AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #21 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kunne også kommentert "oi er du så varm i dag?", men det hadde ikke vært hinting om upassend antrekk. Hadde vært en genuin undring vedrørende temp. Ermeløs er ikke noe problem, men tubetopp kan kanskje bli litt voldsomt på jobb? Anonymkode: f8c18...b54 Hadde vanlig topp. Hvor får du tubetoppen fra? Anonymkode: 34d33...0ea
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #22 Skrevet 7. mars 2024 På jobb dekker man til armhuler, bryster, mage og øvre del av lår. Det vil si at ermeløse topper, korte skjørt, magetopper og dype utringninger er utelukket. Synes ikke det er spesielt kravstort. Anonymkode: fb5df...367 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #23 Skrevet 8. mars 2024 På min arbeidsplass (stor statlig organisasjon) hadde ikke dette antrekket vært noe problem i det hele tatt. Kommentarene ville antagelig bare vært ment som isbrytere eller litt humor, men det kommer jo litt an på tonen det ble sagt i. Anonymkode: a8cc6...308
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå