AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Del Skrevet 7. mars 2024 Jeg er blitt stor fan av techno/hardcore/edm scenen. Har ikke artistpreferanser, bare good vibes. Jeg ser på Instagram at det er store konserter i Europa, og har lyst til å dra en solotur til et sted og dra på en slik fest/konsert og bare leve livet litt. Hva er det å sjekke ut over våren? Jeg reiser gladelig til feks Køben, Berlin, andre byer i nærliggende Europa. Anonymkode: 63419...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Del Skrevet 7. mars 2024 Nja, er ikke så mange "konserter", men det er mange festivaler for sånt i europa. Anonymkode: a034d...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Del Skrevet 8. mars 2024 Ein går på ein konsert med Sjostakovitsj eller opera med Wagner. Ein festival eller grottefest med techno er noko heilt anna. Anonymkode: e334d...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Del Skrevet 12. mars 2024 Roskilde festivalen og techno festivaler i Polen tror jeg. Hvis du liker techno og transe må du dra til Goa i India eller Bali Anonymkode: d627a...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #5 Del Skrevet 14. mars 2024 Ville sjekka ut Berlin. Der har de noen kule steder. Anonymkode: b62ea...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #6 Del Skrevet 14. mars 2024 grabase.net Og i Norge er det bare å bli kjent med folk, det er en god del fester i skogen rundt flere store norske byer. Anonymkode: e68f5...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Del Skrevet 14. mars 2024 Hallo, ingen som nevner Tomorrowland i Belgia? Det er vel en av de største techno-festivalene i Europa. Welcome - Festival - Tomorrowland Enda en i Belgia, begynner på 17.mai: Home • Extrema Outdoor, 17 – 19 May 2024, Houthalen-Helchteren Belgium Amsterdam: DGTL AMSTERDAM - DGTL Spania: Top 10 Techno Festivals in Spain for 2024 – Rave Savvy Anonymkode: f1d9a...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): grabase.net Og i Norge er det bare å bli kjent med folk, det er en god del fester i skogen rundt flere store norske byer. Anonymkode: e68f5...f1b Men vær så snill og hold dere unna Nøklevann! Jeg har tenkt å campe der og får ikke sove når det er rave.. Anonymkode: f1d9a...e46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #9 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville sjekka ut Berlin. Der har de noen kule steder. Anonymkode: b62ea...965 Spiller de ikke mye techno på Berghain? Har hørt det er sykt vanskelig å komme inn der.. Anonymkode: f1d9a...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #10 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): grabase.net Og i Norge er det bare å bli kjent med folk, det er en god del fester i skogen rundt flere store norske byer. Anonymkode: e68f5...f1b Ser jeg hadde skriveleif, www.goabase.net skulle det selvfølgelig være Anonymkode: e68f5...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #11 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Spiller de ikke mye techno på Berghain? Har hørt det er sykt vanskelig å komme inn der.. Anonymkode: f1d9a...e46 Renate er bedre, og Sisyphos.., wow!! Anonymkode: e68f5...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #12 Del Skrevet 28. mars 2024 Gå heller på en konsert med skikkelig musikk. Anonymkode: c8158...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå