pusepus Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Jeg gikk på keto diett for noen år siden å det gikk veldig bra. I fjord så jeg at jeg hadde lagt på meg litt å startet på en runde til. Jeg holdt meg unna alt i spiste omtrent 0 karbohydrater å magen var tom. Jeg fant ut at monster white hadde 5 karbohydrater å hev i meg en boks. Jeg måtte på do rett etter jeg bæsjet rett ned i doen men det var faktisk bæsj på både rumpe baller og oppå dass lokket . Ikke spør hvodan det er mulig men det spruta godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars #2 Del Skrevet 9. mars Og/å er brukt feil, dessuten heter det i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mars #3 Del Skrevet 9. mars Jeg hadde diaré i går. Tror jeg spiste en litt dårlig thai curry. 😔🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars #4 Del Skrevet 9. mars Lurven skrev (9 minutter siden): Og/å er brukt feil, dessuten heter det i fjor 👍Og rumpeballer i ETT ord. Orker ikke rumper som baller på seg ass😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars #5 Del Skrevet 9. mars Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): 👍Og rumpeballer i ETT ord. Orker ikke rumper som baller på seg ass😳 Nei fysj. Dasslokket er vel også et ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mars #6 Del Skrevet 9. mars (endret) . Endret 25. mars av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. mars #7 Del Skrevet 9. mars (endret) Feil tråd Endret 9. mars av Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå