Gå til innhold

Gratulerer med kvinnedagen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IMG_2951.png

Anonymkode: 53db2...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Menn tåler ingenting

Anonymkode: 7ad70...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

IMG_2951.png

Anonymkode: 53db2...ad3

Dette er litt av problemet med feminisme Det kan bety svært mye forskjellig. For min del betyr feminisme at Hamas gir fra seg gislene som både er menn og kvinner.  ALLE lidelsene man ser nå på Gaza og i Israel hadde vært borte om ikke Hamas tok gislene.  Det er fakta. 

Anonymkode: d95dc...6cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (13 timer siden):

Kampen er over og dere vant.

Nå løses alle problemer i samfunnet med mer offentlig pengebruk og samarbeid mellom foreldre, foresatte, kommunen, politiet og staten, alle møtes og hekler og koseprater.

Ja, for alt var så mye bedre da alt dette ble løst ved vold og da du kunne denge kjerringa uten konsekvenser. Alle var sikker mye mer lykkelig da.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (29 minutter siden):

Ja, for alt var så mye bedre da alt dette ble løst ved vold og da du kunne denge kjerringa uten konsekvenser. Alle var sikker mye mer lykkelig da.

Ikke undervurder meg og tillegg meg meninger og adferdsmønstre jeg ikke har er du snill.

Poenget var at ingenting løses lenger. Dess mer samfunnet feminiseres dess dårligere blir det. 

Verdens største offentlige sektor stort sett bestående av kvinner har gitt oss en elendig skole, en elendig eldreomsorg og et elendig helsevesen.

Ikke en gang kjerneoppgavene klarer verdens desidert dyreste feminiserte offentlige sektor å sørge for..

Og det absurde i det hele er at uten oljen hadde den avviklingen av samfunnet som foregår nå ikke skjedd. Heldigvis forsvinner de inntektene ila av kort tid og forhåpentligvis før feministene får gjort ennå mer skade på samfunnet vårt.

Endret av TomSawyer
Manglet et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Ikke undervurder meg og tillegg meg meninger og adferdsmønstre jeg ikke har er du snill.

Poenget var at ingenting løses lenger. Dess mer samfunnet feminiseres dess dårligere blir det. 

Verdens største offentlige sektor stort sett bestående av kvinner har gitt oss en elendig skole, en elendig eldreomsorg og et elendig helsevesen.

Ikke en gang kjerneoppgavene klarer verdens desidert dyreste feminiserte offentlige sektor å sørge for..

Og det absurde i det hele er at uten oljen hadde den avviklingen av samfunnet som foregår nå skjedd. Heldigvis forsvinner de inntektene ila av kort tid og forhåpentligvis før feministene får gjort ennå mer skade på samfunnet vårt.

Da utfordrer jeg deg og andre menn til å utdanne dere til lærere, sykepleiere og andre som evner å påvirke dette. Men dere vil ikke. Dere vil være sjefer og ha de kule, godt betalte jobbene. Tidligere har det vært flest mannlige lærere. Da kvinnene kom inn i yrket, ble lønna dårligere. Fordi menn ikke lenger anså yrket som "kult nok". Dere har ødelagt for dere selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Da utfordrer jeg deg og andre menn til å utdanne dere til lærere, sykepleiere og andre som evner å påvirke dette. Men dere vil ikke. Dere vil være sjefer og ha de kule, godt betalte jobbene. Tidligere har det vært flest mannlige lærere. Da kvinnene kom inn i yrket, ble lønna dårligere. Fordi menn ikke lenger anså yrket som "kult nok". Dere har ødelagt for dere selv.

 

Jo da, at småskolen har stort sett bare kvinnelige lærere er en katastrofe for hele generasjoner av gutter.

Skoledagen spesialsys for å passe jenter så bør ikke sjokkere noen at fler og fler gutter faller utenfor og går fullstendig lei av skole..

Og du mener altså at det bare er en naturlig konsekvens av at menn ikke velger å bli lærere lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (29 minutter siden):

Ikke undervurder meg og tillegg meg meninger og adferdsmønstre jeg ikke har er du snill.

Poenget var at ingenting løses lenger. Dess mer samfunnet feminiseres dess dårligere blir det. 

Verdens største offentlige sektor stort sett bestående av kvinner har gitt oss en elendig skole, en elendig eldreomsorg og et elendig helsevesen.

Ikke en gang kjerneoppgavene klarer verdens desidert dyreste feminiserte offentlige sektor å sørge for..

Og det absurde i det hele er at uten oljen hadde den avviklingen av samfunnet som foregår nå ikke skjedd. Heldigvis forsvinner de inntektene ila av kort tid og forhåpentligvis før feministene får gjort ennå mer skade på samfunnet vårt.

Nå er det vel ikke de ansatte som bestemmer hvordan skoler og helsevesen skal styres, men lederne. Hvem har vært ledere? Det er jo menn? 

Anonymkode: 7c738...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nå er det vel ikke de ansatte som bestemmer hvordan skoler og helsevesen skal styres, men lederne. Hvem har vært ledere? Det er jo menn? 

Anonymkode: 7c738...ff4

Ja før i tiden var lederne menn.

I dag heter helseministeren Ingvild Kjerkol og kunnskapsministeren Kari Nessa Nordtun, men jeg har absolutt ingen ting imot kvinner.. bare de negative sidene av feminismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende holdninger fra ekstremisten Per Willy Amundsen, men forsåvidt en gavepakke hva gjelder å tydeliggjøre hvordan kvinnefiendlige holdninger fortsatt eksisterer i samfunnet. Slike uttalelser og tankesett bidrar jo med ingenting annet splittelse på tvers av kjønn. Hva med å heller tydeliggjøre hva menn trenger enn å trykke ned og legge skylda på kvinner for at noen menn ikke klarer seg like bra:

 

IMG_2913.jpeg

Anonymkode: cec40...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

IMG_2951.png

Anonymkode: 53db2...ad3

Ikke faen. 
Tenk at kvinner som ville markere støtte til israelske kvinner som AS WE SPEAK blir holdt fanget og mest sannsynlig blir brukt som sexslaver, ble fysisk nektet, og truet ut av 8-mars-toget. 
Har bare en ting å si; Møkkafolk. 

Endret av Bacteria
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er litt av problemet med feminisme Det kan bety svært mye forskjellig. For min del betyr feminisme at Hamas gir fra seg gislene som både er menn og kvinner.  ALLE lidelsene man ser nå på Gaza og i Israel hadde vært borte om ikke Hamas tok gislene.  Det er fakta. 

Anonymkode: d95dc...6cc

Enig. Gidder ikke å være anonym engang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bacteria said:

Enig. Gidder ikke å være anonym engang. 

Meg du siterte. 

16 minutter siden, Bacteria said:

Ikke faen. 
Tenk at kvinner som ville markere støtte til israelske kvinner som AS WE SPEAK blir holdt fanget og mest sannsynlig blir brukt som sexslaver, ble fysisk nektet, og truet ut av 8-mars-toget. 
Har bare en ting å si; Møkkafolk. 

Kan legge til at det var lov å gå i tog for palestinske kvinner. Det var kun israelske kvinner det ikke var lov å gå i tog for. Så det er ikke slik at de som støttet israelske kvinner ble nektet fordi 8.marskomitten og palestinavennene ønsket et ikke polariserende tog. De nektet støtte til israelske kvinner fordi de synes det er helt greit at israelske kvinner blir holdt som gisler og sexslaver. 

Kan legge til at også mennene som er tatt til gisler av Hamas er en kvinnesak. Disse mennene er ferdre, ektemenn, sønner, brødre, osv til kvinner. Klart det er en kvinnesak at kvinner skal få sønnene sine, ektemennene sine, osv hjem! 

