Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kunne også kommentert "oi  er du så varm i dag?", men det hadde ikke vært hinting om upassend antrekk. Hadde vært en genuin undring vedrørende temp. Ermeløs er ikke noe problem, men tubetopp kan kanskje bli litt voldsomt på jobb?

Anonymkode: f8c18...b54

Hadde vanlig topp. Hvor får du tubetoppen fra? 

Anonymkode: 34d33...0ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På jobb dekker man til armhuler, bryster, mage og øvre del av lår. Det vil si at ermeløse topper, korte skjørt, magetopper og dype utringninger er utelukket. Synes ikke det er spesielt kravstort. 

Anonymkode: fb5df...367

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På min arbeidsplass (stor statlig organisasjon) hadde ikke dette antrekket vært noe problem i det hele tatt. Kommentarene ville antagelig bare vært ment som isbrytere eller litt humor, men det kommer jo litt an på tonen det ble sagt i.

Anonymkode: a8cc6...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...