AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars Er det nokon som veit kvar ein kan finna gode bøker om Taylor Swift? Eg har spurt i bokhandelen, men dei hadde ikkje noko på nynorsk. Anonymkode: 68fad...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er det nokon som veit kvar ein kan finna gode bøker om Taylor Swift? Eg har spurt i bokhandelen, men dei hadde ikkje noko på nynorsk. Anonymkode: 68fad...b07 Sjelden de oversetter biografier til nynorsk Anonymkode: bf1ae...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. mars #3 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det nokon som veit kvar ein kan finna gode bøker om Taylor Swift? Eg har spurt i bokhandelen, men dei hadde ikkje noko på nynorsk. Anonymkode: 68fad...b07 1. Jeg tror det er vanskelig å finne gode bøker om Taylor Swift. 2. Jeg tror det er umulig å finne gode bøker om Taylor Swift på nynorsk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars 23 hours ago, Mezzosoprena said: 1. Jeg tror det er vanskelig å finne gode bøker om Taylor Swift. 2. Jeg tror det er umulig å finne gode bøker om Taylor Swift på nynorsk. Det har vorte skrive gode biografiar om mange andre kjende musikarar, så det ville vera rart om ein ikkje også klarte å skriva noko om Taylor Swift som held ein viss språkleg kvalitet. Men du har nok rett i at dette ikkje er å få tak i på nynorsk; det viser berre at Jon Fosse er kultur, medan Taylor Swift og moderne pop er kommersiell ikkje-kultur. Anonymkode: 68fad...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Kven er denne Teilor Swift? Anonymkode: 4d48e...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 21.58): Det har vorte skrive gode biografiar om mange andre kjende musikarar, så det ville vera rart om ein ikkje også klarte å skriva noko om Taylor Swift som held ein viss språkleg kvalitet. Men du har nok rett i at dette ikkje er å få tak i på nynorsk; det viser berre at Jon Fosse er kultur, medan Taylor Swift og moderne pop er kommersiell ikkje-kultur. Anonymkode: 68fad...b07 Derfor du kun finner dette på bokmål, nynorsk er ikke kvalitet. Nynorsk er en krampetrekning på overtid, som burde vært kuttet i skolen for lengst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 21.58): Det har vorte skrive gode biografiar om mange andre kjende musikarar, så det ville vera rart om ein ikkje også klarte å skriva noko om Taylor Swift som held ein viss språkleg kvalitet. Men du har nok rett i at dette ikkje er å få tak i på nynorsk; det viser berre at Jon Fosse er kultur, medan Taylor Swift og moderne pop er kommersiell ikkje-kultur. Anonymkode: 68fad...b07 Kan du nevne EN god biografi om en nålevende 34-åring? Det kommer ikke ut så mange biografier om unge mennesker, og ekstremt få gode biografer om unge mennesker, men hvis Swift klarer å holde på populariteten, og du venter 30-40 år, får du nok den biografien du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars 4 hours ago, AnonymBruker said: Kven er denne Teilor Swift? Anonymkode: 4d48e...f8b Eg trur at ho er ei kvinne som identifiserer seg som kvinne. Anonymkode: 68fad...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 13. mars #9 Del Skrevet 13. mars 8 hours ago, AnonymBruker said: Kven er denne Teilor Swift? Anonymkode: 4d48e...f8b En syngedame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #10 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 21.58): Det har vorte skrive gode biografiar om mange andre kjende musikarar, så det ville vera rart om ein ikkje også klarte å skriva noko om Taylor Swift som held ein viss språkleg kvalitet. Men du har nok rett i at dette ikkje er å få tak i på nynorsk; det viser berre at Jon Fosse er kultur, medan Taylor Swift og moderne pop er kommersiell ikkje-kultur. Anonymkode: 68fad...b07 Du skriver btw på dialekt, ikke nynorsk. Anonymkode: 86dab...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 21.48): Eg trur at ho er ei kvinne som identifiserer seg som kvinne. Anonymkode: 68fad...b07 Ok, då er det vel typisk kommersielt kattejammer. Anonymkode: 4d48e...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars Tror ikke du finner noe på bokmål heller, men det finnes mange bøker på engelsk. Anonymkode: cc159...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars On 3/13/2024 at 2:45 AM, AnonymBruker said: Du skriver btw på dialekt, ikke nynorsk. Anonymkode: 86dab...9fe Ivar Aasen ville ikkje vore samd med deg. Anonymkode: 68fad...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 17.43): Kven er denne Teilor Swift? Anonymkode: 4d48e...f8b Syr klær i Kina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ok, då er det vel typisk kommersielt kattejammer. Anonymkode: 4d48e...f8b Ja, woke så det kommer glittrende transe enhjørninger ut av rumpa typ. Anonymkode: 72dee...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars On 3/7/2024 at 10:49 PM, Mezzosoprena said: 1. Jeg tror det er vanskelig å finne gode bøker om Taylor Swift. 2. Jeg tror det er umulig å finne gode bøker om Taylor Swift på nynorsk. Er få i verdens som har like godt PR-apperat som Taylor Swift enig i at det blir vanskelig å finne gode bøker om henne. Nærmest alt som skrives om henne i mediene virker å komme direkte fra PR-teamet hennes. Anonymkode: 5576f...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå