AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Del Skrevet 8. mars Dere som er venner med exer? Har dere noe seksuelt forhold, og er dere sammen med en ny? Godtar den nye venskapet ditt med exen? Selv har jeg sporadisk kontakt m exen. Mest på tlf.. typen liker ikke dette og det blir mye sjalusi. Anonymkode: 2217a...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Del Skrevet 8. mars Dere som er venner med exer? Har dere noe seksuelt forhold, og er dere sammen med en ny? Godtar den nye venskapet ditt med exen? Selv har jeg sporadisk kontakt m exen. Mest på tlf.. typen liker ikke dette og det blir mye sjalusi. Anonymkode: abd4d...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars Overhodet ikke noe sexuellt forhold, hadde ikke falt noen av oss inn tror jeg. Jeg er glad i min ex som venn. Da jeg traff min nye kjæreste var jeg åpen om det i fra starten, slik at han visste hva han hadde å forholde seg til der. Dette har gått veldig fint uten sjalusi, nå snakker de også godt sammen. Anonymkode: 9e614...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dere som er venner med exer? Har dere noe seksuelt forhold, og er dere sammen med en ny? Godtar den nye venskapet ditt med exen? Selv har jeg sporadisk kontakt m exen. Mest på tlf.. typen liker ikke dette og det blir mye sjalusi. Anonymkode: abd4d...4bd Skjønner typen din. Anonymkode: 41e16...c45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars Jeg har kontakt med min, egentlig siden jeg ikke blir kvitt mennesket 🙈 men ja han vil ha sex å sier det en gang i uka å aner ikke hvordan jeg skal få det til å slutte. Jeg ligger ikke med han, treffer han ikke heller. Hadde jeg hatt type så måtte jeg bare sagt ifra men jeg hadde håpet at han ville gi opp, får er utrolig tungvindt... Anonymkode: de5fd...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har kontakt med min, egentlig siden jeg ikke blir kvitt mennesket 🙈 men ja han vil ha sex å sier det en gang i uka å aner ikke hvordan jeg skal få det til å slutte. Jeg ligger ikke med han, treffer han ikke heller. Hadde jeg hatt type så måtte jeg bare sagt ifra men jeg hadde håpet at han ville gi opp, får er utrolig tungvindt... Anonymkode: de5fd...2ec Huff da Anonymkode: abd4d...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Del Skrevet 8. mars Nei har ingen seksuelt forhold med eksen. Det hadde vi knapt noen gang.Selv om det ble ett barn en gang i tiden. Anonymkode: 5a32d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars Jeg pleier å ha yngste datteren til eksen på helgebesøk. Hun er venninne med døtrene mine. Og de har jo dessuten en felles storebror. Nei. Jeg ligger virkelig ikke med min eks. Det har jeg ikke gjort på 20 år. 🤣 Men vi er gode venner. Han er mer som en bror enn en eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #9 Del Skrevet 8. mars 8 hours ago, AnonymBruker said: Dere som er venner med exer? Har dere noe seksuelt forhold, og er dere sammen med en ny? Godtar den nye venskapet ditt med exen? Selv har jeg sporadisk kontakt m exen. Mest på tlf.. typen liker ikke dette og det blir mye sjalusi. Anonymkode: 2217a...7b6 Man er ikke venn med eksen. En eks er en eks. Altfor mange som går og drar på gamle ekser.... Venn med eks = rødt flagg ! Anonymkode: 759f7...195 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Del Skrevet 8. mars Absolutt ikke venner med noen av de. Blir respektløs mot fremtidig kjæreste Anonymkode: 15c38...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 8. mars #11 Del Skrevet 8. mars To tråder slått sammen. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Del Skrevet 8. mars 4 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt ikke venner med noen av de. Blir respektløs mot fremtidig kjæreste Anonymkode: 15c38...5bf Problemet hos mange er at de har unger med eksene i hytt og pine. Om man ikke har barn med eksen syns jeg man skal holde avstand av respekt for nåværende kjæreste. Anonymkode: bbccc...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #13 Del Skrevet 8. mars Vi er venner, og jeg har ikke sex med venner... Han har hatt samboer det siste året, og jeg er i nytt forhold nå . Jeg hjalp dem med flyttelass når han flytta sammen med henne. Jeg kommer godt overens med samboeren hans, han kommer godt overens med typen min. Jeg og eksen møtes ett par ganger i måneden pga hobby, våre nye partnere er ikke like interessert i det, men de er alltid velkommen og er med iblant. Anonymkode: d2aae...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå