AnonymBruker Skrevet 10. mars #21 Del Skrevet 10. mars Det er nok du som må ta initiativet, og som må gi uttrykk for hva du trenger av ham. Ta litt av den energien og kapasiteten han bruker på å være god svigerfar, bare krev den. Si at du kommer på besøk, eller må låne penger, eller at dere kan reise litt sammen eller gå en tur sammen eller booke bord på spisuteuka eller dele en pizza eller hva du kunne ønske. Du må vise at du er datteren/sønnen hans og kreve din "rett". Vise ditt gjennomtrengende ønske om at dere skal være sammen. Tvinge ham til og forstå gjennom ord og handling. Og funker ikke det, nei da kan det vel kanskje være det samme? Anonymkode: b5f96...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 11. mars #22 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 19.20): Hva er det du forventer av han? Anonymkode: 25cf7...ceb Sorry men.. Jeg er ikke ts asså. Men hva med fisketurer? Biltur. Gode råd. En klapp på skuldra. "Bra jobba stolt av deg." Sånne ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #23 Del Skrevet 11. mars Velkommen i klubben😌 Min far har alltid kjørt sitt eget løp. Han tror selv at han er en god far og en super bestefar. Jaja….. Jeg har bare resignert og lar ham tro det. Gidder ikke styre mer med ham og bruker heller tid med familien min Anonymkode: 24470...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #24 Del Skrevet 11. mars Min far har fått seg dame på sine eldre dager. Han er mye sammen med hennes familie og lite sammen med sine egne. Jeg tenker at det er hans tap. Barna er store nå og han er ikke en viktig figur i deres liv. Det er et valg han har tatt. Anonymkode: 05b73...189 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 11. mars #25 Del Skrevet 11. mars Vi velger dessverre ikke foreldrene våres. Det er ikke din feil at far din ikke har klart å være en far for deg. Du kan prøve å få kontakt og skape ett bånd med faren din, men det vil kreve en stor innsats fra din side. Har du lyst til det? Venner er familien du velger selv. Jeg tror du kan finne mye av det du lengter etter i vennskap med andre. Viktigst av alt tror jeg du kan finne mye av det du trenger og savner i deg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litle_my Skrevet 12. mars #26 Del Skrevet 12. mars . Anonym. skrev (På 9.3.2024 den 16.29): Jeg er veldig lei meg, det er veldig sårende. Han har kapasitet til å være ektemann, stepappa, svigerfar. Ja, slikt er sårende. Jeg hadde en slik far selv. Det som var enda verre for meg iallefall var at han heller ikke prioriterte mine barn, men heller tok med seg sine stebarnebarn på hytteturer og slikt. Mitt eneste råd er å ikke forvente NOE og ta alt av oppmerksomhet som en positiv overraskelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå