AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars Vi er i midten av 30- årene begge to. Ble venner på ungdomsskolen, var sammen nesten hele tiden, men så ble vi voksne og flyttet til hver vår kant.. prøvde holde kontakten, men etterhvert ble det lenger og lenger mellom hver gang. Nå har jeg ikke sett henne på et par år. Sender melding av og til, men ikke noe mer enn det. Men jeg vil gjerne ta opp igjen kontakten. Men hvordan gå frem? Bare sende melding og spørre om hun vil møtes en dag vi begge er i hjembyen vår? Hun har giftet seg i fjor, jeg ble ikke invitert i bryllupet, hun sa fra på forhånd, sa det var pga vi har hatt så lite kontakt. Greit nok, det er jo sant.. Anonymkode: ed460...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars Hun tar aldri kontakt med deg? Anonymkode: fb5eb...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Del Skrevet 7. mars Let it go Anonymkode: 76557...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Del Skrevet 7. mars Det er jo bare å sende en melding en gang du er hjemme, og høre om dere skal ta en kaffe, ta det derfra. Anonymkode: 1b12a...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars Jeg ville ha ventet til jeg var i hjembyen, og så bare sendt en melding og spurt om dere kunne gått en tur sammen, eller tatt en tur på restaurant eller kafe. Spør noen dager før, sånn at dere kan finne et tidspunkt som passer. Men det virker på meg som at hun ikke er like interessert. Hvis hun hadde ønsket at dere møttes oftere og hadde mer kontakt, ville hun benyttet sjansen og bedt deg i bryllupet sitt. Jeg hadde tolket det som et tegn på at hun faset ut vennskapet. Hun føler kanskje at hun har nok som skjer i livet sitt nå, og har ikke behov for mer kontakt. Det blir jo unektelig mer upersonlig når man bor på forskjellige plasser og ikke opplever noe sammen til vanlig. Hun føler kanskje at hun har lite å snakke med deg om. Anonymkode: bf7ec...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå