AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #21 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 18.04): Er de norske? Det kan være kultur forskjell og. Anonymkode: 4bf9c...444 Mener du etnisk norske eller bare norske? Hva har våte sokker med bakgrunn å gjøre? Anonymkode: 95df7...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #22 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg snakker om sterk svettelukt, av den typen som føles som de har gått 2 uker uten dusj og deo, sjelden jeg møter nordmenn med så sterk svettelukt Anonymkode: 9a1b8...52b Er det mennesker fra noen spesifikke land du har problemer med? Anonymkode: 95df7...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #23 Skrevet 8. mars 2024 Zwish skrev (22 timer siden): Ja, det jeg og tenkte- at jeg ville tenkt på om det bør meldes til bv, evt undersøkt litt mer omkring hjemmesituasjon. Stakkars barn. Om det ikke er feks «fremmed mat lukt» eller «vanlig» kroppslukt er det jo ikke sånn at folk fra andre land ikke vasker seg. Et barn som lukter så vondt som det høres ut som vil jo fort ikke ha vært badet på lenge lenge Ja man tenker jo fort i de baner. Tror ikke det er snakk om direkte omsorgssvikt her, men han får nok bestemme mye selv/ de er litt løsslupne med påkledning osv. Han har et voldsomt temperament, så kan se for meg at det er noen kamper de velger å ikke ta. Men hvis han ikke selv merker det så vil vel venner etterhvert reagere, og da blir det jo potensielt synd i gutten. Anonymkode: 384aa...3de 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #24 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvilken lukt er det? Veldig dårlig hygiene vil jo gi en slags " fordervet" stank. Men da er det jo hele pakka. Er de fra en annen kultur,med annet kosthold, så kan det jo gi annen kroppslukt. Jeg synes likevel ikke at annen mat gir dårlig kroppslukt, de lukter bare annerledes. Når det er sagt, så kreves det ganske mye for at ett barn skal lukte. Om sengetøy byttes jevnlig, søppel kastes jevnlig i huset, og klær byttes hver dag, så er veldig mye gjort bare ved det. Barna som har eksem kan feks ikke bade ofte, men de lukter ofte ikke av den grunn. Anonymkode: 30523...f1e Lukter rett og slett litt sånn klamt/ nesten søppel/ mugg. Anonymkode: 384aa...3de
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #25 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Lukter foreldrene vondt? Jeg tror uansett at jeg hadde sendt en bekymringsmelding, heller en gang for mye enn for lite tenker jeg. Anonymkode: d42d4...4b4 Den du siterer er ikke meg. Nei , har ikke merket at foreldrene lukter, men nå har jeg bare så vidt truffet mor på foreldremøter et par ganger. Anonymkode: 384aa...3de
Error404 Skrevet 8. mars 2024 #26 Skrevet 8. mars 2024 Vi hadde problemer med klesoppbevaringen vår, og alle klærne som ble lagt i kommodene stinka helt j***** vondt.... Mest sannsynlig kom det av at klærne ikke var helt tørre når de ble lagt i skuffene. Vi hadde det problemet lenge... Alt av klær som ble lagt i skuffene fikk den lukten. Kan det være det? Det lukta mye verre enn svette 🥴 Barn i våte klær lukter også ganske surt. Jeg vasket barnet mitt sine vintersko her om dagen, og jeg trodde jeg skulle gå i bakken når jeg tok ut sålene for å slenge de i vaskemaskinen. Men mistenker du noe mer alvorlig, hadde jeg meldt ifra. Har du snakket med foreldrene? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #27 Skrevet 8. mars 2024 Kan lukte veldig vondt av klærne hvis man er treig med å ta de ut av vaskemaskin. Anonymkode: 666f7...324
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå