for den saks skyld når vi knapt har tid til å lukke øynene før vi må stå opp igjen. 

Anonymkode: 7b885...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takker for svar…. 😀

Bor i Bergen, og må være på Gardermoen før klokka fire.
Tror nok det blir til at vi kjører øst over. Det høres alt for usikkert og komplisert ut. Særlig dette med sikkerhetskontrollen og åpningstider. 

Hadde vært annerledes om ting var åpent, og om vi kunne ordnet oss tilgang på liggestoler.

Har familie der borte, men ser ikke poenget i å be om en seng, eller ta hotellrom for den saks skyld når vi knapt har tid til å lukke øynene før vi må stå opp igjen. 

Anonymkode: 7b885...c1d

Da hadde jeg reist tidligere fra Bergen og tatt inn på hotell på Gardermoen fra ettermiddagen av slik at jeg fikk noen timer med avslapning før avreise.

Anonymkode: 160fb...c71

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da hadde jeg reist tidligere fra Bergen og tatt inn på hotell på Gardermoen fra ettermiddagen av slik at jeg fikk noen timer med avslapning før avreise.

Anonymkode: 160fb...c71

Enig. Jeg har tatt fly på mange ugunstige tidspunkt, og min erfaring er at én time søvn er veldig mye bedre enn ingen søvn. Det er mye bedre å få en 3-4 timer med noenlunde ok søvn på et hotellrom på Gardermoen (i gangavstand, du har ikke lyst til å deale med transport kl 03:30) enn å kjøre hele natta.  

Anonymkode: eeaa4...5f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbrakte natta i en ganske god stol bak bakeren i ankomsthallen en gang flyet mitt var veldig forsinket og vi landet etter at det siste toget for natta hadde gått. Hadde ikke råd til taxi, så måtte vente til første morgentog gikk. Man skal vel egentlig ikke oppholde seg der, men ingen sa noe på at jeg satt der og halvsov noen timer.

Anonymkode: a0b1d...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tilbrakte natta i en ganske god stol bak bakeren i ankomsthallen en gang flyet mitt var veldig forsinket og vi landet etter at det siste toget for natta hadde gått. Hadde ikke råd til taxi, så måtte vente til første morgentog gikk. Man skal vel egentlig ikke oppholde seg der, men ingen sa noe på at jeg satt der og halvsov noen timer.

Anonymkode: a0b1d...653

Jo, man kan oppholde seg der, man har jo strengt tatt ikke noe valg så lenge kollektivtilbudet stoppes hele natta. Det er en god slump med forsinkede passasjerer der hver gang fly er forsinket, så synes flyplassen burde hatt et tilbud om transport for disse. 

Anonymkode: 5a56b...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...