AnonymBruker Skrevet 10. mars #41 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor velger dere å kaste pengene ut av vinduet når det bare betales egenandel i det offentlige? Anonymkode: 32158...ff0 Enten har man brukt opp alle offentlige forsøk eller så kvalifiserer man ikke til offentlige forsøk. Jeg er i siste kategori og måtte gå rett på privat fordi mannen min og jeg ikke bor på samme sted på grunn av jobb. Anonymkode: 2dff1...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #42 Del Skrevet 10. mars 20 hours ago, AnonymBruker said: Er det billigere i Sverige eller Danmark? Anonymkode: 32158...ff0 Danmark er i alle fall ikke billigere nå pga kronekursen. Med reise til Sverige vil jeg ikke tro man kan spare så mye der heller. Har dere mulighet til å kjøpe 3-pakk for neste forsøk? Det blir så mye press når man bare har en sjanse. Vi kjøpte 3-pakk og det var så enormt nervepirrende. Det ble 4 egg ut og 3 falt fra første døgn. Ble attpåtil overstimulert, noe ingen trodde var mulig på 4 egg. Anonymkode: a98d7...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå