Gå til innhold

Hva hadde du svart hvis noen sa dette til deg på butikken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

What?!
Jeg tror jeg hadde ringt politiet og spurt hva jeg kunne gjøre.

Anonymkode: c19f3...b4c

Politiet faktisk.......og hva skulle du si til dem? 

"Mannen var dum mot meg, dere må komme å kjefte på ham " 

Først er det en voksen, kanskje frontallapp dement mann som slenger litt med kjeften, og så ler politiet av deg og legger på.

Anonymkode: 23588...d37

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vile selvsagt ikke gidde å svare på noe sånt. Bare smilt skjevt.

Anonymkode: c2bdd...066

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg hadde svart. Sannsynligvis ingenting. Og tror det gjelder de fleste, egentlig. At mange i denne tråden mener de hadde smilt og kommet med zen-kommentarer er lite troverdig.

Det jeg ØNSKER at jeg hadde svart er at jeg klikket fullstendig, kastet smågodtet mitt på ham mens jeg skrek som en gal person, for alle de gangene folk har tråkket på meg, såret meg, vært voldelige mot meg, de hardeste smågodtebitene jeg fant midt i trynet hans.

Trøst deg med det, ts. Veldig få av oss hadde verken svart eller gjort noe, vi hadde bare blitt lei oss. Sånn som du. Men han er idioten, det er vi alle enige om. 

Anonymkode: b93de...c54

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spurt hvorfor vedkommende antok at jeg hadde tenkt å spise alt selv. For alt en tilfeldig forbipasserende vet, kan jeg handle inn til barneselskap e.l.

Anonymkode: 06257...fc9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mens du fylte oppi smågodt i en pose på matbutikken. "Trenger du virkelig å spise det der, sånn som du ser ut?" 

Dette skjedde meg akkurat nå, og jeg bare gråter og gråter her. Har mensen og blir ekstra følsom, skulle kose meg med litt smågodt. Spiser ellers sunt og trener mye. Jeg svarte "pass på deg selv". Dette var en eldre mann, rundt 60 kanskje. Ikke akkurat noen kjekkas. 

Og dere som skal kalle meg et troll trenger ikke kommentere. Dette skjedde og jeg er lei meg. Burde jeg sagt noe mer? Og er det flere som har opplevd noe lignende? 

De fleste hadde kanskje bare lagt dette bak seg men er ikke første gang jeg får stygge kommentarer fra menn, og er ekstra lei meg i dag :( Så jeg lurer bare på om jeg er sykt teit som griner over dette og om jeg burde sagt noe mer. Masse folk og kø så jeg ville ikke lage en scene heller. 

Anonymkode: cb70a...905

Kill them with kindness. Folk blir helt satt ut av det. Et eksempel: Takk for at du bryr deg. Håper du har folk som bryr seg om deg også. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd det og jeg er nå ganske stor selv. Jeg hadde antagelig begynt å le av han. Heldigvis preller sånne ting av meg, da jeg ikke er opptatt av hva fremmede ukjente mennesker mener om meg. Jeg tenker dette sier mye mer om han enn om deg. 

Anonymkode: 6b3de...36d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mens du fylte oppi smågodt i en pose på matbutikken. "Trenger du virkelig å spise det der, sånn som du ser ut?" 

Dette skjedde meg akkurat nå, og jeg bare gråter og gråter her. Har mensen og blir ekstra følsom, skulle kose meg med litt smågodt. Spiser ellers sunt og trener mye. Jeg svarte "pass på deg selv". Dette var en eldre mann, rundt 60 kanskje. Ikke akkurat noen kjekkas. 

Og dere som skal kalle meg et troll trenger ikke kommentere. Dette skjedde og jeg er lei meg. Burde jeg sagt noe mer? Og er det flere som har opplevd noe lignende? 

De fleste hadde kanskje bare lagt dette bak seg men er ikke første gang jeg får stygge kommentarer fra menn, og er ekstra lei meg i dag :( Så jeg lurer bare på om jeg er sykt teit som griner over dette og om jeg burde sagt noe mer. Masse folk og kø så jeg ville ikke lage en scene heller. 

Fy faen for en idiot. Hadde sagt : Har du sett deg selv i speilet i det siste? Så hadde jeg påpekt at det ikke er greit å rakke ned på andre, bare fordi han selv har dårlig selvbilde å må trykke andre ned for å føle seg bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" ja, det trenger jeg" , hadde jeg svart og så hadde jeg gått videre. Jeg lar ikke kommentarer fra ukjent få fram det verste i meg som mange andre her gjør. Hvorfor i alle dager er det en god ide og falle ned på den andre sitt nivå? DET har jeg aldri forstått. 

Anonymkode: 04084...24f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg hadde tenkt at vedkommende sikkert var hjerneskadd eller noe. Normale oppegående mennesker sier ikke sånt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt han dra til helvete 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hæ har hørt det jeg også, tok det som en spøk,  tatt i betrakning hvem som sa det, så bare lo av det 

Anonymkode: 7ff33...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde svart at jeg har 8 unger som skal dele det 😅

Anonymkode: 5fab3...23e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hadde bare start å le, å sakt jeg ser du spiser godt selv 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (35 minutter siden):

Jeg må ærlig si at jeg nok hadde blitt så satt ut at jeg ikke hadde sagt noe. Enten det eller det hadde lyst rødt. 

Sender deg en klem, for jeg tror du trenger det 💚

Hva i alle dager kan en si: «nei jeg trenger ikke det, men jeg har både lyst og lov». 
Tror det hadde blitt noe så enkelt, evt hevet på, «og det gjør ikke deg noe». 

Husk at han her kjenner deg ikke. For han er du bare en tilfeldig som han slengte med leppa til. Helt unødvendig, men også helt tilfeldig. Det er ikke noe med deg personlig. Fattig trøst da 💚

Hadde det lyst rødt på nasjonalt nivå, eller på lokalt ?...

Hvis vedkommende hadde sagt det var greit å knulle deg under tvang, slå deg , banke deg og så videre...bare fordi du var kvinne?.....Dette er hverdagen for veldig mange damer i Øst-Europa, Kina, Afrika osv....Bare lurer...

Anonymkode: fc168...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Aner ikke hva jeg hadde svart. Sannsynligvis ingenting. Og tror det gjelder de fleste, egentlig. At mange i denne tråden mener de hadde smilt og kommet med zen-kommentarer er lite troverdig.

Det jeg ØNSKER at jeg hadde svart er at jeg klikket fullstendig, kastet smågodtet mitt på ham mens jeg skrek som en gal person, for alle de gangene folk har tråkket på meg, såret meg, vært voldelige mot meg, de hardeste smågodtebitene jeg fant midt i trynet hans.

Trøst deg med det, ts. Veldig få av oss hadde verken svart eller gjort noe, vi hadde bare blitt lei oss. Sånn som du. Men han er idioten, det er vi alle enige om. 

Anonymkode: b93de...c54

Jeg vet ikke om det å oppføre seg som en trassig treåring er veien å gå, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å svare stygge kommentarer med «Hva mener du?» «Kan du forklare meg litt bedre hva du mente nå?» rett og slett for da må de stå litt mer til ansvar for uttalelsene sine. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde det lyst rødt på nasjonalt nivå, eller på lokalt ?...

Hvis vedkommende hadde sagt det var greit å knulle deg under tvang, slå deg , banke deg og så videre...bare fordi du var kvinne?.....Dette er hverdagen for veldig mange damer i Øst-Europa, Kina, Afrika osv....Bare lurer...

Anonymkode: fc168...206

Jeg tenker hos meg selv selvsagt. Resten skjønner jeg ikke helt hva har med tråden å gjøre. Det er mye groteskt behandling av ulike mennesker over hele verden. Det skal selvsagt ikke skje. Hadde noen sagt noe sånt til meg på en butikk som denne tråden handler om hadde jeg mest sannsynlig tenkt de slet psykisk og vært forsiktig ut døren just in case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert blitt så satt ut i situasjonen, at jeg hadde sagt noe sånt som deg. Også hadde jeg kommet på masse andre ting jeg heller burde sagt når jeg hadde fått summet meg litt, og blitt irritert fordi jeg ikke kom på det tidligere. 

For en idiot av en mann, ts. Jeg skjønner at du ble lei deg, det hadde nok jeg også blitt. Men det er han som er dust, ikke du ts. For en stygg og ekkel oppførsel han har, og jeg håper du klarer å legge det fra deg. Han er ikke verdt dine tårer og tristhet. 

Anonymkode: 7bdb8...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du stor?

Anonymkode: a2d03...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (10 minutter siden):

Jeg har begynt å svare stygge kommentarer med «Hva mener du?» «Kan du forklare meg litt bedre hva du mente nå?» rett og slett for da må de stå litt mer til ansvar for uttalelsene sine. 

Hva jeg mener? Jo, du er tydelig overvektig og du trenger ikke enda mer tomme kalorier. Overvekt hos vår befolkning har ført til så mange livsstilsykdommer og det holder på å ta knekken på hele helsesystemet vårt. Kan du derfor ta litt ansvar og la vær å kjøpe all den dritten der?

Anonymkode: a2d03...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...