Gå til innhold

Eks med ny samboer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er det ikke mange som følger dessverre, snakker av erfaring og det var min hustru som innledet forhold og stakk etter 18 års ekteskap. Så jeg vet hvordan det er ( og hvor bitter en kan bli når en blir sveket). Men nå er det slik at det er ingen lov som sier at det ikke er lov å være utro (dessverre), og vi er frie mennesker og gjør som man vil.  Det sier jo heller mye om de som er utro, og at de ikke er mye å samle på. En skal også være forsiktig med å plassere skyld. Har den andre parten som ikke var utro vært en perfekt ektefelle osv. 

Anonymkode: b7bf2...fb8

Jeg svarte på den som mente at det ikke var et svik. At det ikke var så rart at han fant seg ny dame fordi lidenskapen var borte, som TS sier. Er man ikke fornøyd i forholdet får man takke for seg og gjøre det ordentlig. Ikke bare henge der til noe (tilsynelatende) bedre dukker opp. Veldig klar over at det skjer og at det ikke er ulovlig. Men absolutt et stort svik.

Med mindre det er vold og trusler inne i bildet er det alltid den utro partens skyld. Som sagt, er du ikke fornøyd er det bare å gå på en ordentlig måte.

Anonymkode: 596af...6b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om ts klarer seg bra økonomisk, og de skal ha 50/50, så vil hun ikke ha rett på bidrag uansett. 

Anonymkode: 47aac...e7c

Det er jo bra for den nye familien har sikkert en plan for pengene hans.

Anonymkode: cddcd...12a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har lov til å være skikkelig forbanna og såra TS. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det var meg. 
Synes det virker som at du setter barna først i alt dette her, kan ikke se i et eneste innlegg at noe tyder på at du lar det gå utover dem, tvert imot. Men du får mange rare svar. KG er ikke stedet for alt dessverre. 
Aner ikke hvordan du burde gå fram, ville bare si det. Klem til deg ❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har lov til å være skikkelig forbanna og såra TS. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det var meg. 
Synes det virker som at du setter barna først i alt dette her, kan ikke se i et eneste innlegg at noe tyder på at du lar det gå utover dem, tvert imot. Men du får mange rare svar. KG er ikke stedet for alt dessverre. 
Aner ikke hvordan du burde gå fram, ville bare si det. Klem til deg ❤️

Tusen takk for støtten!  Ja, mye rare svar her. 

Anonymkode: cce42...5be

• Nyttig 2
Skrevet
Nutz skrev (4 timer siden):

Vent litt, han er en voksen mann som skal flytte inn til ny dame, hennes foreldre (som er på hans alder antar jeg), besteforeldre OG barn? Pluss dine barn?  Å bo med svigerforeldre er ille nok, men foreldrene deres igjen. Jeg hadde tatt det med knusende ro, dette blir ikke langvarig.

Menn går ikke fra, de går til, er det noe som heter.

Han orker nok ikke lenge med dette spetakkelet skalduse.  Snart kommer han tuslende tilbake med pikken i handa og hundeblikk. 

❤️

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

La de eldste velge. De kommer til å bli lei og komme til deg. Så lojale er ikke ungdommer når de ser at faren ikke setter dem først og det blir upraktisk for dem. Yngste er for liten. Dette blir krevende. Ville bedt om mekling på familievernkontoret ang. samvær og barnas beste.

Anonymkode: 5601a...e97

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Jadaomatte said:

Menn går ikke fra, de går til, er det noe som heter.

Han orker nok ikke lenge med dette spetakkelet skalduse.  Snart kommer han tuslende tilbake med pikken i handa og hundeblikk. 

❤️

Da skal han få stå der og glo! 

Anonymkode: cce42...5be

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...