Som sagt feminisme er et svært hult begrep.  Enormt mange feminister mener det er helt greit at kvinner blir holdt som sexslaver så lenge det er snakk om israelske/jødiske kvinner. Jeg slang på jødiske for selv om jødehaterne gjerne vil late som om de skiller mellom Israel og jøder så er det ikke de muslimske israelske kvinnene som blir holdt som sexslaver, det er de jødiske. 

 

Anonymkode: d95dc...6cc

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (23 timer siden):

Denne dagen er like aktuell å feire i Norge i dag som 1. mai. Altså utdatert.

Tenker vi sier det er du som er utdatert jeg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Meg du siterte. 

Kan legge til at det var lov å gå i tog for palestinske kvinner. Det var kun israelske kvinner det ikke var lov å gå i tog for. Så det er ikke slik at de som støttet israelske kvinner ble nektet fordi 8.marskomitten og palestinavennene ønsket et ikke polariserende tog. De nektet støtte til israelske kvinner fordi de synes det er helt greit at israelske kvinner blir holdt som gisler og sexslaver. 

Kan legge til at også mennene som er tatt til gisler av Hamas er en kvinnesak. Disse mennene er ferdre, ektemenn, sønner, brødre, osv til kvinner. Klart det er en kvinnesak at kvinner skal få sønnene sine, ektemennene sine, osv hjem! 

Som sagt feminisme er et svært hult begrep.  Enormt mange feminister mener det er helt greit at kvinner blir holdt som sexslaver så lenge det er snakk om israelske/jødiske kvinner. Jeg slang på jødiske for selv om jødehaterne gjerne vil late som om de skiller mellom Israel og jøder så er det ikke de muslimske israelske kvinnene som blir holdt som sexslaver, det er de jødiske. 

 

Anonymkode: d95dc...6cc

Populært å si at Israel er apartheidstat. Men her ser vi et eksempel på ekte apartheid, for ikke å si jødehat. 
Det er så skammelig at jeg mangler ord. Verden er snudd opp/ned, og på vranga. 
Er dette liksom greit? Er det greit at unge kvinner holdes av Hamas? Eller «sivile» palestinere for den saks skyld?

🤮

Tom FN kom nylig med en rapport ang de seksuelle uhyrlighetene 7/10. Men den snakker vi ikke om. Neida

Det som slo meg når jeg satte meg inn i det som ble gjort 7/10, er at islamistene er helt besatt av sex. Hvis man kan kalle det sex da. Slik ligner de på erkekonservative kristne, de er f*** meg også helt sexbesatte. 

Og hvis noen kommer med den der; «jeg har ikke noe imot jøder, bare zzzionister… hører jeg det der en gang til…

JO DU ER MOT JØDER.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit å nekte dem inngang, mener jeg. Skjønner ikke hva det har med kvinnekamp å gjøre. Det jeg dog reagerer på er hvorfor det var så mange bannere for Ukraina og Palestina. Det vanner ut kvinnekampen. Hvorfor handler denne dagen om alt mulig annet, plutselig? Jeg så toget og tenkte nesten ikke på kvinner i det hele tatt. Alt annet tok fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (4 minutter siden):

Helt greit å nekte dem inngang, mener jeg. Skjønner ikke hva det har med kvinnekamp å gjøre. Det jeg dog reagerer på er hvorfor det var så mange bannere for Ukraina og Palestina. Det vanner ut kvinnekampen. Hvorfor handler denne dagen om alt mulig annet, plutselig? Jeg så toget og tenkte nesten ikke på kvinner i det hele tatt. Alt annet tok fokus.

Du skjønner ikke hva voldtatte kvinner har med kvinnekamp å gjøre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men å veive med flagget til Israel er litt mal-apropo. De har veldig tydelig brukt kvinnedagen for å belyse sin politiske sak. Denne dagen burde ikke handle om Israel mot Palestina.

Anonymkode: 64712...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men å veive med flagget til Israel er litt mal-apropo. De har veldig tydelig brukt kvinnedagen for å belyse sin politiske sak. Denne dagen burde ikke handle om Israel mot Palestina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...