Mardina Skrevet 9. mars #61 Del Skrevet 9. mars "Pass dine egne saker" hadde jeg nok sagt... 😄 Jeg tar meg ikke nær av folk som sier sånne ting 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #62 Del Skrevet 9. mars Man skal da få kose seg selv om man ser ut som man gjør. Anonymkode: aa62f...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #63 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva jeg mener? Jo, du er tydelig overvektig og du trenger ikke enda mer tomme kalorier. Overvekt hos vår befolkning har ført til så mange livsstilsykdommer og det holder på å ta knekken på hele helsesystemet vårt. Kan du derfor ta litt ansvar og la vær å kjøpe all den dritten der? Anonymkode: a2d03...250 Hva er dette for noe å si? Ts skriver at hun vanligvis trener og spiser sunt, men skulle hun være ekstremt overvektig er det høyst sannsynlig snakk om en spiseforstyrrelse. Ville du sagt det samme til en med anoreksia? At de bare skal ta litt ansvar, og spise mer mat for å legge på seg? Eller skal en med bulimi bare ta litt ansvar og la vær å kaste opp maten etter å ha spist? Blir stadig overrasket her inne over menneskers manglende evne til å reflektere, se sammenhenger og ta andre sine perspektiv. Litt trist i grunn. Anonymkode: 7bdb8...491 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #64 Del Skrevet 9. mars Hadde sakt at nå kommer jeg hvertfall ikke til å dele med deg din frekkas. Men som noen andre nevner kan det hende han er dement. Anonymkode: 2e9f7...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #65 Del Skrevet 9. mars Er du sikker på at det var vondt ment, TS? Før i tiden var det ganske vanlig med varianter av "Du trenger vel ikke spise sukkertøy du som er så søt fra før av", og det var ment som et kompliment. Drittsekkoppførsel om han var slem mot deg, men det kan ha vært et klønete forsøk på kompliment. Anonymkode: 86f95...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #66 Del Skrevet 9. mars Trodde bare det var slanke mennesker som fikk oppmerksomhet 😏 Anonymkode: 9704e...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #67 Del Skrevet 9. mars «Pass på deg selv, for alt du vet er det ikke meg selv jeg kjøper til» evt «huff, vet du, jeg har selv en far med alvorlig demens, han er sånn som deg - sier mye rart, men jeg vet at dere ikke mener å være fæle, så du skal være glad det var meg du sa det til - for man kan lett bli slått ned av sånne kommentarer» Anonymkode: cc9f2...3a3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #68 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Mens du fylte oppi smågodt i en pose på matbutikken. "Trenger du virkelig å spise det der, sånn som du ser ut?" Dette skjedde meg akkurat nå, og jeg bare gråter og gråter her. Har mensen og blir ekstra følsom, skulle kose meg med litt smågodt. Spiser ellers sunt og trener mye. Jeg svarte "pass på deg selv". Dette var en eldre mann, rundt 60 kanskje. Ikke akkurat noen kjekkas. Og dere som skal kalle meg et troll trenger ikke kommentere. Dette skjedde og jeg er lei meg. Burde jeg sagt noe mer? Og er det flere som har opplevd noe lignende? De fleste hadde kanskje bare lagt dette bak seg men er ikke første gang jeg får stygge kommentarer fra menn, og er ekstra lei meg i dag Så jeg lurer bare på om jeg er sykt teit som griner over dette og om jeg burde sagt noe mer. Masse folk og kø så jeg ville ikke lage en scene heller. Anonymkode: cb70a...905 Hadde sett dumt på han og sagt at jeg regner med at du ikke har kone, og tar jeg feil så tenker jeg at hun kan ikke ha det lett stakkars! Anonymkode: 0e07d...bab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #69 Del Skrevet 9. mars HemmeligSpion skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om det å oppføre seg som en trassig treåring er veien å gå, akkurat. Det hadde fått meg til å føle meg mye bedre 😆 Anonymkode: b93de...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #70 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Mens du fylte oppi smågodt i en pose på matbutikken. "Trenger du virkelig å spise det der, sånn som du ser ut?" Dette skjedde meg akkurat nå, og jeg bare gråter og gråter her. Har mensen og blir ekstra følsom, skulle kose meg med litt smågodt. Spiser ellers sunt og trener mye. Jeg svarte "pass på deg selv". Dette var en eldre mann, rundt 60 kanskje. Ikke akkurat noen kjekkas. Og dere som skal kalle meg et troll trenger ikke kommentere. Dette skjedde og jeg er lei meg. Burde jeg sagt noe mer? Og er det flere som har opplevd noe lignende? De fleste hadde kanskje bare lagt dette bak seg men er ikke første gang jeg får stygge kommentarer fra menn, og er ekstra lei meg i dag Så jeg lurer bare på om jeg er sykt teit som griner over dette og om jeg burde sagt noe mer. Masse folk og kø så jeg ville ikke lage en scene heller. Anonymkode: cb70a...905 Hadde kikket skrått på han å sagt "jeg kan slanke meg, men hva får du gjort med utseende ditt?" Noen er bare ekstremt frekke, kanskje de har det så jævelig inni seg selv at de bare må spre den følelsen videre. Anonymkode: f389d...73f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #71 Del Skrevet 9. mars Vet ikke om det er mevnt, men tar en KG: Anmeld. Anonymkode: 93b6f...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #72 Del Skrevet 9. mars Neste gang: «talkin to me? I dont understand» så går du. Anonymkode: 5d39e...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 9. mars #73 Del Skrevet 9. mars Ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #74 Del Skrevet 9. mars "Trenger du virkelig å åpne munnen når det bare kommer drit ut?" Er alltid sånne svarkommentarer man kommer på i ettertid, men håper du kan trøste deg med at flertallet her er på ditt lag. Kos deg med smågodtet! Mannen kan ikke ha det godt med seg selv. Anonymkode: a6b06...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 9. mars #75 Del Skrevet 9. mars Jeg ville sagt "Jeg er feit, du er stygg, jeg kan slanke meg" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 9. mars #76 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om det er mevnt, men tar en KG: Anmeld. Anonymkode: 93b6f...921 Er det det som er løsningforslaget nr. 2 om nr. 1 "Skill deg!" ikke er anvendbart? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #77 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva jeg mener? Jo, du er tydelig overvektig og du trenger ikke enda mer tomme kalorier. Overvekt hos vår befolkning har ført til så mange livsstilsykdommer og det holder på å ta knekken på hele helsesystemet vårt. Kan du derfor ta litt ansvar og la vær å kjøpe all den dritten der? Anonymkode: a2d03...250 Du må virkelig ta et alvorsord med dine foreldre for de har tydeligvis bommet fullstendig med oppdragelsen av deg. Anonymkode: 775fa...672 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #78 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mens du fylte oppi smågodt i en pose på matbutikken. "Trenger du virkelig å spise det der, sånn som du ser ut?" Dette skjedde meg akkurat nå, og jeg bare gråter og gråter her. Har mensen og blir ekstra følsom, skulle kose meg med litt smågodt. Spiser ellers sunt og trener mye. Jeg svarte "pass på deg selv". Dette var en eldre mann, rundt 60 kanskje. Ikke akkurat noen kjekkas. Og dere som skal kalle meg et troll trenger ikke kommentere. Dette skjedde og jeg er lei meg. Burde jeg sagt noe mer? Og er det flere som har opplevd noe lignende? De fleste hadde kanskje bare lagt dette bak seg men er ikke første gang jeg får stygge kommentarer fra menn, og er ekstra lei meg i dag Så jeg lurer bare på om jeg er sykt teit som griner over dette og om jeg burde sagt noe mer. Masse folk og kø så jeg ville ikke lage en scene heller. Anonymkode: cb70a...905 Ikke ta dette til deg TS, mange eldre menn i butikken er faktisk bare drittsekker!! Hilsen butikkansatt Var det meg, hadde jeg sagt "Jeg kan alltids gå ned i vekt om jeg ønsker det, det ansiktet ditt får ingen gjort noe med." Eller noe sånt. Anonymkode: 37db9...01a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #79 Del Skrevet 9. mars Drit i han! For er sosialt tilbakestående menneske! Jeg hadde blitt RASENDE, jeg har et skikkelig temperament. Og jeg hadde skjelt han ut etter alle kunstens regler. Jeg hadde gitt blanke i om jeg hadde laget en scene, han skulle virkelig vært flau når jeg hadde vært ferdig med han. Dette hadde gjort meg så infernalsk forbannet! Anonymkode: a33ac...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #80 Del Skrevet 9. mars "Er du sikker på at du burde være ute blandt folk, slik som du ser ut?" Anonymkode: 25918...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå